Ga naar inhoud

Daphney : 12 december 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hee meiden (en eventuele mannen ;)),

Ik ben Daphne, 24 jaar oud en woonachtig in Groningen. Ik werk fulltime als bewindvoerder Wsnp en mijn kantoor heb ik, gezamelijk met een collega, midden in de stad. Ideaal voor de pauzes dus :).

Momenteel werk ik alleen nog voor de Rechtbank Zwolle-Lelystad, waardoor ik vooral veel onderweg ben naar mijn huisbezoeken en naar de Rechtbank. Gelukkig hou ik van autorijden, dus dat scheelt, haha!

Ik woon samen met mijn lieve verloofde Peter, met wie ik in maart al 8 jaar samen ben. Daarnaast deel ik mijn huis met vier geweldige Brits Korthaar katten, waarmee we af en toe een nestje fokken.

Al jaren loop ik met de gedachte om een borstvergroting uit te laten voeren, maar toch vond ik het altijd erg eng en had ik de stille hoop dat mijn borsten wel verder zouden groeien.. Helaas, inmiddels zijn mijn borsten al lang uitgegroeid, maar nog niks groter.

Na wat speurwerk ben ik op de site van ACCZ A-klinieken terrecht gekomen. Net in de tijd dat ik keek hadden ze ook een kortingsactie, wat me uiteraard nog meer aansprak, haha. Afspraak gemaakt voor een consult en op 22 november jl. kon ik terrecht. Goed geholpen en een duidelijk beeld gekregen van wat ik wel en vooral niet wilde. Ik heb gekozen voor pasprothese 5. Dokter Van Onselen kwam even later ook en die was het eens met mijn keuze en heeft uiteindelijk gekozen voor 405 cc. De anatomische prothese is van cohesieve gel en wordt dual plane geplaatst.

Ik heb aangegeven dat ik graag van een B-cupje naar een D-cup wil gaan. Hoewel ze niet in cupmaten spreken, gaf de dokter aan dat een D-cup zeker wel gaat lukken. Ik ben 1.76 m en weeg 72 kilo, dus een D-cup vind ik prima passen :)