Ga naar inhoud

last van de narcose..


Aanbevolen berichten

hallo meiden..

ik heb een vraagje over de narcose....of eigenlijki de nasleep ervan pfff...

ik ben 27 juni geopereerd,en had nergens last van(qua narcose)...maar nu na bijna 2maand, heb ik er heel erg last van kan de hele dage wel slapen en ben al moe als ik opsta, ook heel erg emotioneel....en ben al 2 weken ongesteld inmiddels :83::26::121::160: drama op zich al...maar helemaal nu t de ene dag over is denk ik yes!!!maar dan de volgende dag is t erweer grrr!! :93: word er echt werkelijk stapel gek van zo.....

heeft iemand dit ook meegemaakt of weet hoe lang dit kan gaan duren??

dit is werkelijk DRAMA! :81:

liefs Cinn :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een bezoekje aan de huisarts lijkt me een goed idee. maar ik heb begrepen dat je wel 6 mnd last kan hebben van bijwerkingen van een narcose, maar jou klachten vind ik niet op de nasleep van een narcose lijken eerlijk gezegd.

je menstruatie en moeheid en emoties zijn vaak hormonen en hebben niets met narcose te maken.

de bijwerkingen van narcose op langere tijd zijn meestal vermoeidheid, duizeligheid, afwezigheid en dergelijke.

zou even langs je huisarts gaan, succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad een bezoekje aan de huisarts lijkt me een goed idee. maar ik heb begrepen dat je wel 6 mnd last kan hebben van bijwerkingen van een narcose, maar jou klachten vind ik niet op de nasleep van een narcose lijken eerlijk gezegd.

je menstruatie en moeheid en emoties zijn vaak hormonen en hebben niets met narcose te maken.

de bijwerkingen van narcose op langere tijd zijn meestal vermoeidheid, duizeligheid, afwezigheid en dergelijke.

zou even langs je huisarts gaan, succes

xx

dat vond ik iid ook....maar ben vandeweek bij de dok langs geweest en die zei me juist dat t narcose was...mn eigen dokter is op vakantie en had nu dus een anders die ik ook vrij kortaf vond...ik ben er ook nie lekker mee...maar mn eigen dokter is er met een week weer..dus miss dan maar heen ast ng nie over is pff.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zou k wel ff doen meis, want wat jij nu benoemd lijkt mij echt iets hormonaals" en ik zou je eigen huisarts gewoon even naar laten kijken.

als het wel klachten van narcose zijn zou mij erg verbazen heb nog nooit gehoord van menstruatie klachten en dergelijke door narcose.

succes meissie!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2mdn later moe en bloedingen,lijkt me totaal niks met een nasleep van een narcose te maken te hebben.

lijkt me ook wle erg lang trouwens,dan moet je wle erg alergisch zijn voor dat goedje,maar zoiezo bloedingen lijkt me onwaarschijnlijk door een narcose.

ik had wel een dag of 2 dat ik erg down was en moe van de narcose,maar nu jij al 2mnd lang,idd sluit me ana,even naar je eigen huisarts gaan en goed bespreken,zoiezo steeds bloedingen is niet goed,word je slap en moe van,en je kan er ijzertekort door hebben/krijgen.

sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cindy wat vervelent voor je meid, ik zelf ben 3 a 4 dagen goed ziek geweest niks binnen kunnen houden,

wist niet dat je nog zolang last van kon houden , wens je ieder geval veel sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja begrijp ik,is niks erger als langer dan de gangbare week bloedingen hebben,heb jaren gekampt met die ellende,en gaf echt een knauw in me weerstand en wa sop den duur gewoon een vaatdoek met erge ijzertekort,heeft trouwens wel dikke 3weken geduurd eerder ik weer beetje erboven was.

idd,ff langs je eigen arts en duidelijk uitleggen dat je er mee zit en je behoorlijk belabberd voelt.

sterkte ermee en hopenlijk ben je er snel vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag cindy, ik denk dat dit eerder hormonaals is, en ni per se door narcose, miss ben je gwn ziek, hoop van ni natuurlijk :// maar zou me nog ni erg druk over maken, gezien je eigen huisarts er nog niet is, veel beterschap meid !!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hej Sillie,

nou ik ben t nog steeds...inmiddels week 4 al! word helemaal gek ervan......ga maandag weer naar de dokter..(nog steeds niet mn eigen maarja)want ik denk zelf ook niet dat dit nog door de narcose komt...heb meerdere mensen gespoken en die zeggen t ook allemaal en hier opt forum ook...dus m aandag ff afwachten weer...

groetjess xxx

hej kapotlachuh

ik denk zelf ook dat t met de hormonen te maken heeft.. tis wel egt KUT hoor pffff 4 weken ongesteld en doodmoe zijn is geen pretje....moedeloos word je ervan bah!...

zoals ik net al zei ga ik maandag toch maar weer naar de dokter toe want dit kan haast nie goed zijn.....

thnxxx meiss

liefss xxxxxxxxxxxx Cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken....??!??! wow...

Dat is wel heel erg lang, waar blijft het vandaan komen zou je je toch afvragen.

Snap heel goed hoe je je voelt, ik vind 5 dagen ongesteld zijn al hell op aarde en slik daarom ook altijd de pil door zodat ik het niet al te lang ben... dan is 4 weken al helemaal erg! Ik hoop echt dat je dokter een antwoord kan geven, maar je moet jezelf ook niet zomaar af laten schepen hoor meiss, lijkt me sterk dat dit nog iets met die narcose te maken heb.

sterkte :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

he sannetje,

ja ik slik de pil....nu al 4 weken maar t houd maar niet op!! :( brrr

en Mii...

jaa echt he hou geen bloed over zo haha kan haast geen narcose zijn idd lijkt me heel sterk.....ben bang dat er iets helemaal niet goed zit binnenin..ga maandag dokter en dan moet ie me maar doorsturen naar zh ofzo voor onderzoeken want word met de dag chagrijniger pfff.......net wat je zegt normaal ist al een hel!! pfff koop me scheel aan tampons man haha...

ik slik de pil ook vaak door zonder problemen...en nu slik ik m al een paar maand 'zoals t hoort' en ktrijg je dit...:S ELLENDE is t!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa snap ik dat je je scheel koopt aan tampons jee het kost ook allemaal wel wat.

Op gegeven moment heb je t natuurlijk helemaal gehad.. Word ook een beetje schraal daar dan, tenminste dat ik heb ik al na 5 dagen!! Heb je ook de normale klachten erbij? Hoofdpijn rugpijn huilerig?

Nou hoop echt dat je snel weet wat het is.. En hopelijk niks ernstigs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa snap ik dat je je scheel koopt aan tampons jee het kost ook allemaal wel wat.

Op gegeven moment heb je t natuurlijk helemaal gehad.. Word ook een beetje schraal daar dan, tenminste dat ik heb ik al na 5 dagen!! Heb je ook de normale klachten erbij? Hoofdpijn rugpijn huilerig?

Nou hoop echt dat je snel weet wat het is.. En hopelijk niks ernstigs!

ja idd is nie goedkoop nee...vooral niet na 4 weken bah..en dit is de 5e week...

ik heb idd veel klachten...ben echt heel erg moe al die weken al...kan niet uit bed komen en de hele dag wel slapen...hoofdpijn idd en ook heeeel emotioneel..kan overal wel om janken nie normaal meer....moet me soms echt heel erg inhouden als ik wat op tv zie ofso haha....

moet vanmiddag half 4 naar de dokter toe en laat me nu niet weer afschepen.....

ben egt bang dat er iets niet goed is....maar weet vanmidag meer hopelijk..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd,en zeker als er word gedacht dat het iets hormonaals is,mischien eens een hormoonkuurtje,ooit eens gehad,4x totaal achter elkaar met maand stop,en ben er zelf mee opgeknapt toen,maar na een half jaar begon de ellende ook weer,ik schommel ook al jaren met hormoonklachtenwink.gif

ja precies....ik zal t vanmiddag wel horen denk ik....echt klote is dat.....hoop echt dat t iets 'stoms' is zeg maar.......tijd gaat veel te langzaam nog pff......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben benieuwd wat de dokter zegt..

misschien ben je overgevoelig voor silliconen, het is een kleine kans hoor omdat je dit zo vlak na je operatie hebt, maar wellicht wel mogelijk, ik heb veel over silliconen gelezen teveel dan goed is eigenlijk, vrouwen hebben klachten zoals menstuatieproblemen/hormoonklachten gemeld die zijn begonnen nadat ze silliconen hadden gekregen, als je arts geen duidelijke oorzaak vind dan zou dit het misschien kunnen zijn.

succes vanmiddag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben benieuwd wat de dokter zegt..

misschien ben je overgevoelig voor silliconen, het is een kleine kans hoor omdat je dit zo vlak na je operatie hebt, maar wellicht wel mogelijk, ik heb veel over silliconen gelezen teveel dan goed is eigenlijk, vrouwen hebben klachten zoals menstuatieproblemen/hormoonklachten gemeld die zijn begonnen nadat ze silliconen hadden gekregen, als je arts geen duidelijke oorzaak vind dan zou dit het misschien kunnen zijn.

succes vanmiddag!

hej.....

ik zal t in mn achterhoofd houden en t melden vanmiddag of dat miss kan zijn.....thns voor de info :)

en ik zal t laten weten zodra ik er weer ben vanmiddag.......

dankje meid..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.