Ga naar inhoud

welke foto's mee naar pc


Aanbevolen berichten

hoi meiden

ik heb volgende week mijn intake bij Plovier

nu ben ik wel eens benuieuwd welke foto's jullie hebben mee genomen/of gaan meenemen als jullie op gesprek gaan

ben zelf ook al op internet aan het kijken geweest naar wat ik wil en niet wil

misschien is het wel handig om hier wat foto's te plaatsen,om het makkelijker te maken voor degene die nog moeten

ben ook wel benieuwd of jullie borsten uiteindelijk leken op de foto's die jullie hadden meegenomen

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja een foto is heel handig, maar zegt eigenlijk alleen wat over hoe groot je wilt en of je het natuurlijk ogend wilt of niet. want je behoud de vorm borsten die je altijd al had dus de vorm borsten die je meeneemt heb je dus niets aan :D

geloof dat de meeste dames foto's van internet meenemen en foto's van andere forum dames .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een lege B(na 2 kids) dus het mag echt wel wat meer worden

tijdens de zwangerschap had ik een D,en dat zag er wel goed uit hihi,ondanks dat ik toen een joekel van buik had

moest er echt weer aan wennen dat het minder werd.

eens kijken wat hij zegt volgende week.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hihi zie het al voor me :P

Ik kan maar 1 ding zeggen neem foto's mee van meid MET protheses, zo heb je het beste beeld omdat echte borsten vaak andere verhoudingen hebben ;)

Vaak is een natuurlijke C veel groter als een prothese C, dus neem je een foto mee van een echte C dan lijkt jou borst veel kleiner :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.