Ga naar inhoud

Doomi : 29 juni 2009 : Dr. Dedoncker : Linea kliniek Belgie (utrecht)


Gast doomi

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Dominique (20) en heb een dochtertje van 1,5. Omdat ik zoveel gehad heb aan alle verhalen die hier te lezen zijn wil ik graag zelf ook mijn verhaal vertellen zodat iemand anders daar misschien weer wat aan heeft.

Eind april ben ik naar utrecht gegaan voor een eerste consult bij de linea kliniek. (www.linea-aesthetica.com)Ik had deze uitgekozen omdat hun prijzen lager liggen doordat ze opereren in Brussel Belgie. Ik was opzoek naar een borstvergroting en een mini buikwandcorrectie omdat ik op mijn 18e een dochter heb gekregen en haar een jaar borstvoeding heb gegeven. Dit heeft mij achtergelaten met een slap buikjemet striae en lege borsten.

Het eerste consult koste mij E 30 en ik vond dit gesprek eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Ik kreeg wel een algemene uitleg over de operaties, maar kreeg daarna snel wat te passen en ook geen duidelijke uitleg over wat nou precies voor mij goed zou zijn. Als antwoord daarop kreeg ik dat ik nog voor de operatie in brussel een gesprek met de arts daar zou krijgen en die me nog eens goed zou bekijken. Hij zei me dat ik beter de operaties appart kon laten uitvoeren, en ik 325 cc anatomishe proteshes zou krijgen.

Ik heb toch voor de kliniek gekozen en een afspraak gemaakt voor 29 juni voor de kliniek omdat toen ik de kliniek belde voor een afspraak, ze me vertelden dat ik de operaties wel in 1 zou kunnen doen en de behandelde arts Dr.dedoncker zou zijn, en ik wel goede informatie over hem gelezen heb.

De totaalprijs zou zijn E 4400 . ( borstvergroting+ BH, minibuikwandcorrectie+ korset )

Omdat ik 2 operaties in 1 zou doen adviseerden ze mij wel een hotel in de buurt te nemen zodat ik de volgende dag op nacontrole kon komen .

De afspraak was maandagochtend 10 uur , dus ben ik op zondag heengegaan met mijn moeder en dochter.Ik heb dus 2 nachten in een hotel geboekt 5 minuten van de kliniek (E80 per nachtmet onbijt) We zijn met de auto gegaan, het was 2,5 uur rijden.

Ik woon ook nog bij mijn moeder thuis , dus die neemt nu de zorg van mijn dochter op zich , ik heb 2 weken vrij genomen van mijn werk en doe verder niks. ik werk in de crediteurenadministratie dus wel zittend werk.

Nou gister ochtend was dus de dag. Ik was wel zenuwwachtig maar bevatte het nog niet helemaal. Om 10 uur waren we daar en kreeg ik een uitleg over de nazorg. 6 weken de BH en het korset dragen, ik kreeg zelfoplossende hechtingen + lijm, na 10 dagen het verband pas losmaken dus 10 dagen niet douchen .

Ik kreeg ook antibiotica mee en een recept om dit thuis te halen. Verder paracetamol 1000 mg voor om de 4 uur, en paracetamol + codeine om snachts lekker te slapen. Ook wat smeltabletjes tegen de misselijkheid.

Ik moest ook de betaling doen en kreeg papieren te tekenen.

De vrouw die dit gesprek met mij voerde vroeg mij gelijk mijn borsten te laten zien en zei dat het advies van anatomishe protheses nergens op sloeg en dat ik zoieso ronde moest krijgen omdat ik lege zakjes heb. Dit bevestigde dus wel mijn idee over het 1e consult dat deze oude dr. gewoon een algemeen praatje hield..

Daarna werd ik naar een slaapkamer gebracht en moest ik al mijn kleren uit trekken. De arts kwam me bekijk, fotos maken en tekenen. Hij zei ook dat ik ronde protheses zou krijgen, 350 CC , en in mijn geval op de spier.

(ik heb het kaartje/sticker van de protheses meegekregen en het zijn Mammary implant 350 cc van Eurosilicone)

Dr. dedoncker kwam gelijk profesioneel en serieus over en vertelde me ook over de resultaten en vroeg me hoe ik die verwachte.

Toen was het 11 uur , moest ik afscheid nemen van mijn dochter en moeder en werd ik meegenomen naar de operatiekamer, met het mutsje en de voetjes aan. Hier moest ik op tafel gaanliggen, werd ik ingesmeerd met de betadine , werden mijn handen vastgebonden en kreeg ik het infuus.

Toen werd ik wakker en kreeg de BH en panty aan, maar ik was nog zo slaperig dat ik dat niet helemaal gemerkt heb.

Daarna ben ik met hulp naar mijn uitslaapkamer geholpen en direct weer in slaap gevallen.

Ik werd wakker om 3 uur en er was niemand, dus ik wou proberen op te staan om mijn mobiel te pakken en me moeder te bellen, maar toen kwam gelukkig net de zuster want ik zat ook nog aanhet infuus vast.

Er stond een bekertje cola klaar en mijn moeder en dochter werden gehaald, mijn infuus werd verwijderd en toen moest ik opstaan...

Daar heb ik dus hulp bij nodig want ik kan mijn armen niet gebruiken en mijn buik ookniet.

De pijn ging wel zolang ik stillag. Ik heb gegeten op de hotelkamer, en ben daar ook gelijk in slaap gevallen tot een uur of 12. Het isdaarna een lastige nacht geworden omdat het heel heet was, me dochter niet kon slapen en ik ookniet dus periodes wakker lag.

Toen vanochtend rustig onbeten, had het gevoel van ontzettende spierpijn in mijn borsten en een beetje branderig/beurs op mijn buik. Het opstaan doet vooral pijn omdat me lichaam zich dan stretcht, waardoor ik de neiging heb een beetje krom te lopen de eerste stappen,maar als ik eenmaal loop dan gaat het wel.

Hierna naar de kliniek gereden en heeft de zuster gekeken naar mijn borsten en buik zonder het verband los te maken , aleen de bh en het korset. Ik zag nu ook voor het eerst mijn borsten zonder BH en werd er wel erg blij van !

Ze zijn alleen nogwel opgezwollen dus ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien.

Daarna 2,5 uur in de auto naar huis gereden met kussens om me heen, de rit viel erg mee, we hadden lekker de airco aan en ik voel me verder ook niet ziek. Ik heb dus aleen last met bewegen, en voel wel de druk op mijn borsten en de snee in mijn buik.

Het gaat nu alweer beter als gister, ik kan zelf plassen en mijn korset los en dichtmaken, rondlopen en achter de pc zitten dus :D aleen als ik galiggen heb ik hulp nodig om op te staan en het is natuurlijk allemaal nog erg gevoelig omdat het gister gebeurd is.

De eerste nacht was dus wel lastig, maar in het geheel valt de pijn me wel mee. Het is niet prettig natuurlijk maar zeker wel te doen.

Ik vind het aleen ookwel lastig met mijn dochtertje, die wilt me soms knuffelen en dat gaat nogal lastig want mama heeft Au.

Ik slik rustig mijn paracetamol door en ben erg benieuwd hoe het er over 10 dagen uitziet !!

Ben aleen wel bang om het verband los te maken want dit zit me dus vast met grote pleisters dus ik ben bang levend geharst te worden.( de pleister van mijn buik zit dus vast tot op mijn venusheuvel+ haar daar :| ) maar dat wordt weken met water en babyolie.

Ik had fotos gemaakt van tevoren en moet nog fotos maken van nu dus zal proberen het er snel op te zetten

Nu hopen dat mijn 2e nacht rustig gaat verlopen (maar mijn dochter slaapt wel op mijn kamer dus het kan nog lastig worden)

Als iemand nog vragen heeft let me know :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vannacht heerlijk geslapen :) wel op mijn rug, maar eerst van 10 tot 6 en toen van half 7 tot 9 !

ik zit aleen bij iedereen te lezen en het lijkt wel alsof iedereen drains heeft, waarom is dat dan en waarom heb ik dat niet ? of zou dat niets uitmaken ? :unsure:

k vind t ook zo vervelend dat ze in de bh zitten want eigelijk wil ik dus de hele tijd kijken hoe ze er helemaal uit zien :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Ik ben wel benieuwd naar de foto's van je buik ook voor en na. Mag ik die zien of heb je die nog niet.

het viel je dus allemaal wel mee gelukkig,

Mooi dat je moeder op je dochtertje past.

Succes en laten we hopen dat het erg mooi word allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten, en strak buikje!!!

Als je foto's hebt zou ik die graag willen zien, ik krijg ook ronde op de spier van 320cc en 360cc.

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ik heb geprobeerd een album aan te maken ,

http://www.mijnalbum.nl/Album=N4TXVLK6

http://www.mijnalbum.nl/Album=N4TXVLK6

Ik zit nu zoveel te kijke dat ik denk zijn ze msgien toch nog n beetj klein? maar misschien kijk ik er teveel naar haha

en ik vind dat ze een beetje uit elkaar staan maar dat heb ik altijd al gehad.

Pijn gaat goed nu 5e dag , met buik en borsten, ik voel aleen de littekens een beetje trekken soms of jeuken. Ben uiteindlijk echt blij dat ik deze 2 dingen in 1x heb laten doen, want de arts bij het 1e consult zei eigelijk waarom wacht je geen jaar met het een en doe je daarna het andere..maar de arts van de kliniek in belgie zei neehoor, ik kan het wel in 1x doen voor je.

ik neem geen pijnstillers meer en eigelijk verveel ik me ook nu thuis aangezien ik ookniet in de zon kan met de antibiotica :(

Ik voel me echt goed maar je moet je toch gedragen alsof je ziek bent.

ik moest 10 dagen het verband erop laten zitten dus ben erg beniewd naar de littekens!

Me dochtertje vind het ook lastig worden, vanochtend in de eetstoel ging ik naast der zitten , en pakte ze maar bij me ore om me hoofd te knuffele :D

Ook is het wel lastig dat ik niet kan douche voel me echt smoezelig nu :P

Ik slaap ookweer plat trouwens, aleen nog een kussen onder mijn hoofd.

en die sportbh 6 weken.. ik wil mooie dingen aan !

Maar wie mooi wil zijn,,.moet geduld hebben denk ik :)

en de pijn is me al heel erg meegevallen, ook van mijn buik, dus eigelijk mag ik niet klagen

gr.domi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Domi,

Heb je foto's gezien en ze zien er heel mooi en lekker vol uit....zeker niet te klein. (ben wel een beetje jaloers.. :131: )

Je zult er over een tijdje lekker van kunnen genieten.

Succes verder met je herstel en de kleine.

Groetjes

Angela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kelly71
De vrouw die dit gesprek met mij voerde vroeg mij gelijk mijn borsten te laten zien en zei dat het advies van anatomishe protheses nergens op sloeg en dat ik zoieso ronde moest krijgen omdat ik lege zakjes heb. Dit bevestigde dus wel mijn idee over het 1e consult dat deze oude dr. gewoon een algemeen praatje hield..

Hoi Doomi,

Jij maakt me aan het twijfelen want ik heb ongeveer dezelfde borsten nu als jij maar ik krijg wel anatomisch, is dat niet goed dan?

Twijfels twijfels, ik word er gek van!! :23:

Groetjes Kelly

P.s. Ik vind je borsten prachtig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bedankt allemaal :D

ik had natuurlijk ookwel informatie gelezen over rond en anatomish van tevoren, maar ik had ook zoiets van je moet toch wel vertrouwen in de dokter hebben dat hij het het beste weet dus daarom had ik uiteindelijk ook maar aangenomen dat anatomish dan wel goed voor mij zou zijn, als ik dat bij de 2e dokter ook nog een x zou horen.

Maar jij hebt maar bij 1 arts je consult en je operatie? of anders zou je nog bij een ander een consult moeten doen voor de zekerheid misschien.

Het gaat echt alweer super met mij trouwens ,geen pijn meer, ik was vanacht dus aleen prongeluk op me zij gaan liggen en volgens mij is dat niet zo goed voor t inkapselen, maar dat weet ik ookniet zeker :blink:

Het is vandaag 1 week gelede dan, en me geduld word zo op de proef gesteld, ik wil sexy dingen aan :P en nog 5 weken te gaan in sportbh .

Groetjes domi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

He het ziet er echt helemaal super uit zeg. Die buik heb je daar nog meer foto's van. Ik heb eigenlijk zelfde dan jij. Krijg nu alleen bv. Maar als ik je buik zie denk ik zo'n minilift is miischien ook wel wat voor mij dus foto's graag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik heb vandaag gaasjes gekocht, ga morge mijn eerste douche neme :D

jaj ik heb dus 9 dagen gewacht! en ga morgen eindelijk mijn buikpleister eraf hale,. ben erg benieuwd hoe het

litteken/buik eruit ziet ,zal gelijk foto maken ;)

maar eerst die sticker eraf...en die is heel groot en zit echt vast aan me :blink:

gr.domi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doomi,

Ik krijg ook geen drains en lees dat veel Nederlandse vrouwen een nachtje blijven slapen in ziekenhuis..

Ik vraag me af of dat in Belgie ook is?

Kzal de pc is vragen waarom ik geen drains krijg.. Is dat misschien omdat we op de spier krijgen of zo?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast arianne76

Hoi Doomi,

Ik las je verhaal en ik dacht dit is precies wat mij ook is overkomen. Ik ben eind April 2009 geholpen bij Linea Aesthetica in Belgie en heb ook in Utrecht mijn consult gehad, exact wat jij al vertelde zo voelde ik mij ook, maar ben toch met ze in zee gegaan, hetzelfde ook in de kliniek wat jij beschreven hebt gebeurde mij dus ook, geen anatomische maar ronde, ik zat er alleen en schrok toch wel even want dit was dus al wat ik vreesde dat het niet klopte met wat de arts in Utrecht voorgesteld had, mar goed je vertrouwd er toch uiteindelijk op want hij is de arts en niet ik, maar toen kwam de PC de Doncker en ook wat jij beschrijft hij is een integere man waar ik mij gelijk op mijn gemak bij voelde en had 100 % vertrouwen in hem, gek eigenlijk he wat zon eerste indruk met je kan doen. Nu bijna 3 maanden later ben ik zeer gelukkig met mijn borsten ze hadden er echt niet mooier uit kunnen zien, ben afgelopen week naar de eindcontrole geweest en die arts(?) zei eigenlijk ook dat ze er perfect uitzagen en voelden, maar wat mij dan weer wat verbaasd is dat deze arts eigenlijk alleen botox etc doet en geen chirurg is!! hij was echt alleraardigst en ik had toch echt wel het idee dat hij wist waar hij mee bezig was maar toch het zet je aan het denken. Maar zogezegd ik vindt mijn borsten echt geweldig mooi, en ik ben er eigenlijk zeker van dat jij ook hetzelfde zult denken over een aantal weken als alle zwellingen weg zijn etc, over jouw borsten, dus wees maar blij en geniet ervan. Ik ben er echt een ander mens door geworden, trek leuke kleren aan en voel me vrouwelijk zelfverzekerd. En dat zou elke vrouw moeten zijn. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 years later...
El 1/7/2009 a las 9:34, Gast doomi dijo:

dormí maravillosamente y mi espalda anoche , pero primero de 10 a 6 y luego de las siete y media a las nueve!

Solo estoy leyendo con todos y parece que todos los años de años, ¿por qué es eso y por qué no tengo eso? o eso no importaía?: inseguro:

También me resulta tan molesto que se queda y el sujetador porque realmente quiero ver todo el tiempo como se ven completamente

Hola domi eres dominicana? Yo soy dominicana y yo operó el mensaje que viene con Dedoncker

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.