Ga naar inhoud

inspiratieloos over verjaardag kado voor vriend..


cindy098

Aanbevolen berichten

hoi hoi allemaal,

ik ben een beetje inspiratieloos over het verjaardagskado voor mn vriend.

hij is 14 dec jarig...en ik wil m een super kado doen maar kan me niks bedenken...zou t echt niet weten...zo moeiljk haha

en dan willen we nog met t bedrijf met zn allen wat leuks doen, maar we komen niet verder dan een stripper haha maarja dat is zo duur voor maar 15/20 min ...

dus mijn vraag is...wie heeft leuke creatieve ideeen??

je zou me er erg mee helpen haha

liefsss Cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Tja, een kado is altijd moeilijk. Luchtjes heb je zelf ook wat aan maar is zo standaard!

Die van mij kan ik altijd heel blij maken met een weekendje weg zonder kids. Lekker naar de sauna ect.

Ook een keer een balontoch gedaan...

En vriendin van mij had haar vriend een vliegles gegeven. Koste haar geloof ik 80 euro. Vond hij super. Niet dat hij daarna ineens meer lessen nam, maar hij vond het gaaf

om zo'n ding een keer bestuurd te hebben (mannen...)

Daarnaast werk ik met veel mannen. Als ik hen vraag wat ze willen hebben, krijg ik meestal het antwoord: als er maar een stekker aan zit

Tja met het bedrijf...

Wij gingen laatst windsurfen. Had het ook nooit eerder gedaan, maar was echt vet! Na een uurtje...konden we toch al wat golven pakken

Ook een keer zijn we wezen tuben. Ook wel geinig. Met van die banden hard van een aantal banen af...was ook niet zo duur, maar wel een hoop lol.

(10 euro pp en een middag plezier daarna gaan bqqen, doet het ook altijd goed..)

Ook een keer een combie gedaan.

Coctails leren maken en pokkeren.

Vonden de heren heel leuk...(worden dan weer net kleine jongens)

mijn voorkeur ging vooral uit naar het opdrinken van de coctails... :blush:

Maar goed, vind het ook lastig iets te bedenken...

Misschien heb je er iets aan.

Liefs Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Tja, een kado is altijd moeilijk. Luchtjes heb je zelf ook wat aan maar is zo standaard!

Die van mij kan ik altijd heel blij maken met een weekendje weg zonder kids. Lekker naar de sauna ect.

Ook een keer een balontoch gedaan...

En vriendin van mij had haar vriend een vliegles gegeven. Koste haar geloof ik 80 euro. Vond hij super. Niet dat hij daarna ineens meer lessen nam, maar hij vond het gaaf

om zo'n ding een keer bestuurd te hebben (mannen...)

Daarnaast werk ik met veel mannen. Als ik hen vraag wat ze willen hebben, krijg ik meestal het antwoord: als er maar een stekker aan zit

Tja met het bedrijf...

Wij gingen laatst windsurfen. Had het ook nooit eerder gedaan, maar was echt vet! Na een uurtje...konden we toch al wat golven pakken

Ook een keer zijn we wezen tuben. Ook wel geinig. Met van die banden hard van een aantal banen af...was ook niet zo duur, maar wel een hoop lol.

(10 euro pp en een middag plezier daarna gaan bqqen, doet het ook altijd goed..)

Ook een keer een combie gedaan.

Coctails leren maken en pokkeren.

Vonden de heren heel leuk...(worden dan weer net kleine jongens)

mijn voorkeur ging vooral uit naar het opdrinken van de coctails... :blush:

Maar goed, vind het ook lastig iets te bedenken...

Misschien heb je er iets aan.

Liefs Nana

he meid,

dankje..zit wel wat tussen om s voor te stellen aan de rest idd....

balontocht had ik ook al aan gedacht maar dat is zo duur...en is het weer nu ook niet echt voor he...

iig bedankt voor je tips :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.