Ga naar inhoud

Tv-programma Jong (EO) zoekt kandidaten


lousy

Aanbevolen berichten

Kan jij open praten over je borstoperatie in tv-programma Jong?

Het is iets waar je al jaren over nadenkt en al heel lang mee loopt. Je voelt je ongelukkig in je eigen lichaam en besluit eindelijk de stap te zetten. Je gaat voor een borstoperatie en je nieuwe leven kan beginnen. En dan blijkt het allemaal anders dan je dacht. Het resultaat is om te huilen en je had het liever nooit gedaan. Of je bent al jaren hard aan het sparen voor nieuwe borsten en je legt elke maand geld opzij en durf je eindelijk de stap te nemen binnenkort?

Herken je je in bovenstaande tekst? De redactie van Jong is op zoek naar jongeren (18-25jr) die zich herkennen in bovenstaande. Jongeren die in welke vorm dan ook bezig zijn met plastische chirurgie. Maar ook jongeren voor wie de ingreep minder positief dan gedacht heeft uitgepakt. Zou je er met ons over willen praten? Dan horen we graag van je. Je reactie kan in een pb of naar

marlous.hallers@eo.nl of bellen naar 035- 647 4783 (http://www.eo.nl/jong)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met het vinden van kandidaten!

Ik wil zelf niet meedoen maar wil wel opmerken dat het misschien beter is om ook een tevreden patiënte in het programma op te nemen..

Dat ligt natuurlijk aan de intentie van de programmamakers, wat zij met dit programma willen bereiken, maar nu komt het een beetje over alsof het de bedoeling is om plastisch chirurgie in een kwaad daglicht te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer dat de media altijd negatieve verhalen de wereld in willen helpen, terwijl de meeste toch echt positief zijn! Ik ben zelf actief christen en heb onlangs een borstvergroting laten doen, ik heb er totaal geen spijt van en voel me eindelijk helemaal tevreden met mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er juist misschien wel animo is,ik weet dat er een keer eerder een paar dames met complicaties in een ander progamma geweest zijn.

Tevens doen ze hier ook een oproep voor degenen die nog gaan,en bij wie het vast een succesverhaal mag worden.

Persoonlijk zal ik niet op tv over mn borsten praten,herkenbaar en wel ( heb alleen een keer anoniem id vrouw gestaan met een foto en mn verhaal :ph34r: )Komt bij dat ik toch al aardig buiten de leeftijdscategorie val,haha.

Daarintegen kan ik me voorstellen dat sommigen daar totaal geen moeite mee hebben en dat het voor iemand met complicaties een uitlaatklep kan zijn.

Maargoed,denk niet dat iemand hier snel in/via dit topic medewerking aangeeft,zal vooral via pb gaan,maar ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties!

Het is absoluut niet de bedoeling plastische chirurgie in een kwaad daglicht te stellen hoor.

We willen dit onderwerp graag behandelen omdat het iets is wat ook onder jongeren veel voorkomt. Het is niet de bedoeling dit op een belerende manier te laten zien maar het is denk ik ook goed om te belichten wat er mis kan gaan. Om kijkers te informeren. Hopelijk gaat het toch lukken iemand te vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was net 18 toen ik mijn bv liet doen maar gelukkig ben ik tevreden :136:

Ben het wel met parkiet eens, mischien ook eens ervaring doen van mensen die wel tevreden zijn! het is niet altijd een bv voor big boobies of ongelukkig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.