Ga naar inhoud

bobbel in de borstplooi na verwijderen van steristrips??


ellie2

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Na mn vorige topic over deuk in mn borsten , zit ik nu weer met een ander probleem pfff...

Ben paar dagen geleden terug naar de kliniek geweest ivm de deuken en werd me door de verpleger vertelt dat het wel weg zal trekken en heeft gelijk ook de steristrips verwijderd wat er nog op zat .....nou eenmaal eraf gehaald blijkt dat er een wond van ong. een cm openstaat en heeft er opnieuw een strip geplakt, heb gevraagd of het complicaties zal veroorzaken maar nee het zag allemaal zoals gewoonlijk " héél goed " uit allemaal vandaag heb ik er even naar gekeken en gevoeld dat het een harde bobbel is geworden ben nu bang dat er een kans bestaat op een eventuele ontsteking ik voel ook branderig stekend gevoel vanuit de bobbel naar mn borst toe trekken...kan iemand mij hier misschien meer vertellen...... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Marisjuh,

Ik vond het ook raar, op zn minst kon hij mij adviseren over hoe ik het kon verzorgen ben ook bang dat ik teveel bij hun aan de bel trek dat ik misschien overdrijf???

Neehoor je hebt zo'n groot bedrag betaald en de nazorg hoort daar gewoon bij!

Als je vragen hebt of ergens mee zit kun je altijd naar je kliniek

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neehoor je hebt zo'n groot bedrag betaald en de nazorg hoort daar gewoon bij!

Als je vragen hebt of ergens mee zit kun je altijd naar je kliniek

Sterkte!

Dat vind ik dus ook, ze zien me weer aan komen lopen hoor.. maar ja dan denk ik weer dat het beter is om vroeg aan de bel te trekken dan het verergerd en te laat is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.