Ga naar inhoud

Ajaxgirl : 5 november 2007 : Dr. Halmans : Ziekenhuis Gelderse Vallei


Gast Ajaxgirl

Aanbevolen berichten

Gast Ajaxgirl

Hallo allemaal,

Ook ik zal mezelf even kort voorstellen op dit nieuwe forum (bedankt voor de tip trouwens Anique ;) ) welke sinds pas in de lucht is. Mijn bvk is alweer een tijdje geleden, namelijk 5 november 2007 maar ik lees/reageer nog graag mee! Mijn bvk verliep niet helemaal vlekkeloos. Na een kleine 5 weken ging aan de linkerkant bij het 3-landenpunt het verticale litteken open. Dat werd een spoed bezoekje aan mijn pc. Ze hoopte middels een zgn. kaasplak te voorkomen dat het nog verder open zou gaan en niet zou gaan ontsteken. Maar na een week zat er toch een behoorlijke wond en was het ook ontstoken. Na een goede behandeling van haar was de boel na zo'n 2 maanden weer dicht! Mijn litteken genezing verliep helaas niet zo mooi en er werd hypertrofie vastgesteld. Daarvoor heb ik 3 series injecties gekregen (toevallig vandaag de laatste serie) met Kenacort A10. De littekens zijn al enorm verbeterd en vandaag vertelde ze me dat het écht nog meer zou bijtrekken qua kleur. Ik was erg blij om dat te horen want het was 1 van de vragen waar ik nog mee zat. Nou moet ik het weer even de tijd gunnen. Mocht ik over een half jaar nog niet tevreden zijn dan krijg ik een nieuwe serie injecties maar ik ga er voorlopig van uit dat dat niet nodig zal zijn.

Als het lukt zal ik ook op dit forum wat foto's plaatsen....

Groetjes Ajaxgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ajaxgirl

Hier ook op dit nieuwe forum even een kort verslag van mijn bvk. Op het andere forum staat een uitgebreidere versie...

Mijn bvk is alweer een tijdje geleden, namelijk 5 november 2007 maar ik lees/reageer nog graag mee! Mijn operatie in ziekenhuis Gelderse Vallei door dr. Halmans ging voorspoedig. Het herstel verliep niet helemaal vlekkeloos. Na een kleine 5 weken ging aan de linkerkant bij het 3-landenpunt het verticale litteken open. Dat werd een spoed bezoekje aan mijn pc. Ze hoopte middels een zgn. kaasplak te voorkomen dat het nog verder open zou gaan en niet zou gaan ontsteken. Maar na een week zat er toch een behoorlijke wond en was het ook ontstoken. Na een goede behandeling van haar was de boel na zo'n 2 maanden weer dicht! Mijn litteken genezing verliep helaas niet zo mooi en er werd hypertrofie vastgesteld. Daarvoor heb ik 3 series injecties gekregen (toevallig vandaag de laatste serie) met Kenacort A10. De littekens zijn al enorm verbeterd en vandaag vertelde ze me dat het écht nog meer zou bijtrekken qua kleur. Ik was erg blij om dat te horen want het was 1 van de vragen waar ik nog mee zat. Nou moet ik het weer even de tijd gunnen. Mocht ik over een half jaar nog niet tevreden zijn dan krijg ik een nieuwe serie injecties maar ik ga er voorlopig van uit dat dat niet nodig zal zijn.

Als het lukt zal ik ook op dit forum wat foto's plaatsen....

Groetjes Ajaxgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast anique88

heej ajaxgirl :D

leuk dat je hier ook wat schrijft haha ;)

Dus je hebt je laatste injecties gehad?

en hoeft ook niet meer terug naar de pc?

Veel liefs;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ajaxgirl

@ Anique:Ik heb in principe mijn laatste injecties gehad ja. Maar ik moet het in de gaten houden en als over een half jaar blijkt dat het nog niet helemaal naar wens is, dan mag ik bij haar terug komen en dan gaan we voor de 2e keer aan een serie injecties beginnen.

Deed gisteren wel heel erg zeer zeg. Had ik niet verwacht. Ik kreeg het er heel erg warm van en het zweet brak me uit. Maar vrij snel daarna was ze klaar. Ik kan veel pijn hebben maar dit was gewoon geen pretje... :o

Ik heb inmiddels een foto album aangemaakt op dit forum. Nu nog even kijken hoe ik foto's moet toevoegen...

*** Ajaxgirl ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ajaxgirl

Ik merk zeker resultaat. Het litteken is op de beide uiteinden na al heel erg soepel geworden, minder rood en tevens veel minder pijnlijk! :D Alleen bij de beide uiteinden zaten nog harde stukken en die zijn dus de laatste keer nog ingespoten. Ik heb daar aan de linkerkant een bloeduitstorting aan over gehouden die nog erg gevoelig is. Wist niet dat dat kon maar misschien heeft de pc iets geraakt ofzo aan die kant want het deed zo giga pijn... :o

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.