Ga naar inhoud

Suusje445 : 3 november 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

Net even gekeken bij je foto's, zag er echt al meteen goed uit joh! Hoe gaat het nu met je? Is het allemaal nog goed te doen??

gr Pam

Hoi pam!

Bedankt voor je berichtje!! Zal zo even nieuwe foto's maken, ze zijn echt al heel erg veranderd!

Het gaat echt super goed, nergens last van.. geen spierpijn, niks..misschien een beetje vreemd.. vandaag op controle geweest en daar vonden ze het ook wonderbaarlijk! Mij hoor je natuurlijk niet klagen :).. maar het gaat echt heel erg goed.. rij al auto en ben alweer lekker in de weer. Moet wel opassen natuurlijk, tillen en spontane bewegingen zitten er echt niet in!

Wat gaat ze met jou doen? Zie je er tegen op??

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey suus!!!!!!!!!!!

Wauw!!!! Heel erg mooi!! Staat super!!

Goed om te horen dat het goed met je gaat en dat je pravtisch geen last hebt

Ik kan nu ook niet meer wachten. Hoe lang duurde de operatie in totaal??

Xx

Hee joyce!

thxxx! Ben er ook zooo blij mee! Wat een verschil! Zal zometeen even nieuwe foto's maken, ze zijn echt al heel erg veranderd! Echt super leuk!!

Hoe gaat het met jou??

Kus x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Suus,

wat leuk om je ervaringen te lezen! Ik ben volgende week (8-12) aan de beurt bij Dr. Moojen, en best al gespannen af en toe.... Ben ook bezig met fysio maar merk dat ik niet altijd aan de 4-6x per dag kom met oefeningen, lastig op m'n werk....

Fijn dat je zo weinig last gehad hebt, ik hoop dat ik dat ook heb! :) Ik ga nu even je foto's bekijken. Ik krijg wel een andere prothese: 330cc anatomisch, dual plane, dus zal het niet echt kunnen vergelijken denk ik.

Geniet ervan!

x Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.