Jump to content

Dydy : 25 juni 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Guest dydy

Recommended Posts

hoi dames, :48:

Hier ben ik dan en eindelijk na lang wachten met borsten.

Dag van de operatie.

Ik moest gisteren om 11u30 in de wellness te Genk zijn waar ik mijn BV zou krijgen door dr visser.

ik heb mij dus eerst aangemeld aan de balie en heb dan een 10 minuten moeten wachten in de wachtkamer. Toen is er een verpleegster mij komen halen en ik werd dadelijk gerust gesteld door haar, we zijn dan eerst naar een kamer geweest waar alle papieren werden in gevuld i.v.m. allergieën en zo. Dan heb ik mijn bloes uit moeten trekken en hebben ze fotos genomen.

Erna ben ik dan begeleid geweest naar de kamer en kreeg ik een sexy operatieshort en een diclofenac voor de pijn. om 12 uur is dr visser dan binnen gekomen en heeft even een mooie tekening gemaakt op mijn borsten :101:

Toen ze de kamer heeft verlaten om 12 uur zei ze nog een half uurtje en je bent aan de buurt, ik dacht eindelijk om 12u30 is het zover. Ik heb mij nog wat neer gelegd op het bed het werd dus 13u30 en nog steeds niet naar het ok :102: , werd bijna gek en dan mijn man die mij eigenlijk wat opjaagde door te zeggen"ik denk dat ze je vergeten zijn".

Om 14u15 kwamen ze mij eidelijk halen en hebben ze mij naar het ok gebracht, daar moest ik dan gaan liggen met mijn armen uit elkaar kreeg ik een infuus toegebracht en van die kleverjes voor de hartslag op te meten. Daar komt die verpleegster met een spuit op mij af:20: ik werd bijna wilt want ik haat dus spuiten, waardoor ze dei je meot geen bang hebben hoor dit spuiten we langs de infuus in, oef dacht ik en toen was ik in dromeland.

Ik heb 240cc gekregen achter de spier en heb nu een spotbh aan maat 70C.Het was juist toen ik terug wakker werd dat ik maar een paar minuten had geslapen, maar ik was wel stom dronken en aan het ijlen, na een half uurtje hebben ze mij naar de kamer terug gebracht, ineens werd ik zo misselijk en ja je weet wel wat er dan gebuurt ze hebben mij een droge beschuit en cola gebracht toen ging het wel weer wat beter en daarna heb ik dan nog wat geslapen. Om 16u30 werd ik terug wakker en heb ik mijn hoofd kunnen op tillen ik keek onder de lakens en ik zag iets wat ik ander nooit hed huveltjes :4: ik was zo blij als een gek. Tegen 18u30 mocht ik dan eindelijk terug naar huis. Eigenlijk hed ik niet veel pijn alleen maar een druk op de borstkas.

Dag 1 na de BV.

Ik deze nacht niet veel geslapen, niet van de pijn hoor gewoon omdat ik een buikslaper ben en door de druk. Na een uur of twee heb ik dan toch eindelijk wat kunnen slapen. Bij het wakker worden voelde ik mij eigenlijk schitterend, totaal geen pijn maar ik neem dus wel mijn pijnstillers voor alle zekerheid dat hebben ze mij ook aangeraden. Omdat Diclofenac ook ontsekend weerdend werkt na het onybijt heb ik mijn borsten verzorgd en het ziet er eigenlijk heel goed uit wel wat blauw onder mijn armen maar je dat hoort erbij denk ik.

Guest Booby

Hey meis!

Nou gefeliciteerd dan maar he! Fijn dat alles zo meevalt maar hou je rust wel hoor, anders krijg je het dubbel op je brood ;)

Geniet lekker van je rust en laat je verwennen!!! Doe ik ook, hahahaha :44::125::13:

Ik wil je nog wel even zeggen dat ik na 3 dagen diclofinac ontzettende maagpijn heb gekregen, was ik op een gegeven moment beroerder van dan mijn BV.

Succes!

Groetjes Bo

Guest Simsken

Proficiat !!

Super dat alles zo goed gaat..

Ik krijg ook 240cc achter de spier maar dacht op B uit te komen.

Ik heb nu 70A, maar mss warn jouw borstn al groter?

Vraag het mij af om te weten wat voor sportbh ik mee moet nemen.

Nog veel succes met het herstel,

Liefs

hoi allemaal,

dank julie voor julie reacties.

@simsken: neen meis mijn borsten waren niet groter ik hed maar een AA cup. Ikdacht ook uit te komen op een grote B maar je moet er wel rekening mee houden dat je borsten de eerste dagen erg opgezwolen zijn van het vocht, dus kan je eigenlijk pas na een week of 2 het echte resultaat zien hebben ze mij verteld.

afwachten dus.

groetjes dydy

Dag 2 na de operatie,

Ik voel me super :35: ik heb eigenlijk geen pijn alle toch niet in mijn borsten, ik heb wel enorme spierpijn in de nek maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ik een buikslaper ben en dat ik nu op mijn rug moet slapen en ook bijna rechtzittend slaap. Het slapen lukt mij eigenlijk verder vrij goed maar dat zal wel door de antibiotica komen daar ben ik altijd moe van -_- .

Mijn borsten worden elke dag mooier en zachter alleen de jeuk is soms ondraagelijk, hadden julie dat ook? En wat kan je daar aan doen ze hebben mij verteld dat ik nog niets op mijn borsten mag smeren.

dag 3 na de operatie

Deze nacht heb ik minder geslapen door de jeuk ben dan maar opgestaan en heb er een koudpak op gelegd voor het kalmeren en het hielp wel een beetje. Toen heb ik toch nog wat kunnen slapen.

groetjes dydy

Hey meis!

De spierpijn in je nek kan ook komen door het nieuwe 'gewicht' wat je mee moet dragen en daar moet je nek ook aan wennen. Zorg ervoor, dat je niet teveel verkrampt, anders krijg je meer pijn ipv dat het minder wordt ;).

En jeuk had ik ook vreselijk! Dat kwam deels door het tape, wat ik gehad heb, maar de huid staat gespannen en moet zich ook aanpassen aan het nieuwe volume en daar kan jeuk 1 van de symptomen van zijn ;) Vervelend, maar niet ernstig. Je mag gewoon smeren lijkt me, alleen niet hard masserend, of over de hechtingen. Ik smeerde met calendula, om de huid soepel te maken en te houden. Je kan ook bio oil nemen of vitamine E olie of zo. Gewoon zachtjes opsmeren en even lekker in laten trekken. Als de jeuk niet weg gaat kan je evt ook mentholpoeder licht opdoen, dat verkoelt ook.

Verder lekker kalm aan en als bijv op de dag je oogjes een beetje dichtvallen, gewoon een uurtje slapen!!

Veel liefs, Trici :116:

• 2 weeks later...
Guest listy123

Hoi dydy,

Ben erg nieuwgierig hoe het nu metje gaat?

Ik ben pas 31 aug aan de beurt hoor maar zakt het allemaal al wat

Listy

Guest listy123

Kreeg via de mail al een tijd door lekker vroeg ben als er geen spoedgevallen etc tussenkomen als 2e aan de beurt dus moet dan al om kwart over 6 op pad phoe wel vroeg maar denk dat ik toch wel op tijd wakker ben haha :rolleyes:

hoi allemaal,

het gaat eigenlijk schitterend ik voel mij kiplekker na 14 dagen po en als ik het geweten had was ik al veel eerder onder het mes geweest.

ik had schrik van de pijn maar dat valt allemaal heel goed mee.

groetjes dydy

Hoi Dydy,

Allereerst een dikke proficiat met je 2 nieuwe vriendinnetjes ( . )( . )

Fijn dat het je zo goed is meegevallen. Dat was bij mij ook het geval..

Ze hadden me zo bang gemaakt, maar uiteindelijk vond ik het piece of cake.

Ook wel wat kwaaltjes zoals spierpijn en jeuk, maar dat neem je er best wel bij hé :)

Ik had ook enorm veel jeuk van de tape. Was zo een verademing wanneer die er na 1 week af mocht..

Een prettig herstel nog!

Groetjesss

Mixed

Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 3 weken po en voel met super goed met mijn meisjes.

Nu sinds ik terug met de auto kan rijden doe ik niets anders meer dan de legerie winkels afschuimen iets wat ik ervoor nooit deed.

Vandaag kon ik er niet meer aan weerstaan en ging een legerie speciaalzaak binnen en ik wou absolut eens passen.

Ik vroeg de verkoopster om er een te passen en ze vroeg dan wat ik wou ik antwworde ik wil eens een marlies deckers goed die hadden ze niet en ze raade mij dan snapph aan en zei dat het ongeveer de zelfde uitvoering had als een marlies en ik vond het goed. Toen vroeg ze welke cup maat ja daar hed ik natuurlijk geen idee :blush: van wat ik haar ook zei goed eens kijken zei ze ja ik denk een C ze gaf mij dan een 70C voor te passen en kwam kijken en zei die is te klein ik dacht dat ik gek werd en bracht mij een 70D :101: deze paste perfect ik kan het nog altijd niet aan over van een kleine AA naar een kleine D :3: en dat met maar 240cc nu voel ik mij nog beter dat ik weet wat ik nu heb en ben ook zeer tevreden.

Nu nog een paar weekjes die domme sport bh aan en dan volop gaan legerie shoppen kan haast niet meer wachten

liefs dydy

He meid!

Ik volg je topic met spanning want we zijn tenslotte door dezelfde dokter in dezelfde kliniek behandeld :131:

en dan allebei ook nog s zo tevreden!!!!

Een D voor jou..goh zeg wat geweldig!!!

En dat met 240 cc...ik ben echt s benieuwd wat ik ga hebben nu met mijn 320 cc!!!!

Ik had een slappe B en jij een aa dus ik ben écht wel heel benieuwd,mijn sportbeha die ik nu draag is een 85 D dus daar ben ik al helemaal wild van!!!!

Ik ben blij dat alles zo goed gaat voor je,bij mij gaat t ook helemaal geweldig en ze zitten er morgen pas een week in!

Nou meid,nog ff die akelige sportdingskes aan en dan kunnen we naar de lingeriewinkels en dan SHOWEN maar hé :101:

Die dokter Visser ben ik eeuwig dankbaar dat kan ik wel zeggen.

Groetjes van snuitje :116:

Hoi snuitje,

wat die domme sportbh betreft heeft die vrouw van de winkel gezegd dat dat heel bedriegelijke dingen kunnen zijn omdat ze meestal meereken als je ze aan doet want die die ik aan heb is maar een 70B.

Ik heb het via de tepel laten doen omdat mijn nicht dat ook zo heeft laten doen en je ziet er bij haar totaal niets meer van.

Ik ben blij dat het bij u ook zo geweldig gaat.

groetjes dydy

• 2 weeks later...

Hoi,

Ik heb mijn afspraak staan op 25/09/09 bij dokter Visser.. ik vind het reuze spannend nu.. na 2 kids heb ik alles behalve mooi boobies.. dus het werd tijd voor een vergroting/versterking:) wie kan mij verder helpen op deze site? ik snap er niet veel van moet ik eerlijk zeggen <_<

Groetjes Sarah

Hey Dydy,

Gaaf! Heb je foto's gezien. Je borsten zien er al mooi uit! Jij hebt via je tepel gekregen ook. Hoe heb jij dat ervaren? Nu je al wat verder bent, nog veel pijn in je tepel/ of juist gevoelloos/ of ertussen in? Ben wel nieuwsgierig ernaar. Ik heb dus die tepelcorrectie achter de rug. Gaat nu best goed. De hechtinkjes zitten er nog in maar verder geneest het heel goed bij me. K heb geen pijntjes meer en m'n gevoel is gelukkig hetzelfde gebleven.

Wel leuk dat jij de moeite hebt genomen/ en het geduld hebt gehad je foto's in het speciaal daarvoor bedoelde album te plaatsen. Is mij nog niet gelukt.

Liefs! :119: Pat

hoi pat,

Ik heb er eigenlijk bijna geen last van aan de boven kant is het gevoel hetzelfde gebleven en nu 5 weken begint het gevoel aan de onderkant van de tepel ook terug te komen ze zijn wel iets gevoeliger dan ervoor.

Het enige waar ik me nog wat vragen bij stel is komen ze nu nog dichter bij elkaar te staan? mischien kan jij me hier op antwoorden.

liefs dydy

Hey Dydy,

Fijn om te lezen dat het ook wanneer het via de tepel wordt gedaan, het gevoel terug komt of zelfs bij jou iets gevoeliger is. Je moet er toch niet aan denken dat het gevoelloos zou worden?! :blink:

Ik denk niet dat je borsten dichter bij elkaar komen te staan. Wel zullen ze soepeler worden en wil je een leuk decolete kun je altijd kiezen voor een mooie push-up bh. Dan krijg je alsnog het begeerde spleetje tussen de borsten. Persoonlijk vind ik dat een goede oplossing. Mijn borsten stonden ook ver uit elkaar bij m'n vorige bv. Maar het hoort ook bij mij. Mijn borsten stonden ook voor mijn borstvergrotingen hetzelfde uit elkaar. Wanneer er wordt vergroot, vergroot je ook optisch nog eens. Ditmaal staan mijn borsten iets minder uit elkaar vanwege de plaatsing dual plane. Ze hangen nu ook minder... Ik heb ook nog eens het maximum aan grootte voor mij in'm'n lijf (450cc) waardoor ze nog iets dichter bij elkaar geplaatst zitten.

Liefs! Pat :119:

ben naar aanleiding van je vraag ivm 'dichter bij elkaar komen' even je foto's bekeken .

Ze zijn al 2 weken 'verouderd' en 2 weken maakt een wereld van verschil ... zeker in die eertse 6 weken (en je bent een dikke maand ver?) . De indaling van je protheses gaat tot 3 maanden door maar erg veel verschil qua stand gaat dat niet meer geven denk ik . Je hebt ook hoog profiel dus je borsten zijn naar voren geprojecteerd en niet naar de zijkant . Zal in ieder geval veel beter moet je maar denken (be positive) .

Zoals bij de meesten maakt ene goeie beugel veel goed , nog even geduld (of draag je al beugelbh's ?)

hoi B-cupje,

Ik ben positief hoor ik heb borsten en dat is voor mij al heel veel geloof me ervoor een AA das minder als niets vind ik :P . Ondertussen staan ze ook al iets dichter bij elkaar maar een spleet heb ik niet maar ja een goede bh en opgelost. Das in elk geval al beter dan die domme gevulde dingen die omhoog kruipen :lol: . Ik durf eigenlijk nog niet goed een beugel aan te doen nog niet geprobeerd zaterdag moet ik naar een feestje en dan ga ik wel proberen van een beugel bh aan te doen, ik zal mijn sportbh toch maar voor alle veiligheid in mijn handtas steken klinkt mischien gek. Ondertusen ben ik 5 weken po en kan al terug op mijn buik slapen alle ik draai in mijn slaap op mijn buik, Kan dat eigenlijk kwaad?

Ik ga proberen om morgen nog een paar fotos bij te zetten.

liefs dydy

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.