Ga naar inhoud

Lilly73 : 6 oktober 2011 : Dr. Maas : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Omdat ik zelf ook veel aan dit forum heb gehad hierbij mijn verslagje.

Woensdag 28 september het eerste gesprek gehad bij de Bergman kliniek in Bilthoven met dokter Maas (erg prettige man!), leuk gesprek hij vroeg ook door naar een eerder litteken op mijn borst vanwege een knobbeltje wat ooit is weggehaald (trouwens de enige arts die het litteken wilde zien, ben bij nog 2 andere klinieken geweest).

Uitgebreide passessie gehad en wij zijn samen uitgekomen op 300cc, rond en dualplane geplaatst.

Daarna een deurtje verder naar de beautycoach en daar meer uitleg over de operatie etc. gehad en gelegenheid tot het stellen van je vragen. Gelijk al wat data gevraagd wanneer het eventueel zou kunnen gebeuren.

Vrijdag en zaterdag aan het mailen geweest met de beautycoach om een datum te prikken en in verband met werk/collega's etc. zijn we uitgekomen op donderdag 6 oktober, spannend...

Donderdag werden wij om 11 elf uur verwacht en uiteindelijk lag ik om 12.45 uur op de OK, nadat dr. Maas eerst nog een tekening en foto's had gemaakt. Mensen in de OK ook allen zeer vriendelijk en ze kunnen goed prikken.

Na een klein uurtje werd ik wakker en het zag er allemaal goed uit, eenmaal beneden heerlijk gegeten en koffie gedronken. Rond kwart voor vier is de dokter nog een kijkje komen nemen en daarna mocht ik lekker naar huis.

Eigenlijk nergens last van en moet er goed om denken dat ik niet teveel met mijn armen doe. Vandaag ook al weer aan het werk gegaan...

Al met al is het mij 100% meegevallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Fijn om te lezen dat het allemaal is meegevallen!

Ben je tevreden met het resultaat?

Groetjes

Was erg bang dat ze te groot zouden worden maar zoals ze nu zijn is het super (ik verwacht wel dat het door vocht nog iets minder gaat worden maar dan ben ik nog steeds happy!) Zoals het er nu uitziet is het heel natuurlijk en passen ze perfect bij mijn lichaam :123: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wat een positief verslag!!!!!

Hier moeten we er meer van hebben ;)

Fijn dat het zo goed gaat, morgen is mijn dag, ben benieuwd!

Succes met verder herstel.

Liefs Dalmindy

Jij alvast veel sterkte en succes morgen, spannend he!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was erg bang dat ze te groot zouden worden maar zoals ze nu zijn is het super (ik verwacht wel dat het door vocht nog iets minder gaat worden maar dan ben ik nog steeds happy!) Zoals het er nu uitziet is het heel natuurlijk en passen ze perfect bij mijn lichaam :123: .

Fijn om te horen!

Op welke maat zit je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.