Ga naar inhoud

Zwandwoman : 18 oktober 2011 : Dr. de Boer : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi!

Binnenkort krijg ik een borstvergroting en ben ´naar huis´ gestuurd met een opdracht. Zakjes met 310cc en 345cc water vullen en die in de BH doen om te zien hoe het resultaat is en wat ik dus mooi vindt.

Dit is uiteraard ook uitvoerig in de kliniek met prothesen gebeurt, maar thuis is altijd even makkelijker kijken en proberen. Goede tip vond ik overigens.

Nu ben ik thuis en weet gewoon niet wat goed is.

Ik ben 1,73 lang, ik weet 66kg, ik ben tenger en heb BH-maat 80-B (grote A, kleine B ).

Ik heb brede, rechte schouders. Mijn PC adviseerde mij dat ik prima een C-cup aankan vanwege mijn bouw, maar dat een kleine D mij ook niet zou misstaan.

Pfff, nu weet ik dus niet wat het beste zou zijn. Overigens wordt de prothese deel voor en deels achter mijn borstspier geplaatst voor een nog natuurlijker effect.

Ik wil niet dat ik een gigantische neplook ga krijgen, maar ben bang dat als ik het bij een C-cup houdt ik achteraf misschien wel iets meer had gewild?!

Heeft er iemand, of hebben jullie suggesties, tips of aanbevelingen?

Ik hoor graag van jullie. Over 3 weken is het zover, dus ik wil me zoveel mogelijk inlezen en voorbereiden vwb de cup-maat.

Groetjes Zandwomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn tip neem een d!

de cc's vallen in je borst altijd tege in vergelijking met een passessie en het went ontzettend snel!

je zal niet de eerste zijn die na een maand zegt het had wel groter gemogen!

grote(re) borsten misstaan niet snel! dus ik zeg ga voor de D

en met passen word hier gekookte rijst aangeraden in een strakke sportbh, en even een shirtje erover om te kijken

succes !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ! ik kan je niet adviseren, alleen maar vertellen hoe het bij mij is gegaan: ik had een slappe lege b/grote a, en wat ik graag wou hebben was grote volle c of kleine D.

Er is bij mij 310 cc ingegaan, rond en op de spier, ik ben wel zwaarder dan jij, nu 68 kilo bij 1.70m.

ik draag nu een 80E van honkemoller, maar het lijkt veel kleiner hoor, ik zou zeggen het ziet er meer uit als een mooie D cup.

Het is bij mij dus iets groter uitgevallen dan verwacht MAAR ik ben er zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij mee!!

Ik hoor en lees van veel meiden: bij twijffel beter iets meer cc's kiezen omdat je heel erg snel aan de grootte went, en ik ben het daar wel mee eens hoor!

je moet dit natuurlijk wel goed overleggen met je pc, soms is meer cc's niet verantwoord, dus neem de tijd om foto's te kijken en te vergelijken en desnoods nog een consult erbij over de cc's !!

De meeste vrouwen twijffelen over de cc's ik heb getwijffeld tussen 245 , 275 en 310 cc.............

SUCCES HOOR!!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem zeker een D :136:

Ik ben 1,73 en weeg 57 kg en heb 325 cc en heb nu een 70E en wilde een 75C?

Het is precies goed en helemaal niet groot! ik denk dat je gemakkelijik 345 kan hebben het went zo snel!

Die maar eens 35 cc in een zakje is bijna niks ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet dat een natuurlijke (echte) Cup C heel anders oog en zeker iets groter is als een Cup C met prothesen.

ik had na me eerste bv een C cupje overgehouden,en als je die vergelijkt met een echte C cup,was dat cupje van mij haast niks(zeg er wel bij dat ik een aparte ben en probleempje heb met wegvallende cc,s)

laat je niet gek maken door cijfertjes en of cupmaten,vertrouw je arts,dan komt het goed6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou zeker gaan voor de D

het went heel snel en die paar cc's schelen niet veel hoor.

ik wou zelf niet groter dan een D, heb nu 75E of F en ik denk sosm dat het wel meer had gemogen..

prothese E lijkt op een grote C, kleine D natuurlijk vind ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook heel lang getwijfeld tussen C en D. heb nu D en het had zeker niet kleiner mogen zijn. zoals je hier veel leest had het zelf nog iets meer gemogen. ben wel tevreden met wat ik nu heb want is zoiezo beter dan ervoor.

ik ben niet groot en mager. 1m66 en 50kg en een D staat zeker niet nep vind ik zelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem zeker een D :136:

Ik ben 1,73 en weeg 57 kg en heb 325 cc en heb nu een 70E en wilde een 75C?

Het is precies goed en helemaal niet groot! ik denk dat je gemakkelijik 345 kan hebben het went zo snel!

Die maar eens 35 cc in een zakje is bijna niks ;)

Sluit me geheel aan bij Maris, 35cc is echt niks.

Ik ben zelf met 450cc van een lege 75B naar een hele volle D gegaan.

Ben 1.70m en weeg 58kg.

En prothese maten ogen altijd kleiner als de natuurlijke maat zoals Moontje zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.