Ga naar inhoud

Help onderhuidse hechting!!!!


Aanbevolen berichten

Dan is de wond waarschijnlijk al goed genezen. Ik zou het loshangende stukje gewoon afknippen, voordathet gaat irriteren en morgen even met de kliniek bellen.

Maar blijf a.u.b. van de korstjes af, laat deze er zelf vanaf vallen anders is de kans op een lelijk litteken aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook wel is eerder gelezen hier op het forum, en zij (ik weet niet meer wie) trok het er gewoon helemaal uit.

Je lichaam schijnt het vanzelf te willen verwijderen.

Maar het kan volgens mij geen kwaad , misschien kan de dokter het er even voor je uithalen met een pincet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je bent nu toch al 2 weken post op? Dus die hechtingen mochten eruit.

Ze werken met oplosbare, dus in principe moeten enkel de knoopjes losgesneden worden.

In jouw gevan zou ik gewoon het loshangende stukje afknippen, of de rest eruit trekken (als dit lost zit en geen pijn doet)

dan wel even het insteekopeningetje ontsmetten en afdekken tot het dicht is

groetjes

ziva

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Yep, gewoon met de pincet eruit trekken, kan absoluut geen kwaad, en is een normaal verschijnsel. Ik kon er met mijn lift ook hele stukken uit trekken. Het is oplosbare draad, maar soms werkt je lichaam het er gewoon uit. De wondjes zijn al gesloten dus is het overbodig.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Graag gedaan :-) Mijn pc had t vantevoren erbij gezegd dat dat een veel voorkomend ding was, ook ivm mijn buikwandcorrectie natuurlijk omdat daar echt veel draad is gebruikt. Hij vertelde erbij dat ik dat er gewoon uit mocht trekken als er nog iets uit kwam (dat vertelde hij toen hij de knoopjes verwijderde). Wel ff dat hele kleine gaatje wat het achterlaat afdeppen met betadine!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.