Ga naar inhoud

2november consultatie met dr. Nolens, Hasselt


Keva30

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ben een 30jarige vrouw uit Hasselt, België heb gisteren de stap gezet en een afspraak gemaakt met dr. Nolens in Hasselt voor een bvk.

Op 2 november is het dan zo ver en mag ik op consultatie gaan ben er wel erg zenuwachtig voor maar denk dat het wel normaal is.

Heb al van tienerjaren een goede bhcup gehad momenteel heb ik D100 en zou toch willen proberen dat hij ze verkleind naar een grote Bcup.

Ik heb de beslissing genomen om een bvk te doen doordat ik elke dag nekpijn, rugpijn en hoofdpijn heb.

En ik het zelf ook geen fraai zicht meer vind.

Zelf heb ik een spierziekte en zit ik in een rolstoel dus het is extra moeilijk voor mij en moet extra maatregelen nemen ivm narcose enz...

Indien jullie me tips en raad kunnen geven ivm de bvk of over dokter Nolens aarzel niet en stuur me een berichtje!

Groetjes en een fijne avond!

Keva30

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey keva,

Welkom op het forum...ik heb je topic verplaatst naar de voorstel topic omdat het daar beter op zijn plek is en ook zo meer dames je topic zien.. ;)

Als je nog vragen hebt betreft je consultatie of iets anders over bvk...stel ze gerust...ik zelf ben nu bijna 4 weken PO van mijn bvk.. :7:

Liefs,

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.