Ga naar inhoud

Loesje90 : 7 december 2011 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

Sinds vandaag ben ik ook lid op dit forum. Ik las de berichtjes al wat langer, maar aangezien ik volgende week woensdag 7 december mijn bv gepland heb staan, werd het toch wel tijd om me eens aan te melden op dit forum :).

Woensdag 7 december word ik geholpen door Dr. van Tits in de Velthuiskliniek in Eindhoven. Ik ben 21 jaar en krijg 225cc, rond, dual plane. Ik hoop heel erg van mijn kleine 75AA(A?) cupje naar een mooie volle b te gaan. Ik ben 1.68 en weeg 58kg. Mijn keuze voor 225cc is bewust geweest omdat ik niet wil dat veel mensen het weten/zien en omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wil houden. Toch twijfel ik erg of ik niet 250cc moet nemen.

Heeft iemand advies? Zou 225cc goed zijn voor een mooie volle B cup?

Dankjewel alvast!

gr Loes

Link naar reactie
Delen op andere sites

he loesje,

ik ben zelf 28 sept door dr. van Tits geopereerd en ben super tevreden. Ik had 300 cc dual plane gekregen.Hiervoor had ik een A en nu een D maar het valt niet zo groot.Ik ben vrij klein 1.57 en weeg ongeveer 48 kilo.

Maar toch ziet de D niet te groot uit.

Ik kan alleen maar positief zijn over de kliniek. Ook de mensen daar, allemaal super aardig!!

Veel succes alvast en als je nog vragen hebt laat me maar weten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wat leuk je mag 1 weekje na mij ! :136:

ik zou inderdaad ook gewoon voor de 250CC gaan. ik krijg zelf 280cc maar ga ook vragen of ik niet 50 cc meer mag aangezien ik van iedereen te horen krijg dat het haast niks uitmaakt! veel succes alvastt XXX :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi! ik ben 5 oktober door v Tits geopereerd. Ik had een A cup en kreeg 345 CC. Hij verwachtte dat ik op een grote C uit zou komen maar nu loop ik met een 70E rond... cc's zeggen blijkbaar heel weinig over het resultaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd!! ik heb 240cc dual plane gekregen en ik had een aa cupje!

Nu heb ik ook een 70/75D of 70E..

Iedereen is anders en bij iedereen pakt het anders uit!

Ik hoopte ook op een volle b kleine C en het is dus heel wat anders geworden! in bh maat dan wel!

Mijn borsten ogen wel als een C echt niet als een D of E haha.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hee allemaal!

Om de een of andere reden heb ik al jullie berichtjes niet gezien. Leuk dat jullie hadden gereageerd op mijn berichtje!

Uiteindelijk heb ik toen ik zo ongeveer op de operatietafel lag nog voor 250 cc gekozen, en ik ben er ontzettend blij mee! Het is inmiddels 3 weken en 2 dagen geleden dat ik ben geopereerd, en alles gaat echt super! Heb heel weinig last gehad, helemaal geen pijn en ben erg tevreden over het resultaat tot nu toe!

Ik heb zo af en toe nog wel een steek, en 's ochtends word ik steeds vrij stijf wakker. Ik merk wel dat mijn borsten zachter worden, maar nog niet helemaal zoals het hoort. Maar goed, ik zit ook pas op 3,5 week.

Ik denk dat het een volle B is. Het ziet er niet uit als een C, maar toen ik afgelopen week bikini's ging passen bleken de C-cups toch wel te passen. Ik zal het over een tijdje eens op laten meten bij een lingeriewinkel.

Ik kom net zelfs terug van een weekje zonvakantie! Mijn vriend zou met zijn familie gaan en ik had gezegd niet mee te kunnen, maar uiteindelijk ging het allemaal zo goed dat ik (in overleg met mijn pc) nog een ticket bij had geboekt. Heb niet in bikini gelegen ofzo, daar was het nét te fris voor, dus dat is alleen maar goed.

Wel ben ik een beetje bang voor kapselvorming of een heroperatie. Maar misschien zijn dat zorgen om niets...?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.