Ga naar inhoud

na 11 dagen po band gaan dragen, nu veel pijn, normaal?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Gisteren ben ik, toen 11 dagen po, op controle geweest bij dokter Nio.

Ik heb een band meegekregen om het indalen te bevorderen.

Nu heb ik sinds het dragen daarvan echt weer veel pijn. Is dit normaal of herkenbaar voor jullie?

Ik heb nl. de neiging het ding af te doen, maar wil dat eigenlijk niet. Is dit door de zure appel heen moeten bijten?

En merkten jullie vooruitgang met het gebruik van de band?

Liefs sannetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hier op het forum al gelezen dat velen het onprettig vinden, maar vraag me gewoon af of het normaal is dat de pijnklachten zo fors toenemen.

Net met de polikliniek gebeld. Dokter Nio is er vandaag niet maar ik word straks door een andere chirurg teruggebeld. De assistente wist nl. niet te vertellen of het normaal is dat je zo'n pijn krijgt van het dragen. (wellicht omdat de protheses naar beneden gedrukt worden dus de borstspier meer te verstouwen krijgt??)

Link naar reactie
Delen op andere sites

teruggebeld door de andere plastisch chirurg. Ze vertelde dat het normaal is dat het voor meer pijnklachten kan zorgen. Doorzetten en meer pijnstilling gebruiken.Het drukt op de borstspier dus dat verklaart de pijn.

Dan merk ik nog iets, door de band wordt de borst als het ware naar beneden gedrukt, nu voel ik aan de onderkant de prothese echt zitten. Is dit normaal?

Net of ik er met mijn vinger een soort onder kan.

Wat een vervelende band om te dragen icm kleding. Overal piept die band bovenuit, en das nou net niet de bedoeling. Iemand tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een band over hetalgemeen tegen de zwelling en extra stevigheid ;) het kan het dalen niet versnellen (wat vele denken) omdater nu extra druk op je borsten hebt zal ditpijb doen maar kan geen kwaad hoor meid! een bamd is persoonlijl per arts zelf heb ik hem nooit gehad en alles is mooi gedaald:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.