Ga naar inhoud

Fietje* : 4 oktober 2012 : Dr. van Canneyt : Gent


Aanbevolen berichten

Heyhey iedereen

Al enkele jaren denk ik na om een bv te laten doen.

Dit jaar heb ik de stap durven zetten om een consult te doen bij een pc.

Ik ben hiervoor bij dokter van canneyt in gent langs geweest. Heeft er iemand ervaring met deze pc?

Ik heb een kleine b cup en had graag een mooie c gehad. De dokter zou ronde protheses nemen, 340cc en voor de borstspier.

Al wil ik deze bv supergraag toch heb ik nog een beetje mijn twijfels ivm de operatie en wat als het dan niet goed loopt?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen.

Alvast bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen zijn goed ik heb er al 2 ondergaan waarvan de laatste 2 maanden geleden.

Ik heb geen ervaring met deze arts maar met het aantal cc die hij noemt voor de spier zal je denk ik wel op zijn minst op een c uitkomen.

Twijfels zijn normaal dat heeft iedereen denk ik wel gehad hier tot aan de laatste sec. Voor de operatie.

Maar ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe borsten en ik ben blij dat ik het heb door gezet.

Het heeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost gegeven :)

Ik zou zeggen ga ervoor want je bent niet voor niks naar een pc gestapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen zijn goed ik heb er al 2 ondergaan waarvan de laatste 2 maanden geleden.

Ik heb geen ervaring met deze arts maar met het aantal cc die hij noemt voor de spier zal je denk ik wel op zijn minst op een c uitkomen.

Twijfels zijn normaal dat heeft iedereen denk ik wel gehad hier tot aan de laatste sec. Voor de operatie.

Maar ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe borsten en ik ben blij dat ik het heb door gezet.

Het heeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost gegeven :)

Ik zou zeggen ga ervoor want je bent niet voor niks naar een pc gestapt.

Bedankt voor je berichtje Sabia :)

En hoe valt het mee po?? Niet teveel pijn enzo?