Ga naar inhoud

Vraagje over Dr. Plovier


Kenza.S

Aanbevolen berichten

Heeyyy meiden!

Na aardig wat gesnuffel op dit forum ( veeeel geleerd uit jullie ervaringen, thx daarvoor!! :59: )

heb ik besloten om echt wel voor een bv te gaan bij wss Dr. Plovier ( als het consult oke is maar daar twijfel ik niet aan) nadat ik nog wat gespaard heb.

Over een maandje ben ik aan mijn sommetje dusss kunnen jullie rond die tijd van mij een verslagje of andere topic verwachten :lol:

Maar nu had ik toch nog 1 vraagje..

Ik heb van mezelf toch wel wat borstweefsel, en hangt er vanaf wat Plovier zegt, maar zou dan toch mss voor de spier gaan.

Zijn er hier meiden die een bv door Plovier of andere pc voor de spier gehad hebben?

Zo ja hebben jullie mss foto's ofzo? dat ik ffie kan piepen :blush:

en zijn jullie blij met jullie keuze? Hadden jullie het achteraf gezien toch liever achter de spier gehad ??

En is het gevoel in de boobies anders voor de spier, of achter de spier? ( word de borst bij het ene natuurlijker zacht dan bij het ander)

IK WEET HET ik vraag ineens een hele boterham,, maar ik ben zo nieuwsgierig en opgewonden tegelijkertijd dat ik zo dichtbij mijn centjes kom en mijn droom kan waarmaken!!! :1bouncingboobs:

Alvast thx voor de hulp ladies!!!! :116:

Wat info over mij : ben 19jaar ( ja heel jong maar kan echt niet meer met mijn onzekerheid en boobs leven..), ong. 1m75, 60kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb allebei de keren dual plane gehad, voor de spier was voor mij geen optie.

Plovier zal kijken wat het beste/mooiste zal zijn.

Maar dat komt vast goed !

alvast succes

groetjes aardbeitje

Dual plane is toch stukje boven stukje onder he niet?

Ja ben gwn bang voor voor de spier omdat ik toch big :1bouncingboobs: zou willen, deze na een tijd nie gewoon erg gaan hangen, en nu ja zoals iedereen denk ik wel als je zo een ingreep doet, dat je beetje verwacht dat het goed en oke is en je geen tweede nodig hebt voor zoiets:s..

Snap je mijn bezorgdheid beetje..

Nu ja idd kan best gewoon afwachten tot het consult enz, maar was toch nog 1 dingetje dat'k me afvroeg

thx alvast meid ! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush:

Ja ben gwn bang voor voor de spier omdat ik toch big :1bouncingboobs: zou willen, deze na een tijd nie gewoon erg gaan hangen, en nu ja zoals iedereen denk ik wel als je zo een ingreep doet, dat je beetje verwacht dat het goed en oke is en je geen tweede nodig hebt voor zoiets:s..

In je 1e berichtje begrijp ik dat je voor de spier wil.... en in de tekst hierboven juist niet? Ik volg het even niet :blush:

En hoop je 1x een borstoperatie te ondergaan,en dan de rest van je leven niet meer?

Plovier plaatst vóór,achter,tussen.... precies wat de beste manier is bij iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nilu heeft onlangs voor de spier gehad bij plovier!

Voor de spier is minder pijnlijk. Ziet er natuurlijk uit, beweegt natuurlijker mee. Maar je moet wel voldoende eigen weefsel hebben, anders voel je de randen en oogt het erg nep.

Dual plane zou er idd voor moeten zorgen dat het zaakje niet gaat hangen, omdat de bovenkant vast zit.

Toch wel een voordeel vind ik.

Weet je wel dat ze adviseren de prothese om de 10 a 15 jaar te vervangen?

Maar goed, ik zou uiteindelijk op het advies van Plovier afgaan.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Kenza!!

Ik heb idd voor de spier gekregen bij Plovier omdat ik effectief genoeg borstweefsel had. Ik had er zelf om gevraagd en t was mogelijk.

Mijn foto's staan in de galerij, als je wil mag je wel piepen :) je moet t maar laten weten. We hebben ook ongeveer dezelfde grootte en gewicht, ik ben 1m72 en weeg 62 kg. Ik heb 350cc gekregen en voel eigenlijk niets zitten, ben nu 6 weken PO en ze zijn al volledig zacht, bewegen mee, slaap zelfs al terug op mijn buik :D Als ja natuurlijk voor BIG gaat weet ik niet of voor de spier de beste oplossing is maar daar zal dr Plovier je wel in kunnen helpen. Hij zal samen met jou dan ook de beste oplossing zoeken.

Onder een wissel kun je vrees ik echt niet onderuit vrees ik... om de 10 à 15 jaar wordt toch sterk aangeraden.

Groetjes,

Nilu

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meis,

ik heb dual plane en mijn borsten zijn na 6.5 week PO al heerlijk zacht geworden! Bij mij was deze methode de enige mogelijkheid, omdat ik heel weinig borstweesfel heb. Het ziet er bij mij heel natuurlijk uit en het voelt echt als mijn eigen borsten....dus, wat het ook wordt voor jou, je hoeft je niet zo druk te maken hoor!! :D

heeeeeel veeel succes joh, spannend hoor, die voorperiode :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush:

In je 1e berichtje begrijp ik dat je voor de spier wil.... en in de tekst hierboven juist niet? Ik volg het even niet :blush:

En hoop je 1x een borstoperatie te ondergaan,en dan de rest van je leven niet meer?

Plovier plaatst vóór,achter,tussen.... precies wat de beste manier is bij iemand.

Hee piepke, ja wel ben deze topic gestart omdat ik wat twijfel, maar heb hieruit afgeleid dat uiteindelijk de chirurg dit wat voor jou bepaald, voor spier, half en half, erachter..

Dacht dat je dat zelf moest kiezen en zeggen wat je net wou dan snap je :D

En mijn gemengde gevoelens zijn : voor = natuurlijker dan erachter, maar voor = sneller hangen

snap je wat ik bedoel meid? :-) en ik wil ze wel natuurlijk..

Nee ik weet dat je uiteindelijk na tijdje je proteses moet laten vervangen.. Maar wil geen nieuwe operaties moeten ondergaan gewoon omdat het resultaat tegenvalt, of ik toch mss ipv voor de spier achter de spier zou willen ofzow.. Snappie?:D dat je moet wisselen na een tijdje is meer dan logisch & dat weet ik ook :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha meis,

ik heb dual plane en mijn borsten zijn na 6.5 week PO al heerlijk zacht geworden! Bij mij was deze methode de enige mogelijkheid, omdat ik heel weinig borstweesfel heb. Het ziet er bij mij heel natuurlijk uit en het voelt echt als mijn eigen borsten....dus, wat het ook wordt voor jou, je hoeft je niet zo druk te maken hoor!! :D

heeeeeel veeel succes joh, spannend hoor, die voorperiode :D

xx

Oooh super, ben blij voor jou meid proficiat met je :1big_boobs: 's :D!!!!

Pfff wou dat voor mij ook al alles achter de rug was.. Ga maandag bellen voor mn consult vast te leggen.. Pff heb nu zelfs al stress en heb nog niet eens me afspraak gemaakt hihihi, maar ben zo dicht bij me droom die eindelijk uitkomt, dit wil ik al zo lang!!

En ben superblij dat het uiteindelijk toch nog zachter word.. Want schrikte me wat af omdat ik bang was dat ze als pingpongballetjes zouden blijven aanvoelen haha :D

Dankje voor je geruststelling meid!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay Kenza!!

Ik heb idd voor de spier gekregen bij Plovier omdat ik effectief genoeg borstweefsel had. Ik had er zelf om gevraagd en t was mogelijk.

Mijn foto's staan in de galerij, als je wil mag je wel piepen :) je moet t maar laten weten. We hebben ook ongeveer dezelfde grootte en gewicht, ik ben 1m72 en weeg 62 kg. Ik heb 350cc gekregen en voel eigenlijk niets zitten, ben nu 6 weken PO en ze zijn al volledig zacht, bewegen mee, slaap zelfs al terug op mijn buik :D Als ja natuurlijk voor BIG gaat weet ik niet of voor de spier de beste oplossing is maar daar zal dr Plovier je wel in kunnen helpen. Hij zal samen met jou dan ook de beste oplossing zoeken.

Onder een wissel kun je vrees ik echt niet onderuit vrees ik... om de 10 à 15 jaar wordt toch sterk aangeraden.

Groetjes,

Nilu

Heee meis, ja weet ik hoor dat je uiteindelijk wel een wisseltje moet laten doen.. Maar bedoel met meerdere operaties gewoon operaties die nodig zijn omdat je bv niet zoals je wens is, snappie wat ik bedoel :blush:

Waauw hoop dat dat bij mij na 6 weekjes ook zou zijn, zo jaloers kan niet wachten tot het mijn beurt eindelijk zal zijn, jihaaaa!! maandag mijn consult vastleggen en beetje aftellen al, dan is het toch al iets ' officieeler ' :D

Oh wil wel es kijken meid hoe het bij jou geworden is.. Want heb nog niet zoveel fototjes gezien van voor de spier enzo

thx!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nilu heeft onlangs voor de spier gehad bij plovier!

Voor de spier is minder pijnlijk. Ziet er natuurlijk uit, beweegt natuurlijker mee. Maar je moet wel voldoende eigen weefsel hebben, anders voel je de randen en oogt het erg nep.

Dual plane zou er idd voor moeten zorgen dat het zaakje niet gaat hangen, omdat de bovenkant vast zit.

Toch wel een voordeel vind ik.

Weet je wel dat ze adviseren de prothese om de 10 a 15 jaar te vervangen?

Maar goed, ik zou uiteindelijk op het advies van Plovier afgaan.

Succes!

Ja meiss ga ik doen :-) ik dacht dat je dat zelf moest zeggen bij je consult, wat je wou voor of achter de spier ofzo.. Wist niet dat Plovier dat zelf zei wat het beste is, daarmee dat ik wat stresste hihi :blush: bedankt om alles nog is uit te leggen !

En de pijn maakt me niet zoveel uit, effe afzien om dan jaren van je boobies te genieten heb ik er graag voor over!!

Afwachten wat Plovier zal zeggen wat het beste is :).

En ja weet ik hoor van de prothese wissel dat dat nodig is, maar bedoelde met ' meerde operaties ' operaties dat je bijkomend zou moeten doen omdat je niet tevreden bent met het resultaat, snappie ? :)

Thx meid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dual plane is inderdaad een stukje voor en een stukje achte (om het zo te noemen)

Geef duidelijk aan dat je graag big boobs wilt, en overleg je angst.

Hij is de chirurg en hij is diegene die je daarin gerust kan stellen.

Bij Plovier kun je voorbeelden meenemen, van boobs die je mooi vindt qua grote etc...

Komt vast goed !

groetjes aardbeitje

Maandag ga ik bellen voor me consultje, pff heb nu zelfs al zenuwen kan je dat geloven haha :blush:

zal blij zijn als het mijn beurt zal zijn eindelijk!

& kijk bijgevoegde foto wat ik ongeveer zou willen, mss wil ik ze wel ietsje groter dan op de foto, maar ja zoals je zegt laat ik aantal cc enz aan de PC best over, zoals je zegt weet hij beter wat bij je past en wat niet :)

Thx om me gerust te stellen !!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kenza,

Ik heb mijn bv ook bij Plovier laten doen en ik heb ze dual plane gekregen. Ikzelf had ook wat borstweefsel, je kan dit altijd bekijken in mijn album. Mijn cupmaat nu is 80G en ik kom van een 80B. Ik ben supergelukkig dat ik mijn bv 5 maanden geleden heb laten doen ik waan me nog altijd in een droom :rolleyes:. Veel succes alvast.

Veel liefs,

Shaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo,

weet iemand of BE-clinic met garantie werkt?

Zat namelijk aan beaucare kliniek te denken,

maar las ergens dat dr. Plovier daar weg is

omdat hij het niet eens is met de manier

van werken daar.

Maar beaucare kliniek geeft garantie,

Plovier ook?

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.