Ga naar inhoud

Vreemd gevoel


Aanbevolen berichten

Mijn herstel verloopt gelukkig goed, natuurlijk met hier en daar wat pijntjes en gevoeligheden. Het enige wat me bezig houdt is het vreemde gevoel in mijn borsten. Als ik gedurende een bepaalde tijd stil heb gezeten en daarna begin te lopen, heb ik het gevoel dat er iets (een vreemd object) inzit en niet mijn eigen is. Het is een beetje te vergelijken met kipfiletjes maar dan i.p.v. in de bh, binnen in de borst. Heeft iemand van jullie ook zo'n gevoel gehad of heeft dit nog steeds na de po? Gaat dit over of blijft ik het altijd voelen? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi CAsandra!

ik heb dat ook!! ik heb het gevoel alsof er een vlindertje heen en weer vladdert in mijn borst, hahaha ik voel het direct achter mijn tepel,

ik ben nu 15 dg p.o. en het word al wel minder dan eerst, het zal er mee te maken hebben dat het implantaat nog niet helemaal goed vast op zijn plek zit, denk ik.....

Ik maak mij er geen zorgen over!! liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.