Ga naar inhoud

hoge tepels op den duur?


Aanbevolen berichten

Ik ga morgenavond op het eerste consult bij de pc.

Maar vraag is eigenlijk het volgende, je tepels worden naar boven verplaatst, maar stel dat de zwaartekracht over een paar jaar weer gaat meewerken en ze hangen dan weer onwijs, gaan je tepels dan mee naar beneden of worden de tepels wellicht te hoog geplaatst zodat je onder je tepel straks alleen nog maar een klein beetje weefsel heb en daar onder je borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik zie dat je inmiddels al geopereerd ben.

Ik heb een lift gekregen en heb de pc juist verteld dat hij mijn tepels niet te hoog mocht plaatsten, ik vind het zo lelijk als de tepels te hoog staan en dan komt het zelfs soms boven de bh uit. Dat wil ik echt niet!

Ik had erg hang/uitgezakte borsten, maar mijn tepels stonden niet naar beneden. Ik zit nog helemaal in de tape, maar ik ben zo benieuwd hoe mijn tepels geplaatst zijn....

het wil dus niet zeggen dat in de loop der jaren je tepels persee naar beneden gaan wijzen, bij mij is mijn gehele borst gaan zakken, zeg maar.

Mijn pc vertelde dat je een tepel altijd hoger kunt zetten maar niet lager!!

Groetjes, Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.