Ga naar inhoud

Welke olie hebben of hadden jullie gebruikt voor de wonden?


Aanbevolen berichten

Er zijn hiet al verschillrbfe topics over even zoeken en je vind het antwoord ;) olie of creme zorgtver niet voor dat je litteken. ineens sneller geneest of mooier word dit diet he lichaam echt zelf. wel helpt on soepel te worden :D ik ben na 3 maanden gestopt net bio oil van de kruidvat en het leek veel sbeller te vervagen dan wanneer ik wel smeerde! echt persoonlijk maar je kan get altijd gebruiken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst moeten de wondjes dicht zitten! daarna ben ik (vanaf 3 weken po??) bio-oil gaan gebruiken. Ik ben nu ruim 3 maanden po en gebruik het nog dagelijks. Mijn huisarts zegt zelfs dat je het een jaar consequent moet gebruiken..

Hoi Sannetje1980

Ja mijn wonden zijn dicht! Ik mag er nu al mee beginnen met die bio oil.

Ik ben zelf 2 weken po.

Thanks anyway!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn hiet al verschillrbfe topics over even zoeken en je vind het antwoord ;) olie of creme zorgtver niet voor dat je litteken. ineens sneller geneest of mooier word dit diet he lichaam echt zelf. wel helpt on soepel te worden :D ik ben na 3 maanden gestopt net bio oil van de kruidvat en het leek veel sbeller te vervagen dan wanneer ik wel smeerde! echt persoonlijk maar je kan get altijd gebruiken :D

Hoi Marisjuh,

Bedankt voor je reactie ik ga gelijk even kijken.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik siliconen pleisters. Erg handig. Ze kunnen een week blijven zitten. Voor het douchen plak je ze even op de spiegel, en daarna weer op het litteken. Mijn littekens zijn al prachtig glad geworden! Ben twee maand po.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn hiet al verschillrbfe topics over even zoeken en je vind het antwoord ;) olie of creme zorgtver niet voor dat je litteken. ineens sneller geneest of mooier word dit diet he lichaam echt zelf. wel helpt on soepel te worden :D ik ben na 3 maanden gestopt net bio oil van de kruidvat en het leek veel sbeller te vervagen dan wanneer ik wel smeerde! echt persoonlijk maar je kan get altijd gebruiken :D

Ik heb een keizersnede gehad en dit litteken ben ik vanaf 6 weken na de bevalling tot zeker een jaar daarna blijven insmeren met bio-oil.

Maar wat mijn PC ook zei, je kan nooit weten of het er beter uit had gezien als je niet had gesmeerd.

Hij heeft aangegeven dat ik de littekens van m'n BV mag/kan insmeren, maar dat hij er geen voorstander van is.

Dus net wat Marisjuh zegt, het lichaam doet het zelf en niet de olie of de crème.

Ik ben nu 4 weken po en ik laat het aan het lichaam over, kijken hoe het dan gaat met de littekens.

Groetjes Caressa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.