Ga naar inhoud

Daphney : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hee meiden (en eventuele mannen ;)),

Ik ben Daphne, 24 jaar oud en woonachtig in Groningen. Ik werk fulltime als bewindvoerder Wsnp en mijn kantoor heb ik, gezamelijk met een collega, midden in de stad. Ideaal voor de pauzes dus :).

Momenteel werk ik alleen nog voor de Rechtbank Zwolle-Lelystad, waardoor ik vooral veel onderweg ben naar mijn huisbezoeken en naar de Rechtbank. Gelukkig hou ik van autorijden, dus dat scheelt, haha!

Ik woon samen met mijn lieve verloofde Peter, met wie ik in maart al 8 jaar samen ben. Daarnaast deel ik mijn huis met vier geweldige Brits Korthaar katten, waarmee we af en toe een nestje fokken.

Al jaren loop ik met de gedachte om een borstvergroting uit te laten voeren, maar toch vond ik het altijd erg eng en had ik de stille hoop dat mijn borsten wel verder zouden groeien.. Helaas, inmiddels zijn mijn borsten al lang uitgegroeid, maar nog niks groter.

Na wat speurwerk ben ik op de site van ACCZ A-klinieken terrecht gekomen. Net in de tijd dat ik keek hadden ze ook een kortingsactie, wat me uiteraard nog meer aansprak, haha. Afspraak gemaakt voor een consult en op 22 november jl. kon ik terrecht. Goed geholpen en een duidelijk beeld gekregen van wat ik wel en vooral niet wilde. Ik heb gekozen voor pasprothese 5. Dokter Van Onselen kwam even later ook en die was het eens met mijn keuze en heeft uiteindelijk gekozen voor 405 cc. De anatomische prothese is van cohesieve gel en wordt dual plane geplaatst.

Ik heb aangegeven dat ik graag van een B-cupje naar een D-cup wil gaan. Hoewel ze niet in cupmaten spreken, gaf de dokter aan dat een D-cup zeker wel gaat lukken. Ik ben 1.76 m en weeg 72 kilo, dus een D-cup vind ik prima passen :)

Tijdens het consult heb ik aangegeven dat ik spoedig geopereerd wil worden, ik wacht er immers al jaren op, dus kom nu maar snel door! De operatiedatum is vastgesteld op 19 december 2011, dus dat is aanstaande maandag! Ik heb vandaag de defintieve afspraakbevestiging ontvangen en hierin staat vermeld dat ik om 09.30 uur aanwezig moet zijn. Ideaal, want dan heb ik ook geen tijd voor stress en speelt een eventueel hongergevoel ook niet op!

Ik leef vrij relaxed naar de operatie toe, terwijl ik eigenlijk panisch ben voor naalden. Dit heb ik op het consult wel aangegeven, dus hoop eigenlijk dat ik iets kalmerends krijg. Toch is het iets dat ik zelf graag wil, waardoor ik wel anders de operatie in ga.

Lieve groet,

Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daphne,

Hier nog even sporty, ik ben 167 en weeg 57/58 kilo en mijn maat bh is 75/80 b en dan is die ook echt leeg de cup?? Ik denk als ik 75a pas ik hem ook echt pas ha ha dit wou ik nog even kwijt!1

fijne avond nog tot horens

herst /winter groet sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daphne,

Ik ben ook nieuw op het forum. Leuk he, om al die verhalen te lezen.

Ik zelf ben vorige week geopereerd bij ACCZ, door dr. van Onselen. Ik heb een verslagje staan op mijn profiel.

Een D-cup komt echt wel goed hoor, met 405 cc!! Ik zelf heb 350 cc laten plaatsen, ik had een kleine b. En ook al weet ik mijn uiteindelijke maat nog niet, ik vermoed dat dit ook echt wel een d gaat worden (iig qua maat).

Heel veel succes maandag!!! Laat het allemaal gewoon over je heen komen.

Gaan jullie een avond ervoor al die kant op, of 's ochtends rijden??

Liefs,

Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden,

Thnx voor jullie reacties.

@Sporty, ik heb momenteel wel een volle B-cup. Bij de Hunkemoller pas ik zelfs de C-cup bh's, wel met een dikke voorvulling, draag uiteraard niks anders... Jou boobs worden vast super!

@Kleintje; oh dat is ook al snel!! Wel net voor de kerst, vind je dat niet jammer of juist wel lekker? Welke cupmaat heb je momenteel? Ik wens jou uiteraard ook een goed herstel!

@Jessijones; Ik lees ook al een tijdje mee op het forum en vind die verhalen inderdaad erg leuk om te lezen! Ik hoop zo dat ik niet al te veel napijn krijg.. Maar het meest zie ik op tegen het prikken van het infuus, jij ook las ik in je verslag! Kreeg je ook iets kalmerends omdat je zo bang was?

Haha ben heel benieuwd wat het straks wordt qua maat, ik denk dat ik misschien wel op een E uit ga komen :o

We gaan gewoon in de ochtend rijden, het rijden zijn we wel gewend als je in Groningen woont, haha!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hoi!!

Ik zal jullie een verslagje uitbrengen over mijn operatie van gisteren. Ik doe het zo uitgebreid mogelijk, want ik merkte dat ik zelf vooral heel graag wou weten hoe het andere meiden van minuut tot minuut verging!

We gingen om zeven uur rijden via Duitsland waardoor we om negen uur waren gearriveerd. Heel vriendelijk personeel dat ons een goede morgen wenste en vertelde dat we mochten plaatsnemen in de wachtruimte. De eerste wachtruimte is als je direct binnenkomt op plastic stoeltjes. Mijn vriend zei nog; ik hoop toch niet dat ik hier heel de tijd moet wachten. We moesten hier best wel lang wachten (ik moest natuurlijk ook pas om half tien aanwezig zijn) waardoor ik mijn gedachten de vrije loop kon laten gaan.. Ik kreeg het ineens spaansbenauwd en vroeg mezelf af waarom ik dit in godensnaam wou. Ik moest ook even huilen toen.

Om ongeveer half tien werden we opgehaald en werden we naar de tweede wachtkamer toegebracht. Dit is een ruimte met heerlijke leren banken en een tv. Toen ik daar aankwam werd net het eerste meisje opgehaald. Zij bleek ook uit de provincie Groningen te komen, dus dat was wel heel grappig. In deze wachtruimte hebben we nog even gewacht en ik werd rond tien uur opgehaald. Ik werd naar een klein kamertje gebracht en ja hoor, daar zag ik die verrekte naalden al liggen. Ik mocht me uitkleden en kreeg een haarnetje om, slofjes aan (waar je zweetvoeten van krijgt, blegh!) en een nachthemd om. Ik kreeg ook nog een deken om voor de kou. Hierna mocht ik een pijnstiller slikken. Na het slikken van die pijnstiller werd ik ineens heel raar! Kreeg het vreselijk warm en had het gevoel dat ik zo weg ging vallen. Dit heb ik gelijk gezegd en toen moest ik even rustig gaan zitten op het bed dat daar stond. Even tot rust gekomen en toen kwam dokter Van Onselen. Ik moest toen huilen en vertelde dat ik zo tegen het prikken van het infuus op zag. Hij stelde me wel gerust en zei dat vandaag toch juist een feestje moest zijn?! Haha, ja daar had hij gelijk in..

Hij ging na z'n peptalk foto's maken en daarna ging hij me aftekenen.

Ik moest weer even wachten en toen kwam de anesthesist. Hij vroeg hoe het ging en toen moest ik huilen. Pff wat was ik gespannen zeg! De beste man zei dat ie het infuus in mn linker arm ging prikken (dus daar bij je elleboog), was ik wel blij om want als je het infuus in je hand krijgt, schijnt het nog pijnlijker te zijn.. Ik moest liggen op de bank en keek de andere kant op. Mijn vriend aaide me over mn wang en voor ik het wist zat dat ding erin. Het deed natuurlijk helemaal geen pijn, maar ik kan mezelf erg goed opfokken ;) Ik moest nog ongeveer 20 minuutjes wachten en toen kwam de OK assistent me meenemen. Mn lieverd een kus gegeven en daar ging ik. Ik mocht zelf gaan liggen op het operatiebed en moest mn armen spreiden. Ik werd aangesloten op alles en toen zei de mevrouw dat ik aan iets leuks moest denken. Ik kon niet eens denken aan iets want toen was ik al weg!

Ik werd weer wakker op de uitslaapkamer en had het vreselijk koud! Ik kreeg een soort van stofzuigerslang bij mn bed ingedrukt om zo warme lucht in te blazen.

Na ongeveer 10 min werd ik naar de volgende kamer gebracht waar ook Peter weer bij me mocht komen. Ik werd naar deze kamer vervoert in een rolstoel. Ik lag naast het meisje dat als eerste was geopereerd. Ik voelde me goed en wou eten! Ik heb best wel lang op de operatieassistent moeten wachten, want die komt je controleren of alles ok is met je boobs. Ff voelen en toen gaf ze akkoord. Ik koos een broodje met salami en thee met suiker en water. TIP: NEEM SUIKER IN JE THEE!! Echt doen, want dat meisje naast me had dat niet gedaan en die werd helemaal raar en misselijk op een gegeven moment. Toen hebben ze alsnog thee met suiker voor haar gehoor waardooor het toen wel weer beter ging. De zusters zeiden toen ook dat het heel erg belangrijk is dat je je suiker neemt. Dus meiden, echt doen!

Op een gegeven moment moest ik ook plassen en een tijd later mocht ik weg. Je krijgt nog een heel praatje en dokter Van Onselen komt nog kijken en voelen. Mijn infuus werd eruit gehaald en toen werd in een rolstoel gezet en naar de auto gereden. Ik had nog steeds weinig pijn alleen een heel drukkend gevoel op mn borst. In de auto viel ik in slaap en toen ik wakker werd had ik de narcose er waarschijnlijk voor een groot deel uitgeslapen.. PIJN! Echt hobbeltje in de weg voelde ik en er zat echt een olifant op mn borst. We hadden een medicatie recept meegekregen en ik had ook echt behoefte aan pijnstilling. Eenmaal thuis aangekomen nam ik de medicatie plus de paracetamol en ging ik op de bank zitten. Toen de medicatie eenmaal was ingewerkt ging het eigenlijk wel. Ik bleef mn oefeningen ook trouw doen (schouders ontspannen en schouderbladen naar elkaar toebrengen).

Ik zat nog helemaal onder de jodium en voelde me verder ok, dus in de avond ging ik samen met Peter douchen. BH en band af en tadaa daar waren ze! My brand new boobies! Nog helemaal gespannen en heeeel hoog, mn tiet begint nu onder mn sleutelbeen, maar toch is de vorm al heel mooi. Het douchen ging goed, maar toen moest die k*t bh weer aan.. Godsamme, wat een marteling.. Band erom heen en toen was ik kapot.. Pijn als een malle.. Eenmaal in bed viel ik zo rond half tien in slaap en werd om half twee wakker van pijn in mn knie.. Ik voelde mn borsten nog helemaal niet, dus mooi dacht ik! Nu kan ik plassen. Peter wakker gemaakt en toen moest ik omhoog. Echt waar, ik bestierf het. Wat een pijn.. Ik ben echt niet kleinzerig, maar dit had ik niet verwacht.. Ik strompelde naar de wc en Peet hielp me met alles.. Ik moest weer terug en bed maar had echt zoveel pijn.. Mn middenrif leek wel uit elkaar te knappen.. Enfin, wel weer in slaap gevallen en toen werd ik om half drie weer ff wakker, maar wel weer in slaap gevallen. Om half vier weer ff wakker en toen doorgeslapen tot zeven uur. Om half twee had ik nog zware medicatie genomen en om zeven uur weer twee paracetamols. Het is inmiddels half elf en ik voel me redelijk ok, maar heb echt wel pijn.. Het ademenen gaat me moeilijk af en de druk die ik voel is echt niet fijn.. Eigenlijk doet elke beweging wel pijn.. Ik moet ook steeds mezelf eraan herinneren dat IK dit wou.. Want ik verklaar mezelf echt voor gek.. Ik hoop gewoon dat dit de ergste dag is en dat ik me voor het weekeind alweer een stuk beter voel.. Fingers crossed!

Ik heb trouwens 410 CC gekregen ipv 405, haha!

Mn borsten zijn enorm gezwollen en ik heb een besste spleet.. Ze lijken vanaf boven aardig enorm! Haha.

Nou dat was het wel zo een beetje!

Liefs,

Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen Daphne,

Goed te horen dat uiteindelijk het prikken mee viel! En dat de pijn toch een beetje door de pijnstillers te doen is, hoop voor je dat dat zo blijft! Wel spannend allemaal en ik las op dit forum dat als je bij van onselen bent geopereerd dat je je bh en band 6 weken moet dragen is dat zo? En de pijnstillers krijg je die van hun mee, krijg je iets sterkers dan paracetamol? Nou het gaat spannend worden de 19 de ben ik aan de beurt pfff heftig hoor. Hoop voor je dat je de eerste dagen goed door komt en dat je met de kerst geen pijn meer hebt! Nou ik hou je in de gaten en ben zo benieuwd hoe je de eerste dagen gaat beleven!!

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Daphne,

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe boobs! Ik vond het erg leuk om jouw verslag te lezen, juist super dat je dit zo uitgebreid hebt gedaan. Ik duim voor je dat je je snel iets beter zal voelen. Ze zeggen inderdaad dat de dag na je operatie het ergst is qua pijn... Pfff even doorbijten meid, maar wat fijn dat je ze nu al heel mooi vind. Denk maar lekker aan leuke dingen zoals straks in je mooie gloedjenieuwe bikini over het strand flaneren met je mooie nieuwe boobs. :43: Of mooie lingerie kopen, of al die leuke jurkjes en truitjes die je straks nog mooier staan als voorheen, etc, etc... Sterkte meis, liefs faye :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

Thnx!!

Je krijgt inderdaad een recept mee van de kliniek voor medicatie. Het is sterker dan paracetamol, je mag het ook maar twee keer per dag. Momenteel heb ik het gevoel dat geen enkele medicatie werkt, haha.

De kliniek belde me zojuist ook en inderdaad de pijn hoort er allemaal bij. Sporty mop, onderschat het niet!!! Deed ik ook.. maar is heel anders uitgepakt. Ik moest zonet uit bed komen en jankte als een baby..

Het klopt inderdaad dat je de bh en de band zes weken moet dragen. Ik heb hem gisteravond af gedaan tijdens het douchen, maar het aandoen van die dingen deed me zoveel pijn, dat ik het eigenlijk niet waard vond. Toch zeiden ze net ook weer dat je het wel beter even af kan doen op een dag..

Dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi daphne,

Ik onderschat het echt niet geloof me ik weet dat ik erg veel pijn ga krijgen, heb natuurlijk ook de bwc en lift +implantaten dus zwaar word het zeker pfff en daar ben ik me heel erg van bewust, en ik lees het natuurlijk ook op het forum hier dus ik bereid me goed voor hoor!! En de bh met band is ook geen pretje, heb ik gelezen maar we willen mooi zijn, en dan moeten we echt die berg op! Hoop dat het voor jullie snel wat beter wordt!!!! ga duimen voor jullie !!

liefs sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Faye,

I'm on top of the world haha!

Ik voel me echt super! Geen pijn meer (het is nu al zwaar tijd voor mijn pijnstilling, maar heb nergens last van, dus ik wacht er nog even mee). Ik kan al heel veel weer zelf, te veel eigenlijk.. :o haha. Ik douch sinds vrijdag zelfstandig en heb gister m'n haar ook alleen gewassen. Zelfstandig toilleteren doe ik al weer sinds woensdag.

M'n boobs zijn al aardig gezakt en inderdaad zoals ze in de kliniek zeiden; de olifant die bovenop m'n borst zat, hebben ze vrijdag weer gevangen en teruggebracht naar de dierentuin :D

Ik heb sinds gister ook weer normale kleren aan, ik werd zo moe van die pyjama! Ook weer wat make-up op en daarmee voel ik me ook een stuk beter.

Ik wordt alleen zo vreselijk zat van dat op me rug slapen, echt grr! Ik heb gisteren geprobeerd om half op mn zij te liggen, maar das toch niet echt prettig..

De eerste drie dagen waren echt hels voor me, maar vanaf de vierde dag ging het elke dag een stukje beter. Ik ga vanaf morgen vanuit huis werken en vrijdag om 12.00 uur mogen de hechtingen eruit! Yeah!

Liefs,

Daphne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, wat heerlijk voor je dat je alweer een beetje 'het' vrouwtje bent zeg! Geweldig nieuws dit! Heerlijk lijkt me dat, weer zelf kunnen toiletteren. Je bent de eerste dagen zoooo afhankelijk van je omgeving, pfff... Ja, dat rugslapen zal voor mij ook even wennen zijn... Meestal lig ik op mn linkerzij lepeltje lepeltje tegen mijn lief aangeplakt hihi... Van de week maar alvast even oefenen met rugslapen want dat lijkt me inderdaad hell...

Wat fijn dat je aankomende week thuis kan werken, dan kan je nog even je eigen tempo volgen. Doe je t wel een beetje rustig aan? Geen of weinig pijn lijkt me ideaal, maar wellicht ga je daardoor ook weer eerder dingen doen. Je boobs mogen toch nog niet te zwaar belast worden? Take care! Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.