Ga naar inhoud

Afspraak Dr De Meyere


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik heb volgende week een eerste afspraak met Dr De Meyere. Ik vraag me af hoelang je dan moet wachten voor een operatie??? Dit duurt waarschijnlijk een paar maanden of niet?? Ik studeer weer fulltime, dus is het ook moeilijk om vrij af te nemen. Hoelang mag je na de operatie niet werken of sporten? Stijldansen kan dit kwaad of mag ik dit na week doen?

Liefs Lyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee weken vrij is genoeg. Verder mag je je arm niet hoger doen dan schouderhoogte de eerste maand, dus je moet wel oppassen met dansen...Verder had ik op 1 juni het consult en heb ik toen de operatie laten vastleggen op 11 juli omdat ik dat zelf graag wilde, dus waarschijnlijk had het ook eerder gekund. Je kunt altijd nog de kliniek bellen anders en vragen wat ongeveer de wachttijd is. Ik weet wel dat je bij De Meyere altijd kunt kiezen uit een paar data.

In jouw geval zou ik het lekker de vrijdag vóór de herfstvakantie plannen ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij dkt de meyere kan je meestal binnen 2weken terecht voor de operatie,lees,MEESTAL.

dit kan je gewoon navragen en datum bespreken als je op consult bent,deed ik ook,ik kon 2x al binnen 2weken terecht,kreeg een paar datums mee en mocht die andere dag doorbellen welke me beviel.

2a3weken vrij is voldoende denk ik,zeker voor de spiersmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik heb geen herfstvakantie. Ik zit met stageperiode verpleging van 6 weken van oktober tot november, dus ik moet zorgen dat ik mag heffen dan. Ik heb daarna dan 9 weken geen stage (3 weken kerstvakantie, 3 weken examens en 3 weken les). Ik zou het in die negen weken doen, het is wel in de blok dan.

Liefs,

Lyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lyla,

Ja, dan zou ik het zeker begin kerstvakantie plannen je operatie, lijkt me de beste periode voor jou, veel anders heb je toch niet te doen dan studeren aangezien je rustig aan zult moeten doen, sommigen hebben soms wel wat last van concentratiestoornissen door de narcose, maar bij dr. De Meyere krijg je sedatie, heb daar zelf niet veel van ondervonden.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje, ik zou het 2 weken voor de kerst doen omdat ik dan 9 weken heb voor mijn stage.

Het probleem is dat ik training geef aan wedstrijdsturnsters maar het zijn wel jonge van 5 tot 8 en ik dans ook met mijn partner en ik zou dan zoveel lessen niet kunnen gaan. Ik hoop niet dat ik 4 weken geen training kan geven. Dus ik ga niet mogen helpen dan met hun salto's want ik hef ze volledig op want ze zijn nog te klein? Mijn zus geeft altijd training gegeven zelfs al was ze hoogzwanger, maar ze hielp mss iets minder. Mss zeg ik het gewoon tegen mijn medetrainster en let ik gewoon op hun afwerking ipv te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

By the way, ik ga gewoon niks van sport en training geven. Dit lijkt mij het beste, ik ga achter mijn bureau zitten studeren :-) joepie pffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi heel slim van je meid ;)

In de kerstvakantie heb je 2 weken vrij en moet je echt je rust nemen :D

Na 4 a 6 weken kun je sport weer op pakken maar dit zal Bruno je wel kunnen vertellen

O grr ik lees verkeerd!! Hihi 9 weken vrij moet lukken :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eefje, ik zou het 2 weken voor de kerst doen omdat ik dan 9 weken heb voor mijn stage.

Het probleem is dat ik training geef aan wedstrijdsturnsters maar het zijn wel jonge van 5 tot 8 en ik dans ook met mijn partner en ik zou dan zoveel lessen niet kunnen gaan. Ik hoop niet dat ik 4 weken geen training kan geven. Dus ik ga niet mogen helpen dan met hun salto's want ik hef ze volledig op want ze zijn nog te klein? Mijn zus geeft altijd training gegeven zelfs al was ze hoogzwanger, maar ze hielp mss iets minder. Mss zeg ik het gewoon tegen mijn medetrainster en let ik gewoon op hun afwerking ipv te helpen.

Ik heb 2 kinderen en ik kan je zeggen een zwangerschap is niet hetzelfde (ik deed ook alles nog hoogzwanger!) als herstellende van een operatie, BV in dit geval. Je moet je borsten echt goed laten genezen, dus 1 maand niet sporten en niet je armen boven schouderhoogte. Niet zwaar tillen is alleen de 1ste week. Heel verstandig inderdaad als je iig 1 maand rustig aan doet en geen sport/ training.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.