Ga naar inhoud

Dydy : 25 juni 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast dydy

Aanbevolen berichten

Hoi pat,

Dr Visser had me wel gezegd dat het ook kon zijn dat ik er geen gevoel in zou krijgen maar ja je ziet wel bij de ene is het weer anders dan met de andere he.

Ik heb je foto ook even bekeken ze zijn ook super geworden he :136:

En ja wat de spleet betreft is eigenlijk het minste van mijn zorgen hoor.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve Dydy,

Gelukkig is het gevoel er bij ons allebei gewoon nog! Ik heb van m'n (nieuwe tepel) nog geen foto's gemaakt. Er zitten nog wat hechtinkjes in. Maar volgende week heb lekker een weekje vrij en zal ik m'n vriend vragen wat fotootjes te schieten. Je ziet dan zeker dat de vorm van mijn borsten weer wat is veranderd want ben dan 4 mand. po. Aan m'n tepel zal je niet veel verschil zien, want tijdens het foto's shooten zorgde ik altijd dat m'n tepel mooi naar buiten stond...

Ik ben er wel heel blij mee dat het nu goed is hoor. K heb 20 jaar lang met 1 tepel eruit en 1 erin rond gelopen hahaha... :rolleyes:

Liefs! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi johanna,

Het valt inderdaad bij iedereen anders uit. Het heeft ook te maken met je omtrek ik heb maar een 70 omtrek en dan heb je ook nog in 240cc high profiel en dan nog iets meer verdeelt naar de zijkanten maar weet niet meer hoe ze noemen. Zelf was ik ook verschotten hoor toen ik bhs ging kopen ze hadden in het ziekenhuis namelijk gezegd dat ik een volle B zou hebben. en nu heb ik een kleine D ben er wel zeer gelukkig mee.

Ik kan nu ook alles terug en een beugel bh lukt ook al vind het heel fijn eindelijk borsten te hebben.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal, :48:

Hier ben ik dan weer even met een kort verslagje.

Ik ben nu ondertussen 3 maanden po en ik voel me echt schiterend alles lijkt nu beter te gaan juist omdat ik nu ook zelfvertrouwen heb wat ik voor mijn bv dus totaal niet had.

Vorige week ben ik nog op controle geweest en dr visser zei dat het allemaal heel goed uit zag en dat alles goed genezen was.

Alles is gewoon leuker geworden gaan shoppen doe ik nu dus ook graag en vooral de lingerie winkels afschuimen :131:

Bij deze wil ik ook dr Visser enorm bedanken want dit is nu allemaal dank zij haar ze krijgt van mij een :127::35:

Ik heb ook nieuwe foto's geplaatst in de gallerij neem gerust een kijkje.

Had ik het geweten dat hier door mijn leven zo zou veranderen had ik het al veeeeeeeeel vroeger laten doen.

liefs dydy :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey dydy,

ik heb je verhalen en verslagen zowat gelezen en gevolgd...

ik heb een paar weken geleden een afspraak gehad in de wellnesskliniek en mijn operatie gebeurt in februari... nu ben ik van 1 ding wel verschoten...

ze hebben mij monobloc silicone soft one 320 cc opgeschreven onder de spier geplaatst... ik heb een kleine b en had gevraagd naar een grote c te gaan...

maar als ik zie dat jij ook de monobloc, onder de spier hebt laten zetten, 240cc begin ik me toch wel zorgen te maken...

jij komt van 70a naar 70d...

ik ga zowieso nog eens op consult voor ik de operatie laat doen, bij dr vissers, en ga haar dan ook deze vraag stellen, ik wil max een kleine d, zeker niet groter...

begin me nu toch wel wat zorgen te maken over de maat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey stefa_ke,

Heb zelf ook 320 cc onder de spier gedaan door Dr Visser.

Ben van een slappe b naar een volle D gegaan.Ben 1.68 en weeg 58 kilo.

Je kan eigenlijk niet vergelijken,het valt bij iedereen anders uit,vertrouw maar op het advies van Dr Visser,anders maak je jezelf helemaal zot...weet ik uit ervaring ;)

Succes! (je bent in goede handen bij Dr Visser!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi stefa ke,

het is zoals snuitje zegt bij iedereen valt het anders uit staar je niet gek op die cc ik ben ook maar heel klein van gestalte en heel mager gebouwd en dat heeft er ook heel veel mee te maken hoor.

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.