Ga naar inhoud

Kittycat88 : 28 september 2011 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn naam is Kitty ik ben 23 jaar en kom uit Zuid Holland.

28 september 2011 heb ik mijn borstvergroting gehad.

De operatie is uitgevoerd in Beaucare kliniek in Machelen door pc Dr. Van Zele.

Graag deel ik mijn ervaring over deze kliniek.

Beaucare is goedkoop dat is een groot voordeel,ik ken zelf 4 mensen die daar geholpen zijn en dat gaf mij veel vertrouwen bij het maken van mijn keuze.

Het consult was met Dr. Vrambout.

Ik had foto's meegenomen van een mooie E cup.

Dr. Vrambout kon mij niet direct een E cup beloven omdat de vrouw op de foto veel breder was als ik.

We zijn uiteindelijk akkoord gegaan voor 450 CC achter de spier.

4 weken later volgde de operatie.

Ik moest 7 uur aanwezig zijn en er stonden 2 auto's op de parkeerplaats maar er was niemand.

10 over 7 kwam de balie medewerkster om de afspraak te bevestigen en wat vragen te stellen en informatie door te nemen.

Vreemd genoeg sprak zij enkel gebrekkig Engels en Frans.

Ik vond dit wel wat vreemd al was alles wel goed uit te leggen in het Engels.

Toen ik mij had uitgekleed volgde de afspraak met mijn plastische chirurg Dr. Van Zele.

Hij had alles opgemeten en ik liet weer foto's zien van wat ik uiteindelijk wilde.

Ook hij zei dat ze geen maten konden garanderen.

Hij keek naar mijn gegevens en zei dat de prothese die hij voor mij wilde gebruiken niet beschikbaar was in 450 CC dus dat hij 475 CC zou gaan gebruiken.

Hier was ik het niet mee eens dan liever een paar CC minder dus 430 CC.

Van Zele vroeg mij 4x of ik het echt zeker wist en er niet na de operatie spijt van zou krijgen.

Maar ik wist het zeker 475 CC leek mij net iets te zwaar.

De operatie verliep goed wel allemaal wat gehaast waardoor je je niet echt op je gemak voelt.

Ik lag op de operatie tafel en er rennen zowat allerlei mensen om je heen om alles te pakken en klaar te zetten en je krijgt dan de narcose.

Op dat moment vroeg ik me wel even af wil ik dit wel op deze manier en gaat alles wel goed komen?

Gelukkig is alles goed gegaan.

Ik had zelf een grote A75 ( kleine B75 ) cup.

Ik heb 430 CC onder de spier laten plaatsen en ben heel nieuwsgierig welke cupmaat dit uiteindelijk wordt.

Straks mag ik voor het eerst douche en voor het eerst zie ik dan mijn nieuwe borsten.

Ik ben heel erg benieuwt.

Ik heb nog wel veel pijn mijn vriend is bij mij om mij te verzorgen want alleen opstaan uit bed of van de bank lukt mij niet.

Ik slik veel pijnstillers en slaap erg veel want het steekt en brand heel erg.

Vooral bij het opstaan voelt het pijnlijk en zwaar alsof ik een harde stoot op mijn borstkas krijg.

Groetjes,

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kitty,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!:1bouncingboobs:

Jammer dat je je niet helemaal op je gemak voelde daar,maar je heb ze

en daar gaat het uiteindelijk om toch!

Hoop dat je snel herstelt en ervan kan gaan genieten:rolleyes:

Benieuwd op welke maat je uit ga komen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Bedankt!

Inderdaad jammer dat ik me niet helemaal op me gemak voelde maar ik heb ze in ieder geval en ben er nu al super blij mee :D

Dank je wel ik hoop het ook want nu doet het nog erg veel pijn maar hopelijk gaat het snel beter.

Daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar ze zeggen dat je ongeveer per 200 CC 1 cupmaat kan rekenen.

Stiekem hoop ik op een E cup maar denk meer dat het een D cup zal worden maar daar ben ik ook al super blij mee. :D

X

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kitty. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :1bouncingboobs: Ik hoop voor je dat het resultaat net zo gaat uitpakken zoals je van te voren had gehoopt. Vervelend dat je niet echt op je gemak gesteld werd op jouw belangrijke dag. Hopelijk heb je niet teveel pijn. Ik wens je een heel goed herstel en droomboobs. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

Heel erg bedankt!

Jij alvast veel succes voor je operatie en ben benieuwt naar jouw resultaat en ervaring.

Ik zie dat je pas in december geholpen wordt dat duurt dus nog wel ff.

Je zal vast wel erg zenuwachtig zijn maar je hebt in ieder geval de tijd om voldoende informatie te lezen en foto's te bekijken.

X

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kitty,

Hoe gaat het met je herstel???

Liefs!

Hoi Kelly,

Na een week met erg veel pijn gaat het nu steeds beter.

Ik slik al 3 dagen geen pijnstillers meer kan steeds beter zelf mijn bed uitkomen en kan bijna alles weer zelf doen. ( behalve tillen, mijn armen boven schouderlengte en rekken maar dat mag uiteraard ook nog niet )

En de gordel omdoen van de auto wil nog niet lukken omdat deze zo hoog zit kan ik hem niet pakken ( ik rij zelf geen auto maar mijn vriend wel )

Is trouwens een goede tip voor het gebruik van de autogordel dat stuk wat over je borst gaat kan je beter achter je doen dus tegen de stoel.

Zal deze ook wel bij tips plaatsen is wel handig ;)

Nog 3 weken dan mag ik alles weer doen :)

Is nu zo lullig als we boodschappen doen en me vriend alles moet sjouwen en ik er bij sta met lege handen haha :P

Ik heb ook al gemeten.

De onder omtrek is: 73 en boven: 89.

Uiteraard moet alles nog indalen want de bovenkant is echt heel erg bol en door die bh met band staan mijn boobs echt tegen elkaar aan geplakt.

Ik vraag me enkel af of de omtrek nog groter wordt?

Ik ben namelijk al meiden tegen gekomen die dezelfde CC hebben achter de spier en op een E uitkwamen maar volgens mij kom ik op een D uit zo te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Na een week met erg veel pijn gaat het nu steeds beter.

Ik slik al 3 dagen geen pijnstillers meer kan steeds beter zelf mijn bed uitkomen en kan bijna alles weer zelf doen. ( behalve tillen, mijn armen boven schouderlengte en rekken maar dat mag uiteraard ook nog niet )

En de gordel omdoen van de auto wil nog niet lukken omdat deze zo hoog zit kan ik hem niet pakken ( ik rij zelf geen auto maar mijn vriend wel )

Is trouwens een goede tip voor het gebruik van de autogordel dat stuk wat over je borst gaat kan je beter achter je doen dus tegen de stoel.

Zal deze ook wel bij tips plaatsen is wel handig ;)

Nog 3 weken dan mag ik alles weer doen :)

Is nu zo lullig als we boodschappen doen en me vriend alles moet sjouwen en ik er bij sta met lege handen haha :P

Ik heb ook al gemeten.

De onder omtrek is: 73 en boven: 89.

Uiteraard moet alles nog indalen want de bovenkant is echt heel erg bol en door die bh met band staan mijn boobs echt tegen elkaar aan geplakt.

Ik vraag me enkel af of de omtrek nog groter wordt?

Ik ben namelijk al meiden tegen gekomen die dezelfde CC hebben achter de spier en op een E uitkwamen maar volgens mij kom ik op een D uit zo te zien.

heeyyy!!

haha jaa alles is heel herkenbaar wat je zegt haha,mijn vriend doet ook de boodschappen en ik er maar naast lopen en zegge wat die moet doen:Dik heb vorige week voor het eerst weer zelf auto gereden maar viel wel tegen,die gordel zit idd te ver naar achter dus dat was wel ff kronkele om m te pakken haha!

De hoeveelheid cc kan je niet heel veel aan aflezen hoor.ik had een a cup en wou een c cup maar er is bij mij 565cc in gegaan en heb nu idd de maat van een c.Ik zou gewoon lekker afwachten wat het bij jou gaat worden,of de omtrek groter word denk ik wel hoor,zodra de zwelling weg is kan de prothese op zn plek gaan zakken en dan gaat het wat meer naar voren staan dus ben benieuwd waar je op uit ga komen!

Blijf het wel wenne vinden hoor dat er nu ineens wat zit maar goed,het ziet er wel een stuk beter uit en daar heb ik t voor gedaan!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyyy!!

haha jaa alles is heel herkenbaar wat je zegt haha,mijn vriend doet ook de boodschappen en ik er maar naast lopen en zegge wat die moet doen:Dik heb vorige week voor het eerst weer zelf auto gereden maar viel wel tegen,die gordel zit idd te ver naar achter dus dat was wel ff kronkele om m te pakken haha!

De hoeveelheid cc kan je niet heel veel aan aflezen hoor.ik had een a cup en wou een c cup maar er is bij mij 565cc in gegaan en heb nu idd de maat van een c.Ik zou gewoon lekker afwachten wat het bij jou gaat worden,of de omtrek groter word denk ik wel hoor,zodra de zwelling weg is kan de prothese op zn plek gaan zakken en dan gaat het wat meer naar voren staan dus ben benieuwd waar je op uit ga komen!

Blijf het wel wenne vinden hoor dat er nu ineens wat zit maar goed,het ziet er wel een stuk beter uit en daar heb ik t voor gedaan!

Liefs!

Mijn vriend geeft tegenwoordig het geld aan mij als we boodschappen doen zodat het lijkt alsof ik ook wat doe ;)

Nee van de cc is niet veel af te lezen had ik al gemerkt op het forum.

Is dus afwachten wat de maat gaat worden.

Het is inderdaad erg wennen dat er eerst weinig zat en nu veel meer.

Ik doe elke dag die martel bh even uit om er lang naar te kijken ben er zo blij mee!

Woensdag gaan de hechtingen eruit :)

X

Kitty

Link naar reactie
Delen op andere sites

viel het mee,je hechtingen te laten verwijderen??

weer een stapje dichterbij in je herstel!,

haha jaa ach dan doe je idd ook nog wat met de boodschappen:rolleyes:

Ik ga dit weekend lekker shoppen en morgen eindelijk dat martelding uit!

Moet wel zeggen dat ik er veel steun aan heb dus zal hem best weleens missen denk hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.