Ga naar inhoud

Laurine : 27 oktober 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Laurine en heb op 27 oktober 2011 een BV ondergaan in Bocholt. Ben er super blij mee. De pijn was wel heftig net na de operatie maar inmiddels lukt het om zonder pojnstillers de dag door te komen. Super fijn dus!!

Ik hoop hier gezellig met jullie mee te kunnen schrijven en mee te leven. Fijn om mer elkaar onze ervaringen te kunnen delen!

Liefs, Laurine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Laurine,

Welkom op dit forum en nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Ik krijg op 12 december mijn nieuwe meiden en ik ga ook in Bochelt. Heel erg spannend maar ik heb er zo'n zin in.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik krijg 450 cc dual plane anatomisch. Ben heel erg benieuwd hoe ze gaan worden mijn meisjes.

Hoi Cindy1973,

Wat spannend voor je om 12 december aan de beurt te zijn in Bocholt!! Hoeveel cc krijg je? Veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben Laurine en heb op 27 oktober 2011 een BV ondergaan in Bocholt. Ben er super blij mee. De pijn was wel heftig net na de operatie maar inmiddels lukt het om zonder pojnstillers de dag door te komen. Super fijn dus!!

Ik hoop hier gezellig met jullie mee te kunnen schrijven en mee te leven. Fijn om mer elkaar onze ervaringen te kunnen delen!

Liefs, Laurine

Hallo Laurine,

ik word ook in Bocholt geopereerd door E. van onselen Borstlift + implantaten en bwc, dus gaat pittig worden, En nog al dat nieuws over van onselen

Door wie ben jij geopereerd? Ik zet het van me af iedereen heeft toch zo zijn mening. Hoop voor je dat je snel pijn loos bent en nog meer kan genieten van je borsten.

herfstgroet Linda (sporty)

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd meid, met je nieuwe boobs

ik zelf ga 12 december ben erg benieuwd kan niet wachten wel weer jammer dat er zo topic staat overhem. wij mensen maken allemaal fouten laat het verleden gaan en kijk na de toekomst.

groetjes daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.