Ga naar inhoud

Ik ben op zoek naar dames voor een mooie beeldreportage in Viva


vivamarloes

Aanbevolen berichten

"Voor een mooie beeldreportage in Viva ben ik op zoek naar vrouwen die spijt hebben van hun platische- of cosmetische ingreep.

Juist doordat schaamte vaak een rol speelt, wil ik benadrukken dat we er een oprechte, mooie productie van maken.

Met dit item laten we zien dat vrouwen die de dupe zijn geworden van een mislukte operatie, zich absoluut niet voor zichzelf hoeven te schamen.

Dus ben jij tussen de 20 en 40 jaar, en heeft jouw ingreep anders uitgepakt dan je had gehoopt? Zijn jouw borsten bijvoorbeeld kleiner of groter geworden dan je met de chirurg had afgesproken?

Of heb je geen fraaie litttekens overgehouden aan een borstlifting? Of heb je om een andere reden spijt? En wil je jouw verhaal in Viva vertellen én beeldschoon worden gefotografeerd?

Mail dan voor 19 september een foto, kort verhaal en jouw contactgegevens naar marloes@viva.nl

Ik neem dan meteen contact met je op.

Groet!"

vivalogo.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.