Ga naar inhoud

krakende geluidjes en gevoelige borst


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben nu 3 maanden na mijn borstvergroting. Nog steeds staat mijn linkerborst gevoeliger dan mijn rechter. Ik kan niet zeggen dat het echt pijn doet, maar gewoon zeer gevoelig. vooral mijn tepel. Voor de rest ziet ze er heel normaal uit. Ik hoor regelmatig krakende geluidjes in mijn linkerborst. Is dit normaal na 3 maanden? Ik heb mijn operatie deze zomer in belgie laten doen, maar woon momenteel in Azie. Dus kan niet zomaar terug op consultatie.... Moet ik mij zorgen maken?

Liefs,

Nessie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nessie,

Krakende geluidjes kunnen komen door luchtbellen, maar ik heb begrepen dat zoiets alleen vlak na je operatie voorkomt. :unsure:

Hopelijk reageren er nog wat dames, ik herken het zelf namelijk niet (ben ook 3 maanden PO).

Ik denk dat het hebben van gevoelige borsten en dan met name de tepels wel vrij vaak voorkomt. Immers, na een jaar ben je pas genezen. Neemt niet weg dat het wel vervelend is!

Maar je hoeft je geen zorgen te maken denk ik zo.

Pff Azie.... ben jaloers! :D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.