Ga naar inhoud

help.. goede push upp bikini


mamavan3

Aanbevolen berichten

Het ladies,

Gezien ik zón "chicken" ben die me borsten (nog) niet durf te laten pimpen, heb ik een probleempje.....

Ik zwem niet omdat ik geen goede bikini kan vinden waar ik me lekker in voel.. de meeste van jullie hebben voor jullie vergroting vast ook wel een zoektocht naar bikini's gehad..

Weten jullie waar ik een goede push-up bikini kan vinden?? zoek iets zoals de bh's van hunkermuller de maximizer, of de maidinform-poof, dat type zit me eigenlijk wel goed...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er 2 te koop,in staat in te koop hoekje(die puched enorm)uit de UK en nog 1,eenmaal gedragen maar alles valt eruit als ik 3passen heb gezet(hunkemuller)

:67::74::(

Ik heb geen bv ondergaan he..... schommel een beetje tussen de 70B en 70C.... ooit zou die E me hebben gepast, nu echt nie meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm lastig meid...

misschien als je ff googled? of via ebay?

anders misschien bij de h&m.. daar hebben ze af en toe wel push up bikini's.. bijv. push up bikini

of, als je een voorgevormde bikini kan vinden met van die ''vakjes'' voor die schuimlaagjes, dan kan je daar van die speciale bikini push up pads in stoppen! (omdat ze dan dus in dat vakje zitten kunnen ze er ook niet perongeluk uit floepen bij het zwemmen :D) of je doet er van die echte siliconen pads in, zijn waterdicht dus die kunnen ook niet gaan zakken ofzo.

je kan het proberen :)

oja ps.. je kan het beste triangel bikini's dragen, daar lijken ze groter in!

dus als je een voorgevormde beugel triangel bikini kan vinden zoals deze bijv: nog een h&m

zou al helemaal handig zijn want triangel laat dus iets groter lijken EN je kan er push up pads in stoppen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jewel dames... het probleem bij mij is ook dat ik niet groter dan 70 kan heb dan nog eerder 65 van omvang, h&m heeft alleen 7 en groter, hun 75 is me te ruim, de wehkamp is idd een idee heb ze gezien, in de aanbieding zelfs voor maar 7.50 is het proberen waard....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik had een voorgevormde bandeau bikini voor mn bv.

Zo leek het of ik boobs had, ook al zat er alleen maar lucht in hihi.

En je kunt idd bikinipads kopen (voor bijv. triangel bikini's) bij de hunkemoller.

Dit werkt ook super.

Succes meid, we weten allemaal hoe het is!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dank jewel dames!!! ik heb al een paar leuke gezien nu.. :rolleyes::35:

moet zeggen word wel steeds blijer want mijn bh's beginnen weer krapper te worden, ben blijkbaar ook wel heel ongeduldig geweest en mijn lichaam nog niet echt de kans heb gegeven zich te herstellen van de periode na de borstvoeding, er komt al aardig wat vetweefsel terug! zal wel niet alles zijn, maar een redelijke vol c-tje ipv onderborst c en bovenborst a.. (leeg dus!) kan ik wel mee leven...het gaat de goede kant op nu ben er bijna .. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.