Ga naar inhoud

Booby : 18 juni 2009 : Dr. Koopmann : Medisch Centrum Scheveningen


Gast Booby

Aanbevolen berichten

Nou eh..... het is een E-tje hoor ;):44:

Maar als je voor de bv had gezegd dat ik een E zou krijgen was ik vast gillend weggelopen, maar nu ik die maat heb valt het eigenlijk best mee, had ze niet kleiner gewild.... Maar had ook totaal geen idee wat een E cup inhield want die had ik nooit gehad he, hahaha!!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey Booby!

Hoe gaat het nu met je linker borst?

Goh ik wist niet dat die sapph BH's ook in zulke grote maten te koop zijn! Goed zeg!

Voor zover ik weet heb je hier geen strapless BH's van, wel bikinis.. :125:

Op het linkje hieronder kan je de hele collectie bekijken, zitten geloof ik geen strapless BH's tussen:

http://www.sapphlingerie.com/

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Tietje!

Leuk dat je mijn topic gevonden hebt!

Ja, is goed gekomen! Zit wel een ieniminie verschil in maar dat had ik voor de bv ook....

Ik heb tegenwoordig de strapless balconette bh van de Hunkemoller, zijn ook naadloos en zitten super!

Hoe gaat het met jou verder dan?

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alle verschillen die er voor de BV zijn , zijn er natuurlijk nogsteeds na de BV.

Ach vaak zzie je dat zelf en een ander merkt het niet op.

Goed om te weten, dat van die BH bij de hunkemoller!

Zag toevallig vandaag bij de Livera dat die Sapph BH's flink in de uitverkoop zijn...was geneigd er wat mee te nemen, maar leek me toch niet zo slim hahaha.

Ja met mij gaat het prima, vandaag definitieve maat bepaald bij de chirurg. 450cc word het dual plane.

Ik had ze gepast en had meteen het gevoel van, ja dit hoort helemaal bij mij.

Dus nog 13 daagjes en dan is het zover!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.