Ga naar inhoud

Peetje89 : 13 oktober 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste post hier op het borstenforum (spannend allemaal).

Mijn naam is Petra, bijna 22 jaar oud en kom uit Friesland.

13 oktober a.s. laat ik samen met mijn zus mijn borsten vergroten bij Dhr. van Onselen.

Ik heb er super veel zin in, maar vind het ook wel eng.

Ik heb nu BH-cup volle A/kleine B. Na de operatie zou het een D-cup moeten worden.

Ik krijg anatomische protheses 385CC, alleen is me wel opgevallen na het bekijken van de foto's dat dit vaak nogal 'klein' uitpakt.

Nouja, we zullen het allemaal zien in precies 3 weken!

Het lijkt me leuk om jullie op de hoogte te houden en om jullie te volgen.

Vooral vrouwen met dezelfde chirurg/type prothesen of dezelfde hoeveelheid CC's lijken me erg interessant om te volgen en om te zien hoe het bij jullie geworden is!

Tegen de tijd dat het zover is hou ik jullie op de hoogte en ik hoop hier ook foto's op te kunnen zetten van voor en na de operatie!

Volgse!

Groetjes

Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Peetje!

Welkom op het forum!

Ik word 1 dagje na jou geholpen, op 14 oktober in het SLAZ door dr Nio!

Ik krijg 400 cc 85% filled ronde voor de spier.

Krijg jij voor of achter de spier?

Ik ben benieuwd waarom je zus en jij samen gaan? Beide niet tevreden en toen 1 erover begon wilde de ander ook wel?

Maar we kunnen dus samen aftellen en herstellen!

Voel je al een beetje spanning?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Peetje, welkom hier! Ik heb hier al veel gelezen en foto's gekeken. Erg informatief en gezellig met alle lieve mensen hier. Spannend hoor, over drie weken al je operatie. Wel fijn dat je dit met je zus kan delen. Gaat zij ook voor 400 cc?Ook ik twijfel ook nog of 345 cc genoeg is voor mijn droomboobs (van lege C naar D/E) en ga binnenkort voor een 2e consult om het echt zeker te weten. Als je het doet moet je het goed doen. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Naomi en Faye!

Wat een leuke reacties. Ik ga 385 CC anatomische protheses dual plane laten zetten..

Het was inderdaad zo dat ik altijd dacht dat een bv veel te duur zou zijn, maar dat ik er nu achterkwam dat er ook andere mogelijkheden waren om het te financieren.

Ook wist ik dat m'n zus ontevreden was over de grootte van haar borsten dus deelde ik mijn enthousiasme met haar!

Zij wilde gelijk een consult aanvragen e.d. en zo is het er dus van gekomen.

Het is wel makkelijker om de knoop echt door te hakken als je samen bent heb ik het idee..

We slepen elkaar er doorheen en we worden ook op dezelfde dag geopereerd en mocht er iets zijn, kunnen we altijd leunen op elkaars ervaringen!

Ik voel zeker wel de spanning ja, hihi.. En ben het helemaal met je eens Faye, dat als je het doet, je het goed moet doen (bigger = better toch? ;)).

Daar ben ik ook wel bang voor hoor, ik wil namelijk niet een 'gemiddelde C-cup' maar echt een mooie volle D..

Mijn borsten mogen best een beetje opvallen ;) hihi..

Het lijkt me leuk om jullie ook te volgen en dat we ervaringen uit kunnen wisselen!

Hoe hebben jullie je voorbereid? Zitten jullie ook aan de vitamine B en wat is jullie aangeraden voor medicijnen na de operatie?

XX Peetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Peetje!

Wat leuk dat je samen met je zus gaat! Je kan idd dan echt op elkaar steunen! (Als je nog thuis woont en je zus ook) zullen je ouders mooi druk worden om jullie te helpen haha, ik ben zelf ook door van onselen geholpen en ben a.s maandag 4 weken po, ik heb een erg traag herstel en kan pas zins een paar dagen zelf uit bed komen, dus mn moeder woont nog steeds tijdelijk bij mij ( ook omdat ik een dochtertje heb)

Hou er wel rekening mee dat jij of misschien je zus naar een week kip lekker is en de ander de pech zoals ik na bijna 4 weken nog steeds erg beperkt en pijn heeft, ik werd erg onrustig omdat ik andere verhalen lees dat ze met een dual plane plaatsing naar een week weer konden auto rijden of hun haren konden wassen, wat ik nu dus nog steeds niet kan.. Dus daar wou ik je even voor waarschuwen dat dit ook kan :)

Een bv is zeker een hap uit je portomonee!, maar wat bedoel je met andere mogelijkheden om je bv te finacieren?

Ik mocht na de operatie 8 paracetmol en 2 celbrex per dag innemen.

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ben beniewd hoe je het nu gaat financieren dan! Op afbetaling?

Ik voel nog niet echt spanning.. Alleen soms denk ik opeens van nog maar 3 weekjes en dan slaat het even toe!

Ik heb de knoop al in mei doorgehakt dus daarom is de spanning van het besluit enzo al een beetje weg!

Ik ga een weekje vantevoren aan de vitaminepillen, extra vitamine c en arnica druppels. Dit heb ik van het forum en niet van mn pc hoor!

Volgens mij krijg ik alleen maar paracetamol voor daarna.. ik hoop dat het genoeg is..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Peetje,

Wat leuk, jullie gaan samen. Fijn om je leuke en minder leuke spanning te kunnen delen met iemand die hetzelfde meemaakt!

Ik ben 1 oktober aan "de beurt". Alleen ik wordt geopereerd door dr Plovier van de Beclinic in Belgie.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daag meiden!

Nou, ik heb eigenlijk geen financiering gedaan, omdat ik het nu wel zo kan betalen.. Maar je kunt inderdaad via beatyleaseplan een financiering krijgen voor je cosmetische ingreep dus vandaar!

Toevallig kwam ik erachter dat mijn zus - ook actief op dit forum - Dalmindy is! Hahaha.. Maar had er eerst geen idee van! Dus inderdaad, Dalmindy en ik gaan 13 oktober samen onder het mes! ;)

Nou Janine, ik hoor vele goede verhalen over dokter Plovier hier op het forum! De resultaten zijn ook prachtig! Vind je het niet eng dat het een kliniek in België betreft? Is het dan ook goedkoper of valt dat mee? Nouja, de resultaten hier op het forum spreken voor zich lijkt mij toch?!

Inderdaad naomi, ons is ook aangeraden om aan de vitamine C te gaan.. gebruik jij dan bruistabletten of zijn er ook nog andere?

Ik heb ook heel vaak dat als ik eraan denk dat ik echt zo'n adrenalinegevoel door me heen krijg!

Maar ik heb aankomende maand nog meer spannende dingen die gaan gebeuren, dus veel tijd om over de borstvergroting na te denken heb ik niet!

Aankomende week krijgen mijn vriend en ik namelijk de sleutel van ons nieuwe huisje (dus ik woon lekker op mezelf als ik de borstvergroting heb gekregen, wat ik wel erg fijn vind, want mijn vader zit er ook niet op te wachten dat ik constant thuis op de bank hang met zere tieten :P hahaha) en dan ben ik 6 oktober ook nog eens jarig en dan een week later is de borstvergroting al!!

Dus spannend allemaal..

Nou zuske, ik zal Schorpioen en lovejojo even toevoegen als vriendje! Janine, lijkt me ook zeker leuk om jou te volgen!! Hoeveel CC krijg je en wat is jouw 'droomcup-maat'?

En Naomi, wij blijven elkaar zeker volgen, ben benieuwd hoe het ons de eerste dagen zal vergaan ;)

Hebben jullie je huidige maten eigenlijk al opgemeten? Dat ga ik binnenkort ook doen! Lijkt me erg leuk om precies bij te houden hoeveel groter het nu precies wordt! Hihi..

Ik hoor van jullie en voeg jullie even toe als vriendje!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

13 oktober gaat het gebeuren! Mijn borstvergroting!!!

17 juni heb een al consult gehad bij de ACCZ=Klinieken te Zevenaar bij Charlotte en Dr. van Onselen.. We hebben goed gesproken en veel uitleg gehad en formulieren ingevuld en ik heb veel vragen gesteld.

(Charlotte gaf aan dat ze het erg goed vond dat ik alle vragen had opgeschreven!!

dus Tip 1: schrijf voor je naar je consult gaat alle vragen die je hebt op. Dit kan gaan over de operatie, nazorg, soorten protheses etc!

Tip 2: Neem foto's mee van hoe je jouw borsten zou willen hebben.. Zo heeft de dokter net iets meer inzicht in wat je wensen zijn!)

Maargoed.. om weer even verder te gaan.. Uiteindelijk raadde zowel Charlotte als ook Dr. van Onselen mij aan om voor 385CC moderate height, medium profile protheses te nemen van Cereform.

Op dit moment heb ik een volle A-cup/kleine B-cup en mijn wens was een volle C-cup/kleine D-cup.

Achteraf gezien wil ik toch wel echt een goede D-cup, maar in principe lees ik hier op het forum zoveel verschillende dingen en zoveel verschillende maten,

dat het er ook maar net vanaf hangt hoe het bij jou gaat vallen. Dus hopelijk pakt het bij mij, ook omdat ik al over 'enige' tiet beschik, wat groter uit ;) hihi..

Ik ben nog niet zo lang actief op dit forum, maar heb zeker zin om mijn verhalen hier te plaatsen en jullie op de hoogte te houden over mijn borstvergroting en het herstel!

Heb er in ieder geval SUPER veel zin in en wat mij betreft kan 't niet snel genoeg 13 oktober zijn!!! Wieeeehoee!

Tot horens!

Liefs, Peetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Peetje!

Oh dalmindy is je zusje, nou ik ga jullie ook volgen hoor!

Zal uitgebreid verslag doen zodra dat enigzins kan, haha.

Ik wilde eerst ook naar ACCZ hoor. Had al een afspraak voor consult staan. Leek me wel praktisch/ dichtbij.

Maar werd zo enthousiast over plovier en dan vooral zijn werkstukjes dat ik de afstand ed maar voor lief neem.

Ik hoop namelijk wel dat alles goed gaat en dat ik er niet steeds terug moet komen.

De hechtingen laat ik door de huisarts doen, en verder heb ik consult en operatie op 1 dag vanwege de reistijd!

Ik heb dus nog geen ideeee over de CC's ed...Heb me suf gelezen op dit forum.

Dus heb wel al veel informatie vergaard.

Ik heb voorbeeldfoto's verzameld en ga ervan uit dat Plovier goed in kan schatten wat ik nodig heb en wat bij mij lijf past (dat zal ik hem wel op het hart drukken!).

En dan zal het goedkomen!

Ben wel errrrg benieuwd hoor....en af en toe vind ik het al spannend worden!

Nog een kleine week.. :63:

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Peetje,

Welkom! :D

Heb even je hele verslagje doorgelezen, leuk dat je samen met je zus onder het mes gaat, hihi, zijn jullie nieuwe boobs op dezelfde dag geboren haha :4:

Heb even je voorsteltopic en je operatieverslagtopic samengevoegd, zo blijft je hele verhaal samen staan en blijft het forum overzichtelijk. :38:

Op naar 13 oktober!!! Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

En natuurlijk alvast gefeli met je datum!! Ik zelf ben ook door van onselen geopereerd en heb 340 CC gekregen. Als je twijfelt over de CC's ga dan aub nog een keer passen. Ik heb namelijk spijt dat ik dat niet heb gedaan, want ook ik had graag iets groter gehad!

Ik had een A en zit nu wel op een D cup, met bh ben ik namelijk wel heeel tevreden, maar zonder vind ik het persoonlijk wat klein ogen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook Charlotte als consulente. Vond ik echt wel een leuke vrouw.

Fijn dat je voor de operatie nog wel druk bent met andere dingen zoals verhuizen, maakt het wachten een stuk makkelijk denk ik.

Wel een ultieme test voor jullie zeg, na 1 week samenwonen ben jij afhankelijk van hem en moet hij laten zien hoe goed hij voor je kan zorgen, hihi. Gaat hij een hele week bij je zijn om je te verzorgen?

Als voorbereiding ben ik al 2 weken begonnen aan de multi vitamine, ga ik morgen beginnen aan de arnica druppels, heb ik lekker veel films gedownload, een lekker huispak aangeschaft, volgende week nog ff langs de bieb en een brazilian wax laten doen dan ben ik er helemaal klaar voor.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden ik ben hier nieuw en ook ik ga bij dr van onselen duurd helaas nog even maar kwam beter uitvanwege me werk en collega"s werk op de kinderopvang dus ingoed overleg ga ik 12 december. Wat leuk om te lezen dat jij en je zus samen gaan. Ik zelf heb de consult bij corine gehad iemand daar nog posetieve dingen van vond het een spontanen vrouw met goed uitleg. Ook ik twijfel nog over de cc ook al weet ik even niet meer wat dat is een nummer 5 kwamen we uit maar zij gaf mijn nog een tip voor de 5,5 iemand die hier deze maat heeft. Bij mijn gaan ze het onder de borst spier doen. Ik vraag me af waarom dat bij iedereen anders is. Ik heb zelf altijd een cup d gehad. Helaas door 2 zwangerschappen en borstvoeding heb ik nu een slappe b aan overgehouden. Iemand hier ook last van verhalen en tips altijd fijn lees nu al een week mee en heb me gisteren ingeschreven groetjes danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Daantjuh!

Wat grappig om te lezen dat jij ook door van Onselen geopereerd gaat worden en dan ook nog op dezelfde dag als ik

Ik heb 14 juni mijn eerste consult gehad en daar zijn we op prothese nummer 5 uitgekomen. Ik heb 22 november mijn 2e consult. Dit heb ik aangevraagd omdat ik weer wil passen om er zeker van te zijn dat ik nog steeds achter mijn eerste keus sta wat betreft de protheses. Ik neem dan extra kledingstukken mee om een beter beeld te hebben.

Weet jij al welke jij krijgt?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.