Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik vind het raar dat de ene plastisch chirurg minder cc plaats als de andere.

ik wil graag zelf van 310 naar 450 en da's nog maar de vraag of dat kan!!

Nu lees ik vaak dat er zo veel meer cc worden gebruikt..........waarom dan zo moeilijk doen om 450 cc.

snappen jullie dat???

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat meerdere factoren meespelen, waaronder;

- grotere implantaten zijn duurder

- de risico's zijn groter bij grote implantaten

- de chirurg wil het vaak natuurlijk houden, maar dat is natuurlijk nogal subjectief, waar dr. Visser een B natuurlijk vindt, vindt dr. Plovier een E natuurlijk (om maar een voorbeeld te noemen)

Artsen kunnen natuurlijk ook goed inspelen op behoeften, en passen het aantal cc ook aan aan je lichaamsbouw e.d.

Tenzij jij met een uitdrukkelijke wens komt zullen ze niet zo snel grote implantaten plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ja het ligt ook wel aan je bouw denk ik.........maar ik kan dus niet zo zeggen tegen mijn plastisch chirurg doe mij maar b.v 700 cc

niet dat ik dat wil hoor.............maar hij zal het ook niet willen doen!

hij doet al moeilijk over 450cc ik heb nu 310cc hij gaat het wel proberen.........ik moet dus afwachten wat er geplaatst gaat worden.

ik geloof dat boven de 500 cc wat duurder is maar dat maakt niet veel uit.

er was trouwens ook nieuws in de telegraaf dat er veel ombekwame plastisch chirurgen werken......als je b.v gewoon dokter bent kun je al een pracktijk openen en borstvergrotingen uit voeren.

hier willen ze wat aan gaan doen..........want dit brengt risicoos met zich mee

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de 310CC naar de 450 CC is niet echt een groot verschil,ik zou bij een wissel altyd voor minimaal 200CC extra kiezen,anders zie je weinig tot geen verschil,misschien net po wel,maar na 6 maanden niet meer...

beetje zonde van het geld dan dus,en ja idd,het moet wel kunnen/passen/bij je staan etc,hangen vele faktoren vanaf.

Anders ergens anders een consult aanvragen?:125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke chirurg of arts heeft zijn beeld van mooie borsten!

De 1 houd van natuurlijk en de ander vind grote borsten mooi

Natuurlijk doet je bouw en borst erg veel wanneer je een aa cupje hebt zal je niet zomaar 500 cc krijgen en bij een C cup gaat dit makkelijker ;)

Volgens mij had april dit ook? De ene arts gaf haar maar hooguit 250 cc? En nu heeft ze 515 cc!! Dat scheelt hihi

Toch heb ik het idee dat artsen ook veel doen, mijn arts wilde met mijn kleine aa 325 a 365 plaatsen. Bij een andere arts had ik denk maar hooguit 250 gekregen! Kortom is ook een kijk van je arts :136:

Als je ongeveer 1 a 2 cups meer wil denk ik dat 175 wel kan hoor wil je echt een mega vershil zou ik toch meer cc's nemen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow

Ik denk dat het ook aan de plastisch chirurg ligt.

kijk als je meer borsten wilt hebben dan zou een prive kliniek dat volgens mij veel eerder doen gaan.

ik heb tijdens mijn ok die altijd in het ziekenhuis plaats vonden nooit veel cc kunnen krijgen daar begonnen ze

trouwens ook niet aan..... niet dat ik overdreven borsten wou ik was al tevreden als alles weer was opgevuld.

nu word ik dus weer geopereerd wegens kapsel maar deze plastisch chirurg wil natuurlijke borsten houden.

en bij te veel kunnen sneller complicaties op treden.

ik hoop 450 te krijgen een beetje voller als nu..........ben namelijk ook 20 kilo afgevallen ik weeg nu 66 kilo.

hoop je met me mee?

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop zeker met je mee meid :136:

Ik denk alleen niet dat een ziekenhuis ''minder'' cc's plaatst. Mijn arts heeft laatst nog 550 geplaatst en bij femmy is zelfs 700 geplaatst ook in het ziekenhuis :136:

Maar meid het gaat goed komen en natuurlijk boobies zijn echt mooi hou ik zelf ook van :blush:

Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.