Ga naar inhoud

Alittlebitmore : BV : ACCZ ?


Alittlebitmore

Aanbevolen berichten

Ik ben A little bit more, zoals de naam al doet vermoeden; mag het van mij wat groter zijn. ;-)

Ik heb nu een C cup, maar door afvallen is het wat minder stevig en ik wil toch graag richting een stevige volle D. Zelf ben ik 1.78m en 65 kg, sportief gebouwd.

Ik twijfel nog of ik het op de spier wil laten doen of er onder en ook of ik druppelvorm wil of juist de ronde.

Al met al zit ik dus nog in de onderzoeksfase.

Ik heb hier veel goede dingen gelezen over ACCZ en ondanks dat het alles behalve in de buurt zit, trekt de kliniek mij wel. Ik overweeg dan ook om daar een gesprek aan te vragen.

Verder hoop ik hier nog meer ervaringen te kunnen delen en mijzelf beter te kunnen informeren.

Groetjes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je veel aan krachttraining doet dan zou ik eerder denken aan voor de spier!

Omdat achter de spier vervormt.

Maar daar kan je pc je vast goed in adviseren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

ACCZ is een goede keuze. Ik ben er tot nu toe twee keer op consult geweest en word maandag geopereerd.

Wat ik lees zal het maandag ook wel goed komen.

Als je ervoor kiest op ronde protheses te nemen kan je beter niet naar ACCZ, zij plaatsen volgens mij alleen anatomische. En wat ik zou overal lees plaatsen zij ze eigenlijk ook altijd dual plane. Maar als je anatomische wil en half onder de spier raad ik je zeker ACCZ aan.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.