Ga naar inhoud

Hoe strak moet de steunbh? bv


Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds 28 september heb ik mijn borstvergroting.

Ik heb er nog erg veel pijn van vooral bij het wakker worden en bij het opstaan heb ik hulp nodig en is het erg pijnlijk.

Nu mocht ik gisteren voor het eerst douche en heb dus de steunbh uitgedaan.

Na het douche had mijn vriend erg veel moeite om deze weer bij mij aan te krijgen en deed dit erg veel pijn.

Vooral toen de steunband aan de voorkant erop moest.

Wij wisten niet precies hoe strak deze moest ons is verteld dat er spanning op moet staan maar hoe weet je of deze te strak of te los zit?

En wat kan er gebeuren op lange termijn als deze te strak of te los zit?

Ik lees namelijk dat bij de meeste de pijn al na 4 dagen afneemt maar bij mij doet het nog heel erg veel pijn kan dit komen omdat de steunband te strak zit?

Ik ben bang dat ik namelijk de prothese op deze manier kan beschadigen..

Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes,

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffiejj ik ben nu precies een week geleden geholpen en de band voel ik ook nog steeds heel erg en vooral als ik lig!!!! Ik ga vandaag ook kijken voor een sport bh voor erbij kunnen zei meteen kijken welke maat! Hihi

Wat de gevolgen zijn weet ik niet maar ik moest gistere op controle de bamd zat goed zij hij hij heeft hem alleen lager op me rug gedaan waardoor die op me borsten eigelijk nog strakker zit!!! Vannacht daardoor ook geen oog dichtgedaan! Heb hem om 7 uur tot nu net gewoon ff losjes gedaan hoor!! Wilde nog even slapen!!!

Zelfde dat k nu weer plat mag liggen en op me zij nou zij dat lukr echt nog niet doet onwijs pijn zijn nog veel te hard!!! En plat op me rug kan k niet slapen!!!

Wanneer moet jij weer op controle? Dan kan je t daar ook vragem!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid bij mij zat de steunbh ook veeel te strak. waarschijnlijk hoorde het zo maar ikhad super pijn mijn schouders en armen gekregen. Kwam ook omdat ik te krampachtig liep/lag maar toen ik mijn bh iets losser deed zakte dat wel :) en vanaf dat moment heb ik het niet meer zo heel strak gedaan maar gewoon normaal... Hoop iid dat het geen probleem is want te strak zit echt niet lekker.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Dat kan eigenlijk geen kwaad of dat strak zit ofnie.

Ze moeten gewoon ondersteund worden en jij moet je comfortabel voelen. Ik had ook ene gekregen van in het ziekenhuis maar zat veel te strak dag erna ben ik al achter een andere geweest

en ik voelde me direckt veel beter ze.. ;-) dus zit er nie mee in om een iets lossere te gaan halen je gaat je stukken beter voelen en kan volledig geen kwaad zie maar naar mijn fotos...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Bedankt voor de reacties.

Ik hoef niet terug voor controle zover mij bekend is.

Als ik vragen heb kan ik altijd bellen en als ik wel controle wil kan ik dat ook vragen en dan kan ik hiervoor naar Utrecht ( scheelt wel als ik niet helemaal weer naar Machelen in België moet )

Ik laat de hechtingen dan ook via de huisarts verwijderen.

Wat fijn om te horen dat ik hem wel iets losser mag doen of eventueel zelfs een andere goede sportbh mag halen.

Ik was toch echt bang dat als ik de steunbh te los zette dat het nadelig kon zijn voor de maat en vorm van mijn borsten.

En als ik hem te strak heb dat dat ook nadelig kan zijn voor de maat, vorm maar voornamelijk de prothese.

Ik weet namelijk niet hoe snel dat kan gaan scheuren en lekken en ik had gebeld om te vragen welke soort prothese ik nu precies heb gekregen maar dit krijg ik pas dinsdag te horen omdat de plastische chirurg dan pas aanwezig is.

@ Ellentje21: ik heb je foto's bekeken en je borsten zien er inderdaad prachtig uit!

Welke maat heb jij uiteindelijk gekregen?

Ikzelf heb 430 CC achter de spier en had A 75 / B 75 als cupmaat en ben super nieuwsgierig welke maat ik uiteindelijk zal krijgen.

Mij is verteld dat pas een maand later de definitieve cupmaat kan worden vastgesteld.

Ik kan niet wachten ^_^

X

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.