Ga naar inhoud

Op zoek naar 'gratis' consult voor second opinion


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Hey,,

Het onbegrip van : hoe kan dit ?? blijft bij mij,en ja had ze groter gehoopt met 700cc,maar het heeft langzamerhand wel een plekje hoor.Houd me niet dagelijks bezig.

Het is ook weer zo dat als ik weer voor een wissel ga en weer zo"n bedrag moet neerleggen ( wat ik ook echt niet zomaar heb liggen) ik het vd zotten vind wat ik dan aan mn boobs heb uitgegeven..mag blij zijn iig dat de vorm mooi is en ik geen vd 4 keer complicaies heb opgelopen!

Ben benieuwd bij wie je uiteindelijk beland,ga je id gaten houden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt me ook heel frustrerend meid!! je 700 cc en dan nog het gevoel is dit het? hihi! Maar ik vind je vorm en groote heel mooi meid :136: En wie weet in de toekomst of even consult langs nio (doen we samen scheelt ons de helft haha) kun je kijken wat de opties zijn want snap dat je niet weer de volle mep wil betalen!!

Lief van je meid! Nio is voor mij wel de helft in reis tijd hihi das ook lekker :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de boerhaave Amsterdam is het ook gratis!!!ook daar kan je snel tercht.Daar zit Dr van der Weij en Dr Roddi.

Bij de boerhaave Amsterdam is het ook gratis!!!ook daar kan je snel tercht.Daar zit Dr van der Weij en Dr Roddi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisjuh,

Bij de ATS-Kliniek in Vlijmen is een consult ook gratis ik heb 28 nov. mijn BV. en ken een aantal mensen die daar een BV hebben laten doen. Ik word geholpen door Dr. Hermens is echt een aardige man.

kijk maar eens op www.atskliniek.nl.

succes!!!!

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.