Ga naar inhoud

allergische reactie?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden (en meneer hihi)

Gisteren trok ik mijn bh uit en zag ik op mijn borsten tot mijn schrik een rode uitslag. Deze ziet eruit als rode, opgezette, vlekjes over mijn hele borsten (precies waar mijn bh zit) en jeukt ook. Mijn litteken (van de borstvergroting) is ook dik en opgezet.

Nu heb ik eergisteren een nieuwe bh aangehad (weinig kant) maar ik heb deze niet uitgewassen voor ik hem aandeed (gekocht bij Hunkemoller). Dit doe ik altijd zo...

Zou dit een allergische reactie kunnen zijn op de bh? Ik heb dit nog nooit eerder gehad...

Ik hoop niet dat dit iets te maken heeft met mijn protheses (lijkt me vreemd na ruim 3 maanden, maar toch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! ik zou toch maat ff naar de huisarts gaan hoor, of overleg ff met je pc! want je litteken is nu ook aangedaan!

dan kan je maar beter voorzichtig zijn toch??

Ik heb weleens gelezen van andere meiden die uitslag kregen, maar dit was meestal kort na de bv, in de periode dat je ook snachts nog een bh draagt, het lijkt me dat je huid

dan wel geirriteerd kan raken, ik heb het een heel klein beetje gehad, en het ging weg toen ik wat meer momenten zonder bh ging invoeren!

succes en beterschap!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkt dat ik Netelroos heb, een allergische reactie op iets, of uitslag als de weerstand laag is. Echt heel mijn borsten zijn rood, opgezet en jeuken

Ik heb pillen gekregen maar ik hou mijn litteken extra goed in de gaten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.