Ga naar inhoud

wie is er allemaal bij drs. van Tits of drs. plovier geweest!


romiti

Aanbevolen berichten

hallo Dames,

aangezien ik nog in mijn oriëntatie fase zit,

wil ik graag de ervaringen horen van diegene die bij 1 van deze 2 chirurgen is geweest....

ik zelf begin nu erg te twijfelen,omdat ik van deze pc's een boel goede resultaten zie!!

dus start ik dit topic voor info en vergelijkingsmateriaal;)

:1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs: all i think abouttt

Liefsss Romiti :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben bij dr.van Tits geweest en ben superblij met het resultaat! Ik ben ook heel erg tevreden over de kliniek en de narcose ik was er helemaal niet misselijk van. Mijn hele verslag kun je lezen op mijn profiel.

Veel succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben net als aardbei een tevreden plovier klant.

Plovier heeft de naam van gote borstendokter.

Dat is wel de belangrijkste reden dat ik voor hem gekozen heb.

Ik wilde niet afgescheept worden met een klein C-cupje...na mijn vergroting. (Maar wilde ook geen pamela-effect!)

Ben nog maar 11 dagen po, maar het resultaat is tot nu toe helemaal naar wens!!!!

Plovier maakt erg mooie boobs! Service is prima, ze zijn daar super vriendelijk, kliniek is luxe, met 1-pers kamers met flatscreen, eigen wc etc.

Verder zijn ze naar mijn mening erg proffesioneel daar!

Veel succes met je keuzes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reactie..

het is me toch ook moeilijk een keuze maken haha!

ben blij als ik dit al eens achter de rug heb

ik moet nog ong. 3 maandjes sparen en dan kan ik bellen voor een consult!! jippie :136:

dus heb nog lang genoeg de tijd om te....tjah...twijfelen :152:

plovier maakt inderdaad hele mooie grote boobies...

maar ben zo bang dat ze te groot worden hahaha

ik heb zelf nu maar een klein b cupje..en het liefst wil ik een grote c/ een d'tje...

hoop wel op een dual plane methode bij mij....ivm met het ouder worden..dan schijnen de protheses mee te zakken...

Liefsss xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee janine...

ik vind het wel al echt weer een voordeel dat je op een 1 persoonkamer ligt na de operatie...

dat wil ik ook absoluut.

ik wil inderdaad ook niet afgescheept worden met een kleine c....

lijkt me verschrikkelijk haha.maar indd...geen pamela effect:P zou mijn in ieder geval niet staan :lol:

wat voor cup heb je nu dan denk je janine?ik ben blij dat het resultaat je nu al tevreden maakt ! :126:

ik wou dat ik al zover was haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier plaatst bijna alles dual plane, en hijheeft hier pas iemand 565cc gegeven en die wilde een C.

Ik wilde een F en kreeg 900cc ..

Vandaar dat ik schreef :Geef je max duidelijk aan want de kans is aanwezig dat je wel met Pamela Boobies gezegend wordt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke,

Diegene dat was Kelly21 toch?

Kijk ik weet niet waar hij dat op baseert, maar ze heeft volgens mij gekregen wat ze wilde toch? Ze is er erg blij mee.

Die cc's vallen bij iedereen anders he. Dat zien we hier vaak voorbij komen.

Daarom ging ik liever naar plovier, vind toch dat hij dat goed inschat.

Gewoon goede duidelijke voorbeeld foto's meenemen van wat je wilt, dan weet hij wel wat hij moet plaatsen. En hij kijkt ook echt wel wat nog kan hoor.

Ik had aangegeven dat ik het belangrijk vond dat het er natuurlijk uitzag. Hij gaf toen voor de operatie al aan dat dan 450cc waarschijnlijk de max zou zijn (Echt waar piep!).

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, het is maar wat je wilt! Ik heb mijn eerste bv bij dr van Tits laten doen maar ik was toen absoluut niet tevreden!!

Ik wilde graag mooie grote ronde borsten die mooi bol van boven zijn. Helaas had dr van Tits dit genegeerd en mij anatomische protheses gegeven, en ook nog te weinig cc. Ik had dus helemaal geen bolling en ook geen decolleté! Bij de nacontrole heb ik toen gezegd dat ik niet tevreden was, maar zijn commentaar was dat hij ze wél mooi vond! Ja hallo!! IK moet ze toch mooi vinden?!?!

Mijn wissel heb ik bij dr Bruno de Meyere laten doen, een chirurg die net als dr Plovier mooie grote borsten maakt.

Ik ben nu helemaal happy met mijn grote ronde boobs!!

Succes lieffie!

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Piepke,

Diegene dat was Kelly21 toch?

Hij gaf toen voor de operatie al aan dat dan 450cc waarschijnlijk de max zou zijn (Echt waar piep!).

Lfs Janine.

Weet niet meer wie het was :P En ik geloof dat iedereen wel tevreden is bij dr Plovier. Nog nooit een negatief verhaal gelezen..

Hij had met mij ook een max afgesproken ;) EN dat was géén 900cc :106: Mijn gewenste cupmaat is dan nu ook met een paar cupmaten overschreden. Maar of ik tevreden ben? Ja hoor :127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wil ik ook wel eventjes op reageren.

Mijn dag was 11 juli jongst lede.

De ingreep is gedaan door dr plovier. Kan ik iedereen aanraden.

Volgens de meeste is dr plovier de grooooote booobies dr.

Ieder zijn eigen keus natuurlijk.

Bij mij is er 390cc gezet. Ben uitgekomen op mijn prachtige d (in mijn ogen).

Ik heb hem duidelijk mee gedeeld dat ik een d wou en niet veel meer.

Ze moesten bij mijn lichaam passen.

Er worden ook kleinere cc gezet maar zeker goed bespreken met de dr.

Verder ben ik nog super tevreden over de Be-clinic en dr Plovier.

kan geen negatieve dingen vinden.

Bij eerste controle wel lang moeten wachten;). Maar ja die mens heeft het o zo druk.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.