Ga naar inhoud

Heavenli : 6 april 2009 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Ook ik zal binnenkort door Dr.Visser geopereerd worden en wel 6 april!

Zoals sommigen misschien wel hebben gelezen op het andere forum is er de dag voor mijn consult een hartafwijking geconstateerd waardoor het onzeker was of ik wel een borst vergroting mocht ondergaan.

Daarom heb ik afgelopen maandag een gesprek gehad met de anesthesist. Hij was echt super aardig en heeft groen licht gegeven voor de operatie!!

Ik krijg extra antibiotica een uur voor de operatie, naast de antibiotica die Dr. Visser normaal al voorschrijft en ik word goed in de gaten gehouden op de monitor dus ik ben helemaal gerust gesteld.

Ik heb maandag ook meteen de tijd door gekregen, aangezien ik er toch al was en ik moet maandag 6 april om 9.00 aanwezig zijn!

Gelukkig slaap ik bij kennissen in Roermond die nacht, want zelf moet ik 2,5uur rijden naar Venlo (zonder file).

Ik heb er helemaal zin in en kan bijna niet meer wachten!!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Heavenli,

Wat een fijn nieuws voor je!!! :D

Was natuurlijk toch even spannend door dat vervelende nieuws over je hartafwijking...

Extra mooi dat je dit dan wel mooi kunt doen, ga je echt heeeeel blij van worden, geloof me! :lol:

Mooie tijd 9 uur, voordat je het weet zit je weer thuis! Hoewel... ga je dan wel 2,5 uur naar huis rijden, of blijf je erna ook in Roermond slapen?

Ik vond het ook echt zoooo spannend die laatste dagen, zat echt de hele dag op het forum! Nu besteed ik de halve dag aan lingerie en bikini's

speuren op het internet, hahaha! :lol:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Heavenli,

Wat fijn dat je operatie toch nog door kan gaan! Was hiervoor nog helemaal niet bekend dat je een hartafwijking hebt? Dat lijkt me ook schrikken?!

Maar goed, terug naar de leuke dingen! Wat voor soort prothesen krijg je? En krijg je ze voor / achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Heavenli

Leuk dat je nu kan aftellen. Waar worden de protheses bij je geplaatst? Voor of achter de spier? En hoe lang heb je vakantie ingepland voor je werk na de operatie?

Groetjes

Akasha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast michelle

Spannend hoor, ben benieuwd hoe je operatieverslag is straks...

Ik wens je alvast heel veel succes en geloof me het wordt vast prachtig!

Groetjes,

Mies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook weer even!

@ Coco, nee ik dacht dat ik kerngezond was. Was alleen een beetje vermoeid van m'n werk en toen hoorde m'n huisarts een ruis bij m'n hart. Het stomme is dat ik 1,5 jaar geleden nog medisch gekeurd ben voor m'n werk. Ook een hartfilmpje gekregen, toen zei ik nog voor de gein, nou lekker dan, je zal hier maar even op je werk te horen krijgen dat je een hartafwijking heb. Maar daar werd niets gehoord of gezien!

Ik krijg de SoftOne siliconen prothesen voor de spier!

@ Hey Akasha! Ik las dat jij nog sneller aan de beurt bent! Spannend zeg!! Ik krijg ze voor de spier en ik heb 1 week vakantie genomen. Verder heeft m'n dienstindeelster me de hint gegeven dat ik me gewoon ziek moet geven als het dan nog niet gaat! hihi

@ Michelle, Dank je!!

Vanmorgen begonnen met de vitamine C uit het homeopatische pakket! Nog 2 weken, dan heb ik ze!!

Vanmorgen lekker ff zitten beppen met de buurvrouwen en toen heb ik meteen maar even gezegt dat ik nieuwe borsten krijg hihi Ze zullen het dan ook waarschijnlijk wel zien!

Nu m'n manager nog vertellen... maar ik loop haar steeds mis... en ik heb niet echt de moed om het over de telefoon te doen hihi :blush:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Heavenli: ik ben vorige week vrijdag begonnen met de vitamine C-pillen, maaruhh weet niet of het daardoor komt maar raak ervan aan de dunne..

kan ook van me ruige weekendje ;) komen maar goed... beetje vreemd ist wel!

Jij gaat natuurlijk onze topics vanaf 3 april in de gaten houden.. haha.. je hebt er dan steeds 3 om te lezen, die van emma, sanchez en die van mij ...

en dan mag jij 6 april aan de gang...

ik kan echt niet meer wachten..zolang denk je eraan, en dan ist over 10 dagen al zover:D pff.. gaat echt snel nu..

lijkt of de intake gister was haha.. maar goed ook dat het eigenlijk zo snel gaat.. heb zelfs gister al een bikini gekocht :D haha was 1 maat dus ben benieuwd.. kan echt niet meer wachten!!

Kusje!! liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Carola ik hou jullie topics nu ook al in de gaten hoor!!

Ben je nog steeds aan de dunne van die vit.C? hihi heb ik geen last van gelukkig!

Pfffff vandaag eindelijk de stap naar mijn manager gezet! Ik liep haar steeds maar mis op het werk en nu zag ik haar de hele middag maar waren hele tijd anderen bij dus afgesproken dat ik het even telefonisch zou doen.. dus ik bellen vanmiddag.. wist niet zo goed hoe ik het moest zeggen en toen deed zij alsof het de normaalste zaak van de wereld was!! Pff voor niets zo zenuwachtig om gemaakt! Ze vind het gelukkig ook helemaal niet erg!

Het schiet nu eeeeeecht op!! Emma, Carola en Sanchez het schiet alweer op naar vrijdag en dan is het voor jullie nog maar een weekje!!! Weten jullie al een tijd???

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey heavenli..

ja echt heel raar.. kan i.i.g. slecht naar de wc.. maar blijf ze wel trouw slikken (A)

toch wel fijn dat er ook mensen zo kunnen reageren.. heb je je voor nix zorgen lopen maken:P

ja nog 8 dagen morgen.. het gaat zoooooo snel he..

net samen met mijn vriend een bruidssuite geboekt voor aankomende zaterdag.. zeg maar een uhh voorlopig afscheid van de ...

haha.. en van me oude lijfje! het weekend vliegt ook zo voorbij en dan is het zo donderdagavond..

tijd nee die krijgen wij volgende week dinsdag of woensdag denk ik.. volgens mij sandra om 12 uur maar weet niet zeker.. ik hoop echt dat ik de eerste ben.. dan ben ik 's middags weer optijd thuis..

nou ik ga slaapie doen... lees je reactie morgen weer..

succes meis.. en ook voor jou schiet het op toch?

liefs!(l)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel blij dat ik om 9.00 al moet komen, ben ik inderdaad ook weer een beetje op tijd thuis en niet in de file naar huis! De rit duurt evengoed al lang genoeg denk ik (ruim 2 uur) zo na de narcose enzo...

Zo voor jullie gewoon nog maar 6 dagen!!

Ik zal ook van de week maar vast even wat foto's maken van hoe het nu is!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo morgen nog even werken van 5.45 tot 14.15 en dan ga ik met mijn moeder richting Roermond. We slapen bij een goede kennis zodat we maandagochtend niet zo vroeg in de auto door alle files moeten!

Morgen ook beginnen aan de antibiotica!

Vind het wel een beetje een raar idee, morgen gewoon aan het werk en mijn collega's hebben geen flauw idee wat ik de dag erna ga doen!! hihi

Vind het een beetje moeilijk om te vertellen, werk met veel mannen, roddelende mannen, haha dus ben een beetje bang voor de pratjes en reacties! Ze merken het misschien vanzelf wel als ik weer terug ben!

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben in de media de afgelopen weken gaat het werk van een conducteur niet altijd over rozen dus moet de eerste weken voorzichtig zijn met wat ik doe. Ik zit namelijk juist in een team die de rottigheid zeg maar moet opzoeken! Ik zou eigenlijk hiervoor woensdag mijn opleiding afronden, maar ik ben gezakt.. vind dat zo verrot want nu moet ik een herexamen doen, maar ja, door de operatie kan dat dus niet voorlopig! Moet namelijk ook een stootkussen voor m'n borst houden en tegen me aan laten meppen en trappen bijvoorbeeld, niet erg fijn voor mijn nieuwe boobies denk ik haha

Anyway... ik ga m'n bedje opzoeken, morgen vroeg op! Denk dat ik pas maandag als ik weer thuis ben achter de pc kom dus tot maandag en wish me luck!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heavenli, ik wilde je nog graag success wensen, maar ik ben denk ik al te laat. Waarschijnlijk ben je ondertussen al klaar en heb je alles al achter de rug. Nou heel veel success met je herstel, en ik ben benieuwd naar je verhaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Ik wilde je ook succes wensen maar als het goed is ben je al klaar nu ;)

Ben erg nieuwschierig naar je ervaring!

groetjes Rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.