Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

ik krijg binnenkort een borst-lift+implantaten en bwc op de 19de bij van onselen, nu heb ik gisteren mijn omvang gemeten die was 79/80 terwijl ik wel gewoon 75/b pas? boven kant was 86/87 dus ben zo benieuwd als er 340cc/360cc implantaten anatomisch achter de spier, wat voor maat ik krijg?? Jullie een idee, ik weet dat het bij iedereen anders uitpakt maar een beetje een richtlijn zou ik wel graag willen weten??

alvast bedankt.

liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Ik denk dat je wel een D gaat halen hoor ;)

Maar pin je er niet op vast, want cupmaten zeggen niets vind ik..

Het is overigens niet zo gek dat je omvang verschilt van je bh maat, ik paste namelijk voor mijn operatie bh's met een omvang van 75 van de H&M, terwijl mijn onderwijdte eigenlijk 68/69 cm is. Het scheelt nogal per merk, en soms per model, wat fijn zit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi parkiet,

bedankt voor je reactie, inderdaad elke bh maat is anders, maar je wilt toch wel enigszins een maat!!! Denk inderdaad dat ik op of 75d/80d/75e uitkomt ik zie het wel merk wel als ik 80 omvang aan doen dat die altijd op het straks moet zitten zelf soms bij 75, dus ik zie het wel. Ben 167 en weeg 57 kilo ingeveer dus....komt goed moet je wel zeggen dat ik erg veel kriebels heb in mijn buik is nu nog maar 2 weken.... Eerst aankomende vrijdag nog een pittig examen en dan op naar de operatie!! Heb er zin maar moet je bekennen dat ik ook wel een beetje denk van oei wat gaat er gebeuren en de pijn !!!! Ik zie het wel en ga het aan!!

gr Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sporty,

Ik dacht ook een beetje aan die maten, vaak heb je een grotere maat nodig in bh dus dat maakt het nog eens lastiger om te bepalen.

Spannend zeg! Ik weet nog goed dat ik in mijn tentamenperiode zat toen ik de dagen aftelde voor mijn consult. Best lastig om je aandacht dan bij je boeken te houden!

Ik vond de pijn super meevallen, maar dat pakt inderdaad bij iedereen anders uit. Inderdaad afwachten!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jolly,

Bedankt voor je reactie, ik hoop toch op een d uit te komen groter niet? De pc gaat ook kijken wat het beste past en staat. ik zou voor 300cc gaan, dus dat word dan wel een c/d denk ik, maar we gaan tussen de 300cc en 380cc ongeveer in zitten omdat het achter de spier geplaats word verlies je al wat cc. Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat, pff wel zenuwachtig en wat heb jij voor maat nu??

herfstgroet liefs Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.