Ga naar inhoud

RKZ paris melis/ wissel dr wouter vd POT


fitness

Aanbevolen berichten

Beste lieve dames,

Ik moet nu voor een wissel ik ben personal trainer en heb na mijn 1e operatie plaatsing achter de spier 350 cc dat mijn protheses naar binne nzijn gaan staan ik plaats morgen foto's. Nu heb ik zelf dunne huid maar zit toch te twijfelen of ik nu voor de spier moet gaan> Ik lees nu veel p het net en er zijn zoveel meningen. Het probleem is dat ik na mijn bootcamp lessen altijd last heb van keiharde pijnlijke borsten dit si ontzettend vervelend en i kzit al een jaar na de operatie nog met hetzelfde probleem. OVer 2 weken word ik opnieuw geopereerd en ik wil gewoon de juiste beslissing maken dit keer. DUS HELP!!!

Ik wil weten of er meiden zijn hier die net als ik cup a hadden en weinig tot geen huid op de borst die toch voor de spier hebbben genomen? Zo ja zijn jullie tevreden?

graag zou ik foto's willen zien ofzo mijn hotmail is nancyeeltink@hotmail.com mijn naam op het forum is fitness

liefs nance de foto was 5 dagen na de operatie ik heb nieuwe die krijg ik van de arts op de mail dus die voeg ik snel toe zodra ik ze heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Fitness

Jeetje,ik kan daar vind ik zelf dan,geen antwoord op geven,oordelen via foto durf ik niet,en verders ken ik je lichaam niet,en ook ben ik geen arts.

denk dat je echt volledig moet vertrouwen op je arts,en dat kan je ook,mits je echt goed en duidelijk je wensen hebt verteld,en als die mogelijk zijn,zal hij daarop ene keus maken,neem aan dat je je arts goed hebt verteld dat men dus veel sport en erg aktief bent,zal helpen voor hem een juiste beslissing te maken over de plaatsing.

heel veel sucses in elk geval

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, lijkt mij dat het bij jou idd veel vervorm achter de spier. Zag je foto's in de galerij.

Lijkt mij geen optie om het weer achter of dual plane te plaatsen

Er zijn hier wel meer meiden die ondanks een a-tje als uitgangspunt toch voor de spier hebben gekregen.

Wat zegt je arts hierover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fitness,

Ik heb onlangs op de spier gekregen terwijl ik erg tenger ben en AA cupje had. Toevallig was ik eerst op consult bij dr Staudt (collega van Paris Melis) die wilde achter de spier doen. Twee andere pc zeiden dat ik wel genoeg weefsel had voor op de spier. (1.5 of meer bij pinch test) daar heb ik uiteindelijk voor gekozen. Nu ben ik nog maar 3 weken po en heb ik wel wat last van zwelling, dus eind resultaat kan ik je nog niet echt laten zien, maar ik heb er vertrouwen in. Ik wens je hoe dan ook veel succes!

Groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi fitness, jeetje wat vervelend dat je met trainen zoveel last hebt van je borsten en dat ze hard worden.

Ik denk ook dat je te sterkte borstpieren hebt.

Mijn dokter raade mij aan pas vanaf 3 maanden po weer borstspiertrainen op te pakken.

Ik ben geen personaltrainer maar voor mijn bv trainde ik 3x per week krachttraining en 3x 1 uur cardio (zoals zumba en steppen)

Heb je met je pc overgehad dat je sportief bent en voor je werk ook veel traint?

Toen ik tegen mijn pc zei dat ik krachttraining deed zei hij dat het niet zo veel uitmaakte.

Ik hoop echt dat je wissel een mooi resultaat geeft en gewoon je borstspieren ff laten rusten komende maanden.

succes!

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.