Ga naar inhoud

BV door dr. van selms


BEE

Aanbevolen berichten

Hoii,

Ik ben Bee 28jaar en twijfel al zoooo lang over een bv. Nu ben ik met mijn moeder naar dr. van selms geweest. Zij moest hier toevallig zijn voor een controle want zij heeft ze al 10 jaar zitten en krijgt nieuwe.

Dus toen heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en hem gevraagd wat hij voor mijn boobs zou kunnen betekenen. Hij had het over natrelle siliconen en dan dual plane omdat dit het mooiste effect geeft. Maar ik twijfel nog steeds ben nog nooit geopereerd en wil natuurlijk net als iedereen zo natuurlijk mogelijke "nieuwe" boobs. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Maar goed, ik vroeg me dus af of er hier dames zijn die door hem geopereerd zijn? ik zie zijn naam niet echt vaak voorbij komen als het gaat om BV juist wel bij BVK of BWC

Misschien zijn ze er wel :rolleyes: i hOpe :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben ook bij van Selms geweest.

Is een kundige chirurg en zal in overleg met jou het aantal gewenste cc"s plaatsen,zonder hierbij je lichaamsbouw uit het oog te verliezen,dus simpelweg kijken wat bij je past.

Klopt dat je op dit forum niet zoveel over hem vind,maar zijn terdege veel vrouwen die een bv bij hem doen en tevens staat hij erom bekend dat hij veel complicaties voorkomend uit een bv door andere chirurgen oplost/corrigeerd

En ook de nazorg is goed,je kan hem altijd bellen of mailen en een antwoord laat dan niet lang op zich wachten.

Groetjes en succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Goed om te horen. Wanneer heb jij het door dr. van selms laten doen? En wat voor?

Ik kan binnenkort even langs om te passen en vragen te stellen. Dus ik ga hier even rondneuzen en kijken wat voor handige tips jullie allemaal hebben :rolleyes:

Thanks voor je info. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindm echt top ondanks jij niet mijn arts is hihi. ik heb lichtekapselvorming, toen ik dit niet wist heb ik fotos gestuurd naar hem en inderdaad hij kon gewoon zien dat ik kapsel had en mochtaltijd langs komen. super toch hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BEE,

Ik ben voor het laatst februari 2009 geweest en heb de mcghan trx 700cc ( oogt helaas als +_ 400cc) dual plane geplaatst.

Ga op je gemakje passen en overleggen tijdens je volgende consult,je komt er vast uit met hem en krijgt ongetwijfeld mooie boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bee,

Ik ben 6 juli geopereerd door van Selms.

Ik heb een wissel gekregen.

De 1e x was ik ook al geopereerd door hem, dat is 18 jaar geleden.

En omdat ik nooit problemen heb gehad, wilde ik graag weer door hem worden geholpen.

Ik persoonlijk vind het een ontzettende aardige vent en ik weet dat hij gespecialiceert is in borsten.

Ik ben nu geholpen in J.v.G kliniek.

Ik vond het daar ook erg prettig.

Ik heb 415cc gekregen (ik had 175cc) en ik ben uitgekomen op een 80D.En dat is ook precies wat ik wilde.

Als je verder nog vragen heb, dan hoor ik het wel.

Succes verder.

Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Wat leuk om allemaal positieve berichtjes te horen over jullie BV en dr. van Selms natuurlijk :106:

Ik ben benieuwd naar mijn consult volgende week en tegelijkertijd ook best nerveus. Ik twijfelde er altijd al over aangezien ik nog nooit geopereerd ben en veel van mijn vrienden er "tegen" zijn. Met de reden waarom snijden in een gezond lichaam. Maar ik heb mijn boobs altijd te klein gevonden voor mijn lichaam hoewel ik niet super lang ben ofzo. En het staat natuurlijk ook zoveel mooier in alle kleding. Maar goed ik denk dat ik gewoon de knoop ga doorhakken en het gewoon doen! Ik kijk eigenlijk veel meer tegen de operatie zelf op dan de boobs.

Marisjuh bij mij had hij het ook over natrelle rond maar ben toch echt benieuwd hoe dat er uit ziet. Zou ik je mooie fotoalbum mogen bekijken? Om toch een idee te krijgen en viel het mee dual plane? :43:

Thanks voor jullie reactie echt super nice 0m met meerdere meiden het hierover te hebben. :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Volgens mij is Gijs van Selms echt een superkundige man! Hij is ook adviserend pc op het buikwandcorrectieforum en daar vind ik hem altijd zo goed, duidelijk antwoorden. Ik heb een borstverkleining van hem gezien, en dat was supermooi!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Ik ben zelf 11 jaar geleden geopereerd door van Selms. Ik had maar 1 borst. Hij heeft toen beide borsten gelijk gemaakt en ik was heel blij met het resultaat.

Door mijn zwangerschap zijn ze weer omgelijk geworden, en dit is zo gebleven.

Helaas bleek ik pip implantaten te hebben gekregen...... eigenlijk geluk bij een ongeluk, nu mag ik nieuwe implantaten en neem meteen een flinke maat groter.

Ik ben in mei weer bij hem geweest en het is echt een aardige vent! ben alleen nog niet uit over het aantal cc.

Ik ga dan ook met een gerust hart de operatietafel op.

12 september mag ik!! heb er zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hoi,

als je hier kijkt: http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/smartsite.dws?id=INENNAAR

daar staat het algemene emailadres van het ziekenhuis.... Zij kunnen het misschien doormailen naar dr. van Selms als je dat in je email vraagt?

Anders even op Marisjuh wachten :)

OF, je zou eens een pb aan Diesel kunnen sturen, misschien weet zij het emailadres van dr. van Selms.

Pb werkt in deze zin waarschijnlijk sowieso sneller, want je weet nooit of iedereen dit topic leest, is al een oudje :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.