Ga naar inhoud

Vanaf wanneer mag je op je zij slapen?


Aanbevolen berichten

Hey d-raakje,

ik heb na een dikke week geprobeerd om op mijn zij te slapen want ik werd ook helemaal gek van op de rug slapen. Ik had nog een voedingskussen liggen wat ik na een tip op het forum onder mijn knieën had gelegd, dat heb ik in mijn rug gelegd en daartegenaan geleund zodat ik de eerste dagen niet helemaal op mijn zij lag. Nu gaat het wel redelijk, rechts beter dan links.

Ik heb alleen nog steeds last van gevoelige borsten,ik ben nu 2.5 week po!! Ze irriteren de hele tijd...ik weet niet of dat normaal.

Hoe is het verder met je?? Ik vond dat het na dag 3 eigenlijk steeds beter ging, toen kon ik mijn armen weer eens goed bewegen enz..

veel sterkte nog met je herstel!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi! Ik slaap sinds een week weer op mn zij! Heerlijk, eindelijk weer draaien s nachts...

Ik adviseer iedereen om gedurende de nacht echt regelmatig van houding te wisselen na een bv, want ik heb zo stil gelegen in 1 houding dat ik nu een trombosebeen heb. Ik ben ook van sportkracht 100 naar 0 gegaan en dat is helemaal fout geweest....gelukkig valt het mee en mag ik alles wel doen, maar wel de komende 3 maanden sowieso bloedverdunners slikken.

Mijn doorbloeding is in de war geraakt in mn rechterkuit.....

Dus ladies....bewegen!!!!!

Liefs! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! ik slaap pas sinds een weekje weer op mijn zij!!

Ik vond het simpelweg te pijnlijk, vandaar.

Bovendien sliep ik al veel op mijn rug, dus ik had er denk ik minder moeite mee, dan de meeste..

Ik zou als ik jou was goed naar je lichaam luisteren, doet het zeer of is het vervelend, niet doen!

wel idd regelmatig even armen en benen bewegen om complicaties in de doorbloeding te voorkomen!

succes! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kon de eerste week echt niet op mijn zij slapen en enkel op mijn rug. ik had een kussen van de zetel onder mijn benen gelegd. als je benen hoger liggen dan krijg je mijnder druk op je onderrug. 2de week had ik kussen naast mij gelegd en halvelings op mijn zij en kussen deels onder mijn rug. zo heb je nog steun en lig je niet plat op je rug. benen kan je dan ook mee kantelen. pas na paar weken kon ik op mijn zij slapen maar met sportbh want anders werd ik 's nachts wakker van pijn in borsten. zodra je voelt dat op zij slapen geen pijn doet kan het geen kwaad hoor. je zal zelf merken dat in begin je lichaam dit niet graag heeft. doe maar waar je jezelf goed bij voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Me Too! 5 weken po, kan ook nog niet op mijn zij slapen. Wordt wakker van een soort "drukkende pijn" dan.

Lig automatisch altijd op mijn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij werd geadviseerd absoluut niet op mn zij te slapen de eerste 3 weken

ga proberen het zo te houden ook na die 3 weken, wakker worden zonder gevouwd en verslapen gezicht van de kussen en lakens is ook wel lekker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik heb het toevallig van de week gevraagd aan mijn pc toen hij me belde hoe het ging.
Ik mocht van hem gewoon op mijn zij liggen. Zijn letterlijke woorden waren " Waarom zou dat niet mogen?"

Ik heb dus heerlijk op mijn zij gelegen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht het ook meteen alleen hun zeiden wel zal wel nog niet lukken haha

ik ben nu 3 weken po en heb gister nacht voor het eerst op mn zij geslapen en dat ging prima

was meer omdat ik niet goed durfde net zoals op de rug slapen doe ik pas sinds begin van de week haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.