Ga naar inhoud

Herstel: last van spieren


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

ff een vraagje ivm herstel

Ik ben nu 8 dagen po, verband is eraf (jippie ze zijn al mooi, nog wel opgezet) maar ik heb zo veel spierpijn (borst rug armen.. ). Volgens mij heb ik de afgelopen week in een te krampachtige houding gelegen en gelopen waaardoor ik nu me armen niet meer omhoog kan tillen (dat doet heeel pijn) en me shouders ook niet. Ik kan laat maar zeggen niet met me hand me hoofd aanraken het voelt alsof ik me borsten er dan af trek ofso... toen het verband erafging zei de pc al dat ik gewoon alles weer moet doen anders is er kans op verstijving van de spieren... ook kan ik nog niet zelf omhoog komen als ik zit... pff

zjn er hier dames die hier na 8 dagen po nog last van hadden.. en wat doe ik er nu tegen :S

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meis,

Ja, ik denk je iets te voorzichtig hebt gedaan. Te weinig bewogen...

Ik zou nu gewoon heel langzaam aan met regelmaat wat gaat bewegen, ga bijv. een aantal minuten per dag even wat lopen (hoeft niet perse buiten, kan ook gewoon in huis rondjes lopen). Dat je weer in beweging komt en ook regelmatig wat meer je armen bewegen, gewoon tot de pijngrens niet te ver hoor!

Ik denk dat als je dit wat gaat opbouwen dat je erge spierpijn (verkramping) vanzelf na een aantal dagen weer minder wordt.

Herken het zelf wel een klein beetje, ik gebruikte mijn linkerarm een stuk minder en heb 3 dagen last van verkramping gehad in m'n schouder en steken rond mijn borststreek (niet in mijn borst hoor). Doordat ik mijzelf dwong ook gewone dingen te doen (die mogen natuurlijk, geen zware dingen oid) gewoon in beweging houden, is dit nu weer helemaal weg.

Heel veel succes en sterkte!!!

Liefs, Sammammie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij het verhaal hierboven.

Probeer jezelf er overheen te zetten met kleine stapjes. Het is 'maar' spierpijn, klink heel makkelijk gezegd van mij...maar misschien dat het jezelf helpt om nét even je armen ietsje meer te bewegen als je zo denkt.

Heel veel succes!!! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke keer als ik weer te veel gedaan hebt (en dat is te vaak) heb ik pijn of spierpijn. Op dit moment 3,5 week PO heb ik zo'n vreselijke rugpijn. Komt misschien door die hoge kusssens of door het gewicht van de boobs haha word ik naar voren gekanteld. Elke dag wordt het wel allemaal wat beter. Vanaf 3 weken wat minder pijn in de borsten zelf. Moet ze alleen nog niet los dragen en bukken enzo in de badkamer, niet te doen!

Succes met herstel :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me ook aan bij sammiemammie

Soms moet je proberen rechts te lopen en wat meer te bewegen anders worden je spier wat lui lijkt wel hihi!!

Hou er ook rekening mee dat het herstel van je spieren lang kan duren bij mij tot 9 maanden toch wel last gehad...

Luister goed naar je lichaam ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.