Ga naar inhoud

bv en zonnebank


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Ik heb al verhalen gelezen over de sauna na een bv en dat je dat misschien beter niet kan doen :139::139::139: Ik ben er zo'n fan van!! Hoe staat het eigenlijk met zonnebanken. Kan dit wel of zijn er dan ook risico's. Heb ik straks mooie tieten maar een hele blanke huid. Ik ben oorspronkelijk echt lid van de melkunie maar in de winter ging ik meestal even een paar keer onder de bank om een beetje een kleur op te doen. Iemand ervaring??

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy,

Ook ik ben van de Melkunie. Ik heb specifiek gevraagd hoe het zat met de zonnebank. Ze vertelde me de eerste 6 weken niet, maar ik leg een handdoek over mijn littekens en dan is het prima. Het gaat juist over de littekens. Na 6 weken heel goed insmeren met een sunblock. Maar zelfs dan leg ik denk ik nog wat over de littekens.

En over de sauna was ze niet zo happy. Ze vertelde dat dat echt een bron van bacterien was en dat ze me na 6 weken liever in een zoutbad zag liggen dan in de sauna. Ikke balen! Dacht dat dat ook wel na 6 weken kon, maar dat stel ik nog een week of 4 extra uit voor de zekerheid.

Gr. Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Bedankt voor je berichtje. Hoef ik toch niet als melkpak door het leven te gaan haha. Ga ik nu nog even lekker een aantal keer en daarna wacht ik gewoon een paar weken tot het wel weer kan. Vrolijk er helemaal van op. Thanks.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

ik ben na 2weken weer onder de zonnebank gesprongen,maar.... plak wel je littekentjes af,ik deed dat door middel van pleisters heel dun afknippen en die plakte ik over me littekens heen,gaat prima,(anders krijg je lelijke rode littekens wat nooit meer weggaat)en smeer je wel goed in want je huid is opgerekt door je prothesen en kan net iets minder hebben,dus ervoor en zeker erna,lekker insmeren met een goede hydraterende creme of lotion6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook vrij snel weer onder de zonnebank gegaan maar heb een gastendoekje (zo'n klein handdoekje) over mijn littekens gelegd, daar komt niets doorheen lijkt me :P

M'n borsten waren wel een beetje verbrand want de huid is opgerekt en kan nog niet zoveel zon aan.

Zon ze :):68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Ik wil komende maand ook een zonnehemel aanschaffen.Ik ben zo WIT..

Wil een opvouwbare zonnebank...iemand daar ervaring mee?

Dus dan pleisters plakken? Lijkt me idd beter dan een handdoek, krijg je zo'n groot wit vlak lijkt me.

xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.