Ga naar inhoud

Charlie : BV begin september


charlie

Aanbevolen berichten

Hey!

Ik ben, 20 jaar en de reden dat ik mij hier registreer is omdat ik maandag mijn borstvergroting krijg!

Ik ben een studente verpleegkunde.

Ik heb een vriendje die hiermee akkoord gaat :). En voorlopig heb ik een 70 AA maar niet lang meer! Ben wel nog redelijk onzeker over het aantal cc dat ik ga nemen. Ik hoop dat ik er uit kom.

groetjes !! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey charlie,

wat gaaf dat het volgende week al gaat gebeuren. Waar ga je? Hoeveel cc krijg je nu dan?

Alvast veel succes.

x

Ik ben aan het twijfelen tussen 220 cc en 240 cc... (ik heb maar een omtrek van 70 cm, ben 1,68 cm groot en weeg 52 kilo)

Ik ga het laten doen in Gent :).

Ben wel zenuwachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Charlie!

welkom hier !! wat voor een cup wil je graag???

Alvast heel veel succes!!

liefs, jolly

[/quote

dankje :)

Liefst zou ik een grote B kleine C willen hebben. Maarja ik heb al veel rondgelezen en blijkbaar is dat heel moeilijk op voorhand te zeggen op welke cup dat je gaat uitkomen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Charlie,

Gefeliciteerd met je beslissing!

Bij welke chirurg wordt je geopereerd?

Succes met de dagen aftellen!

Groetjes

Hey!!

Dankje wel :)

Ik heb je profiel eens bekeken en je hebt ongeveer het zelfde aantal cc laten steken als dat ik ongeveer wil?

Spijtig genoeg heb je geen foto's :(.

Maar ik denk dat ik mij wel kan vergelijken met jou neen? ook omtrek 70 en heel kleine boobies nu (verwaarloosbaar :P).

Je lijkt zeer tevreden met de 230 cc? ik ben bang dat 240 cc net iets te groot zal zijn voor mij... Ik weet het niet.

Ik laat mij opereren door een vrouwelijke chirurg maar ik weet niet of zij het leuk vindt dat ik haar naam zo op het internet zet. Kunnen mensen die niet geregistreerd zijn dit ook lezen?

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Dankje wel :)