Ga naar inhoud

3,5 week PO, maar nog steeds behoorlijke pijn?!


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

Ik ben nu 3,5 week PO, en heb nog steeds behoorlijke pijn.

Ik kan het misschien verklaren door de halve diensten die ik vanaf deze week ben gaan werken... Maar ja, kan echt geen weken vrij nemen...

Heeft iemand hier ervaring mee??

Is het normaal dat ik nog steeds behoorlijk last heb? (harde borsten, steken, etc)

Ik ben 2 dagen geleden begonnen met masseren. Voelt ook niet echt prettig. Is dat normaal???

IK hoop dat iemand me kan helpen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is heel normaal ze zeggen niet voor niers pas na 1 jaar ben je genezen ;) je geeft zelf ook al aan dat je werk dan kan je dit voelen!!

Luister naar je lichaam komt goed

Persoonlijk zou ik niet masseren maar dit verschilt per arts ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu na 4 weken en wat dagen heb ik ook nog wel pijn. Toen ik 2 weken geleden weer halve dagen ging werken was ik ook verrast over hoe pijn het na een halve dag deed.

Terwijl ik een goeie sportbeha droeg en toch nog op 6 paracetamol per dag zat. Nu wordt het toch merkbaar minder pijnlijk. Ik wilde gewoon graag 'grote stappen -snel thuis'. :blush:

Herstel duurt gewoon veeeel langer dan ik verwachtte. En dan ging ik me weer zorgen maken. Want pijn dat is vast helemaal verkeerd, dacht ik dan. Maar nu dringt het wel langzaam

tot me door: mijn lijf geeft daarmee dus aan dat het rust nodig heeft. Ik ga dus nu gewoon na een dagje werk, toch weer even op de bank relaxen.

En massereren? Lijkt mij helemaal niet fijn.

Succes en het komt echt goed, lfs, Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.