Ga naar inhoud

Advies : welke pc voor BVK ?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Na vaak wat rond gelezen te hebben op het borstenforum, heb ik nu eindelijk de stap genomen om alles in werking te stellen.

Ben me borsten zo zat, het gewicht en de klachten erom heen!!

Alleen ben ik nog steeds heel erg aan het twijfelen waar ik de verkleining wil laten uitvoeren ( bij 2 vriendinnen is het namelijk mis gegaan, wat een slagers waren dat)

vandaar dat ik 6 jaar lang aan het twijfelen was wel of niet verkleinen..

Maar na 2 zwangerschappen verder zijn ze nog groter geworden :angry: en helaas worden ze er dan niet mooier op.

Kan iemand me tips/ervaringen geven qua pc?

en waar zeker niet..

Mag ook eventueel in een Prive Berichtje

Groetjes Hailey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hailey,

Allereerst heel goed dat je besloten hebt er toch voor te gaan!

En tips qua PC.........het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf waar je woont.

Het is natuurlijk niet handig om een PC in Friesland aan te raden als je in Limburg woont ;)

Zelf heb ik voordat ik een beslissing nam bij 3 PC's (en klinieken) een consult gehad en uiteindelijk heb ik gekozen voor de PC waar ik het beste gevoel bij had.

Bij mij is het pas een week geleden, dus over het uiteindelijke resultaat kan ik nog niet heel erg veel zinnigs zeggen, maar tot nu toe ben ik erg tevreden :)

Ik ben geholpen door Dr de Blecourt in de Bergman Kliniek in Bilthoven.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.