Ga naar inhoud

Afspraak Dr De Meyere


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb volgende week een eerste afspraak met Dr De Meyere. Ik vraag me af hoelang je dan moet wachten voor een operatie??? Dit duurt waarschijnlijk een paar maanden of niet?? Ik studeer weer fulltime, dus is het ook moeilijk om vrij af te nemen. Hoelang mag je na de operatie niet werken of sporten? Stijldansen kan dit kwaad of mag ik dit na week doen?

Liefs Lyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee weken vrij is genoeg. Verder mag je je arm niet hoger doen dan schouderhoogte de eerste maand, dus je moet wel oppassen met dansen...Verder had ik op 1 juni het consult en heb ik toen de operatie laten vastleggen op 11 juli omdat ik dat zelf graag wilde, dus waarschijnlijk had het ook eerder gekund. Je kunt altijd nog de kliniek bellen anders en vragen wat ongeveer de wachttijd is. Ik weet wel dat je bij De Meyere altijd kunt kiezen uit een paar data.

In jouw geval zou ik het lekker de vrijdag vóór de herfstvakantie plannen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij dkt de meyere kan je meestal binnen 2weken terecht voor de operatie,lees,MEESTAL.

dit kan je gewoon navragen en datum bespreken als je op consult bent,deed ik ook,ik kon 2x al binnen 2weken terecht,kreeg een paar datums mee en mocht die andere dag doorbellen welke me beviel.

2a3weken vrij is voldoende denk ik,zeker voor de spiersmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb geen herfstvakantie. Ik zit met stageperiode verpleging van 6 weken van oktober tot november, dus ik moet zorgen dat ik mag heffen dan. Ik heb daarna dan 9 weken geen stage (3 weken kerstvakantie, 3 weken examens en 3 weken les). Ik zou het in die negen weken doen, het is wel in de blok dan.

Liefs,

Lyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lyla,