Ga naar inhoud

Dr Demeyere, Dr Nolens, Dr Janssens of Dr Lefevre


cbr

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik blijf maar van de ene naar de andere chirurg overspringen en kan maar niet beslissen ...

Wie heeft ervaring met 1 van deze chirurgen? Dr Demeyere van Artemedis Gent, Dr Lefevre uit Aalst, Dr Nolens AZ Groeninge Kortrijk, Dr Janssens AZ Sint Niklaas?

Ik denk dat ik makkelijkst kan beslissen a.d.h.v foto's maar kan niet echt zoeken op Dr in de Gallerij

Kan jij mij een foto doorsturen van na de bv? met de info wat en hoe je juist hebt gekregen, door wie en de prijs?

Ik hoop zo een beslissing te kunnen maken!

Mercikes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ervaring met Dk de Meyere

heb nooit een sec spijt gehad,top arts!

team is ook heel vakkundig en geweldig.

hij zet trouwesn ook nog eens mooie dunnen littekens,heel fijn en niet onbelangrijkrolleyes.gif

lastig he een keus maken,wat sprak je het meest aan,waar gaat je gevoel naar uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ervaring met Dk de Meyere

heb nooit een sec spijt gehad,top arts!

team is ook heel vakkundig en geweldig.

hij zet trouwesn ook nog eens mooie dunnen littekens,heel fijn en niet onbelangrijkrolleyes.gif

lastig he een keus maken,wat sprak je het meest aan,waar gaat je gevoel naar uit?

Goh kweet het echt niet, ik probeer zoveel mogelijk foto's van de verschillende chirurgen te vinden om dan uit te maken bij wie ik de mooiste resultaten vind. Maar van dokter NOlens, Lefevre en Janssens heb ik er nog geen gevonden, wel lovende kritieken over gehoord. Van demeyere zie ik hier heel veel positiefs staan .... Verder heb ik ook niet echt een idee welke chirurg welke implantaten gebruikt en welke techniek. Ik denk dat ik de voorkeur geef aan cohesieve gel implantaten, Mcghan of Mentor maakt niet uit denk ik, en liefst achter de spier. Medium, high of low profiel heb ik ook geen idee van. Verder zal het rond de 300cc worden denk ik aangezien ik nu een AA heb en naar een gemiddelde C wil ...

Dus als iemand door 1 van deze chirurgen is geholpen en mij hiervan een fotootje wil sturen ... Daar kan je mij enorm mee helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.