Ga naar inhoud

prothesen op de spier i.c.m. sporten


Gast twofriends

Aanbevolen berichten

Gast twofriends

Hallo allemaal!

Ik had een vraag m.b.t. het sporten. Ik krijg over 3 weken mijn borstvergroting en ik krijg de implantaten voor de spier. Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die

ook hun prothesen voor de spier hebben en nu vaak sporten? Het punt is namelijk dat ik een aantal weken na mijn bv naar de sportschool wil gaan en daardoor ook wil

proberen om 5 kilo af te vallen (binnen een half jaar/jaar). Nu denk ik (of ben ik bang) dat als ik mijn prothesen voor de spier heb en ik 5 kilo afval, ik dan niet alleen vet

bij mijn buik en benen (waar ik het liefst wil afvallen) maar ook een beetje bij mijn borsten kwijt raak.. Wat er dus misschien voor zorgt dat doordat mijn borsten wat vet

kwijtraken de randen van mijn prothesen zichtbaar gaan worden.. Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten? Zijn er meer mensen die hier over inzaten of hier ervaring

mee hebben? Ter info; Ik krijg 375 cc op de spier, high profile. Nu heb ik een A/AA-cup.

Hopelijk kan iemand mij adviseren! Ik zit er namelijk anders aan te denken om met de pc te overleggen of mijn prothesen niet beter achter mijn spier of dual plane geplaatst

moeten worden. Please help!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nadia,

Ik krijg zelf over twee weken voor de spier ook om dezelfe reden. zelf heb ik er dus nog geen ervaring mee, maar een van mijn vriendinnen wel. Die was ook veel afgevallen na de bv en zij kon ook af en toe de randen voelen. Pc zei tegen haar dat ze eigenlijk eerst had moeten afvallenvoor bv, of in overleg met hem en dus rekening houdende met haar wens om af te vallen, een ander aantal cc zou hebben moeten kiezen. Hoop dat je daar wat aan hebt. Succes.

Gr.k

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hoi Kisha!

Bedankt voor je snelle reactie! Nog even wat vragen: kon jouw vriendin de prothesen ook zien of alleen voelen? En ben jij van plan om ook veel te gaan sporten en misschien wat af te vallen of doe jij het alleen voor je conditie? Ik wil heel graag ongeveer 5 kilo afvallen, dit mag iets meer of minder zijn... Denk dat ik dan nog maar even met de consulente moet bespreken. Hoeveel cc krijg jij? Spannend hoor nog 2 weken!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi ik heb ze voor de spier 450 cc en ik sport ook en ben sinsds de operatie nu 9 kilo afgevallen. Ik merk er qua borsten helemaal niks van.

Ik zie ze niet en ik voel ze niet hahahahah. Denk dat 5 kilo nog te overzien is afhankelijk hoe dat in verhouding is op de rest van je lichaam. Maar de artsen adviseren altijd om ervoor af te vallen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Hoi Jayro!

Fijn dat je reageert! En wow 9 kilo, wat goed! Ben je afgevallen door veel te gaan sporten of juist door anders te gaan eten? Ik wil ongeveer 5 kilo kwijt maar net iets meer mag wat mij betreft ook. Zolang het maar geen effect op mijn (toekomstige) borsten gaat hebben ;) ben erg benieuwd hoe je dat hebt gedaan en of je voor je bv hier ook over nadacht.

Ben benieuwd naar je antwoorden!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nadia,

Ik wilde het al voor de BV maar had geen zin om te wachten.

Ik heb gesport maar ook mijn eten veranderd. Ik nam overdag shakes en s'avonds wel gewoon mijn eten. Soms als ik wel zin had in eenbroodje dan nam ik die. Maar dan at ik s'avonds weer wat minder.

Kijk je krijgt over drie weken je BV dus je zou die 5 kilo daarvoor nog wel kwijt kunnen raken. Bij mij heeft het geen effect gehad op mijn borsten, maar goed ik heb ook een stevige huid. Ik denk dat de conditie van je huid namelijk ook een belangrijke factor speelt.

Dus probeer anders elke week een kilo af te vallen dan ben je al 3 kilo kwijt tot aan je operatie. Na de operatie zou je dan voor de volgende 2 kunnen gaan?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ja wordt steeds spannender. Ik sport en fitness gewoon voor de conditie en het in shape blijven, dus ben niet van plan af te vallen. Bij mijn vriendin ging het alleen om het kunnen voelen van de prothesen voornamelijk in voorover gebogen houding. Je kon er verder niets van zien. Denk dat 5 kilo misschien wel meevalt, maar ik zou het voor ze zekerheid wel overleggen met je consulente. Hoeveel cc krijg je trouwens? En nu proberen af te vallen is misschien ook een goed idee, maar aan de andere kant zou ik zelf wel proberen goed te eten om een goede weestand te hebben tijden de operatie want het is toch een aanslag op je lijf.

Gr, K

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

Even een tussenstand: ik ga a.s. maandag nog langs mijn kliniek om de opties te bespreken. Dus kan dan nog even passen en alles navragen. De week daarop (woensdag 28 december) is het zover! Zijn er nog meer dames die dan geopereerd worden? Ben benieuwd! Het aftellen gaat nu beginnen!!! Aankomende maandag begin ik met de Arnica-druppels en ga ik mijn borsten insmeren met bio-oil, misschien helpt het tgen striae maar waarschijnlijk niet ;) ik doe alles maar voor de zekerheid, want je weet het nooit. Ik zal vd week even foto's plaatsen van hoe mijn borsten er nu uitzien.

Succes iedereen die binnenkort ook geopereerd wordt!

Liefs,

Nadia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.