Ga naar inhoud

Na BVK :


Aanbevolen berichten

Als ik straks mijn bvk heb gehad, ga er gewoon vanuit dat ik toestemming ga krijgen dus haha, weet ik dat ik geen huishoudelijke dingen kan en mag doen, (ik persoonlijk vind dat niet echt super erg hoor) is het dan mogelijk om thuishulp te krijgen voor de toch noodzakelijke dingetjes overdag. Ik ga niet aan mijn man vragen om vrij te nemen want we hebben een eigen bedrijf en dat kost dan klauwen met geld, mijn jongste zoon (20) kan eventueel na schooltijd wel helpen

Kan en mag ik al gelijk, of na een paar dagen autorijden? lang achter de computer zitten? Kan en mag ik de hond uitlaten?

En dan een beetje genante vraag, krijg je geen pijn in tepels tijdens je liefdesleven, want die reageren toch ook overal op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inkie herstel is voor iedereen anders..

Autorijden en honduitlaten zou ik de eerste week door iemand anders laten doen ivm met trekken en plotselingen bewegingen maken rijden het rijden van je auto of trekken van de riem van de hond...dit zijn bewegingen die funest kunnen zijn voor je open wonden en littekens...

Je geneest maar 1 keer en je kan het beter gelijk goed doen...

Thuis hulp kan je regelen met je familie enzo...ik weet niet of je dat kan krijgen via verzekering etc..

Hier heb je en link naar een handige lijst van dingen die je moet doen en dingen die je vooral niet moet doen...dit kan heel handig zijn voor je familie en je zelf natuurlijk.

To do & don's list!

De liefde bedrijven zal een tijdje moeilijk zijn vanwege het gevoel dat je borsten je geven...je moet rustig aan doen en de meeste dames ervaren overgevoeligheid en willen dus dat hun man er helemaal niet in de buurt zit..

Hoe je zenuwen in boobs reageren is bij iedereen anders en die moeten ook de tijd gegeven worden om te genezen..

Dus hoe en wanneer je sex wilt is helemaal aan jou maar hou wel rekening met hoe je zelf voelt opdat moment enof je bovenlichaam die pijnlijk aan zal voelen alles aankan :blush::153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.