Ga naar inhoud

Fietje* : 4 oktober 2012 : Dr. van Canneyt : Gent


Aanbevolen berichten

Heyhey iedereen

Al enkele jaren denk ik na om een bv te laten doen.

Dit jaar heb ik de stap durven zetten om een consult te doen bij een pc.

Ik ben hiervoor bij dokter van canneyt in gent langs geweest. Heeft er iemand ervaring met deze pc?

Ik heb een kleine b cup en had graag een mooie c gehad. De dokter zou ronde protheses nemen, 340cc en voor de borstspier.

Al wil ik deze bv supergraag toch heb ik nog een beetje mijn twijfels ivm de operatie en wat als het dan niet goed loopt?

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen.

Alvast bedankt!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen zijn goed ik heb er al 2 ondergaan waarvan de laatste 2 maanden geleden.

Ik heb geen ervaring met deze arts maar met het aantal cc die hij noemt voor de spier zal je denk ik wel op zijn minst op een c uitkomen.

Twijfels zijn normaal dat heeft iedereen denk ik wel gehad hier tot aan de laatste sec. Voor de operatie.

Maar ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe borsten en ik ben blij dat ik het heb door gezet.

Het heeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost gegeven :)

Ik zou zeggen ga ervoor want je bent niet voor niks naar een pc gestapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaringen zijn goed ik heb er al 2 ondergaan waarvan de laatste 2 maanden geleden.

Ik heb geen ervaring met deze arts maar met het aantal cc die hij noemt voor de spier zal je denk ik wel op zijn minst op een c uitkomen.

Twijfels zijn normaal dat heeft iedereen denk ik wel gehad hier tot aan de laatste sec. Voor de operatie.

Maar ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe borsten en ik ben blij dat ik het heb door gezet.

Het heeft mijn zelfvertrouwen een enorme boost gegeven :)

Ik zou zeggen ga ervoor want je bent niet voor niks naar een pc gestapt.

Bedankt voor je berichtje Sabia :)

En hoe valt het mee po?? Niet teveel pijn enzo?

Ja ik hoop toch op een mooie C, liever een beetje te groot of te klein ;) Normaal is een levenslange garanties op de protheses maar na enkele jaren moeten deze toch vervangen worden denk ik. Is het daarom bij jou ook al de 2de keer?

Ik kan het me goed voorstellen hoe je jou moet voelen, kzou zelf ook supergelukkig zijn! Terug mooie kleedjes en topjes kunnen dragen :) zonder al die push-up bh's :) moet een super gevoel zijn!

kDenk om na nieuwjaar de stap te zetten.. In de winter zal dit mss minder opvallen :)

Dankje voor de lieve woordjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je krijgt voor de spier, in de meeste gevallen valt het herstel daarvan erg mee.

Achter de spier daarintegen schijnt veel pijnlijker te zijn.

Je denkt er al een aantal jaren over, dus het idee gaat blijkbaar niet uit je hoofd.

In dat geval zou ik zeggen "Ga ervoor!"

Ik denk er ook al jaren over en krijg 1 okt mijn BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je krijgt voor de spier, in de meeste gevallen valt het herstel daarvan erg mee.

Achter de spier daarintegen schijnt veel pijnlijker te zijn.

Je denkt er al een aantal jaren over, dus het idee gaat blijkbaar niet uit je hoofd.

In dat geval zou ik zeggen "Ga ervoor!"

Ik denk er ook al jaren over en krijg 1 okt mijn BV.

Ja idd, kheb al gehoord dat voor de spier goed meevalt van herstel, maar ik weet niet als dit dan wel goed is voor je tepels. Hopelijk blijven deze normaal :s

Nenee, kwil het zoooo graag, net zoals jij trouwens :) Je bent al een stukje verder dan mij! Super voor jou :) Veel succes en geniet er van!! :)

Ik hopelijk na nieuwjaar, als alles een beetje meezit!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Fietje,

Hoe bedoel je dat "of het wel goed is voor mijn tepels?"

Anders een second opinion doen he. Dan kun je vergelijken.

Idd in de herfst/winter is het makkelijker te verstoppen, en dan zijn we volgend jaar zomer helemaal bikiniproof!

Bij mijn doker moet je ook een kliniekbh en een strakke band dragen, dat lijkt mij zomers geen pretje, bovendien valt dat op.

Bij mij hoeft niemand het verder te weten, behalve ouders en schoonouders.

Verder vind ik het nogal prive. (Ik zit niet op andermans negatieve mening of jaloezie te wachten).

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Hoi,

thanx voor je reactie op m'n foto, zo kan je eens het werk van Dr. Van Canneyt zien hé :)

Waarvoor dit forum allemaal niet goed is :P

Ik kan enkel heel positief zijn over deze PC, ben heel tevreden met resultaat en hoe de operatie is verlopen.

Bij mij zitten ze wel achter de spier, is sowieso veel pijnlijker dus dat kan alleen maar beter gaan.

Die pijn was bij mij trouwens heel snel vergeten en er graag bij genomen als ik het resultaat zag :-)

Als je het niet kan uit je hoofd zetten en je denkt er al zo lang over na, ga ervoor zou ik zeggen.

Had ik geweten hoe blij ik zou zijn en dat ik me zoveel beter zou voelen had ik dit allicht veel eerder gedaan.

Heb er ook tien jaar mee gewacht, eigenlijk zonde maar ga er nu dubbel en dik van genieten :-)

Welke maat zou je graag hebben ? 340 CC voor de spier lijkt me vrij veel, volle D misschien?

Grtjs,

Utalatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

geen idee...

is dat de enige plek dat gevoelloos is dan?

mss even afwachten dan maar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.