Ga naar inhoud

ChanJoep: Wissel juli/augustus 2012 PC??


ChanJoep

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Sommige van jullie kennen mijn verhaal al, maar wil het ook graag met alle andere delen.

Door heel snel 18 kilo afvallen bleef er een hangende lege A cup over dus op 4 maart 2011 mijn BV bij Dokter van der Weij Boerhaave MC 350FM cc op de spier.

Nu 5 maanden later zit ik weer met hangende borsten waar je de prothese rand ook nog duidelijk van ziet en ook mis ik projectie naar voren. Door de steun en de verhalen van een aantal dames hier heb ik afspraak gemaakt met dokter van der Weij deze heeft plaats gevonden op 1 augustus. Hij kwam met de oplossing een Lift en/of tepelhof verkleining ik heb direct aan hem aangegeven dat ik dit NIET wil 1 omdat ik die littekens op 21 jarige leeftijd niet zie zitten 2 het probleem van de zichtbare prothese randen word hier niet mee op gelost en 3 krijg er ook niet echt meer projectie door. Ik heb hem toen gevraagd of het mogelijk is groteren ronde protheses dual-plane te plaatsen dit was helaas niet mogelijk deze vergroting is voor mij de max dokter van der Weij wilde me over 6 maanden nog eens terug zien. Helemaal lam geslagen en verdrietig ben ik naar huis gegaan.

Ik begrijp niet dat hij kan zeggen dat dit de maximale vergroting voor mij is, hier op het forum zijn zoveel dames zoveel slanker en die kunnen zo 200 cc meer. Op 2 augustus heb ik een e-mail gestuurd naar Boerhaave MC en gezegt dat er een oplossing moet komen want zo verder gaan met deze borsten is niet te doen sommige van jullie weten hoe erg het is om ontevreden te zijn dit maakt je zo verdrietig elke dag weer dat gevecht met je gevoelens om GEK van te worden!!!. Op 8 augustus kreeg ik telefoon van Esther Boerhaave MC dokter van der Weij wilde me graag nog een keer terug zien 9 augutus 14:00 uur goed teken dacht ik.. NOTTTT!! Hij wilde met tegen zin grotere prothese plaatsen maar wel OP DE SPIER en tegen betaling van 3000 euro hij wilde me niet verder tegemoet komen want het is immers geen complicatie en dokter van der Weij vind dat hij goed werk heeft geleverd!.. Echt de vloer zakte onder me voeten vandaan heb de hele terug weg jankend met mama aan de telefoon gehangen. Ik heb daarna heel erg veel met mama gepraat en hebben besloten dat ik voor een wissel moet gaan maar zeker niet bij Dokter van der Weij. Toen ze dat tegen mij zei viel alles in een keer van mijn schouders af en het grappige is zegt ze daarna: Channie waarom ben je hier niet eerder mee gekomen dan was het 2 maanden geleden al opgelost :122: LOLLLL.. Ik heb het namelijk al die tijd niet tegen mij moeder durven zeggen omdat ik bang was voor haar reactie.. wat kun je je soms toch vergissen :blush:

Ik moet nu proberen om 1 jaartje mijn borsten te accepteren zoals ze nu zijn, Omdat mijn baas met vastgestelde vrije dagen werkt kan mijn wissel pas plaats vinden in juli/augutus 2012 dan heb ik 4 weken vakantie dus 4 weken om goed te herstellen het liefst zou ik nu meteen gaan, maar zo heb ik wel 1 jaar de tijd om een juiste keuze te maken voor een PC mijn voorkeur ging uit naar Dokter Plovier maar nu neig ik toch meer naar Dokter Nio.

Wat denken jullie?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chanjoep

lees met verbazing je verhaal,wist er namelijk nog niks van,dat het zo erg was en je met je eigen pc dus niet op 1lijn komt,jammer is dat zeg! want dat heb je het liefst natuurlijk.

super dat je moeke zo meeleeft en je bijstaat!

ik zou zeggen,veel sucses met je spuertocht naar de juiste arts,ik kan je altijd Dkt De Meyere aanraden,kijkt nauwkeurig en kundig naar je lichaam en situatie,en ook niet geheel onbelangrijk,hij is mega eerlijk en recht voor de raap.

Sucses meid en ff door de zure appel bijten,maar je hebt een leuke vooruitzicht in 2012136.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik denk persoonlijk dat je beter naar nio kan gaan ben je mischien wel 400 euro duurder uit maar wel beter!!

Hij gaat nu weer voor de spier plaatsen met grotere protheses kortom je gaat weer randen voelen en de hang word mischien ook meer? Nee meisje niet doen en zeker verder kijken!

Ik zou zeker voor de optie ronde dual-plane zoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Moontje,

Ja, ik loop er al heel erg lang mee en heb er ook echt heel erg lang met niemand over gepraat.. Maar dat was niet vol te houden en toen heb ik er alles in een keer uitgegooid, en de stap genomen om terug na mij pc te gaan.. Helaas zijn we er samen niet uitgekomen.. Heb dit hoofdstuk dus ook maar meteen afgesloten op naar het volgende :136:

Ja super van mama had dit nooit verwacht.. Goedkeuring van je ouders is altijd fijn.

Ik zat indd ook aan Dr De Meyere te denken want ik zag de collage van Aarbeitje er daar stond jij ook op wat zijn ze moooi zoo heey!!! Maar die werkt voor namelijk op de spier toch?

Jaa, ik haat wachten dus word echt op de proef gesteld hihi komt goed.. Indd zoals je zegt leuk vooruit zicht voor 2012 :D

@ Aarbeitje, jaa dat heeft me doen schrikken vind het werk van Plovier wel nog steeds super mooi.. Heb nog de tijd tot volgend jaar, komt goed..

@ Maris, Dr Plovier kost 3200 euro voor een wissel en Dr Nio 3100 euro dus Nio is zelfs goedkoper.. Maar het gaat me niet om het geld, ik wil het nu gewoon goed doen want om voor ng een wissel te gaan zie ik niet zitten miss over 10 jaar weer.. Gelukkig heb ik nog 1 jaar de tijd om een keuze te maken en ik heb jullie om me te helpen met mij keus :D

Ja, denk dat dual plane en ronde het beste is, indd wat jij zegt ben bang dat ik nog meer hang krijg als nu.. Dus zoek een pc die dit voornamelijk doet vd Weij deed dit maar heel weing..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chanjoep

ik herken dat gevoel wel,dat je het weg wilt stoppen,en met de hoop elke dag uit bed te stappen dat het wel in orde is gekomen,en dat is de reden vaak dat je er de eerste tijd niet over wilt praten.

maar dat gaat verkroppen he,en is nu alleen maar goed,dat je het eruit gegooit hebt,zo een stap om een bv te doen is al niet niks,is die mislukt in je ogen,raakt dat je enorm!

heel fijn dat je met me moeder op 1 lijntje ligt en ze je zo goed begrijpt,dat maakt het helemala goed,je word in elk geval begrepen136.gif

jammer dat je niet met je eigen eerste arts eruit komt,kan gebeuren,heb ik ook meegemaakt met me vorige arts,gewoon doorgaan en zoeken naar een arts die je wel aanstaat en wel jou situstie begrijpt en wel in jou wens meegaat wat mogelijk is natuurlijk.

Klopt Dkt De Meyere werkt voornamelijk voor de spier,maar ook achter op verzoek,alleen dual plane is hij geen voorstander van(met zijn eigen redenen) die elke arts heeft.

ik ga hopen dat je eruit komt en maar snel je droomborsten kan krijgen,dan maar in 2x,als het maar goedkomt,das nu belangrijkste en dat jij maar gelukkig mag worden ermee.

bedankt voor je lieve compliment op mijn borsten,ben er zelf ook happy mee,al heb ik ook afgezien hoor,hihi

veel sucses met je zoektocht en alvast veel plezier toegewenst op je consulten....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Upje

22 September 16:15 uur Consult Dr Plovier Be-Clinic..

Ben zo benieuwd wat hij er van gaat zeggen en natuurlijk ben ik ook heel benieuwd hoeveel cc hij gaat adviseren :1big_boobs:

@ Moontje, hoezo late reactie :blink: LOLL, mega druk gehad..Als je niet te vrede bent dan komt dat ook niet denk ik, je kan het misschien wel een paar dagen los laten maar het komt toch altijd weer terug, je ziet ze toch elke dag in de spiegel.. Nee ik durfde het echt niet te zeggen maar ben zo blij dat ik het wel gedaan heb. Ik heb nu eindelijk rust afentoe heb ik nog wel mn dipje maar dan denk ik ach hou nog even vol volgend jaar juli heb jeje droomboobs. Ik heb het hoofdstuk van der Weij afgesloten en op naar het volgende ik vind het jammer dat het de 1ste keer niet is worden wat ik voor ogen had, maar dan maar in 2 keer. Dokter DeMeyere maakt super mooie boobies, alles wat ik van hem heb gezien vind ik prachtig!! Maar ik denk dat ik toch na Plovier ga mits mijn consult bevalt, eigenlijk wilde ik mijn 1e bv ook bij Plovier laten doen helaas kon dat niet ivm zijn vakantie en mijn vakantie.. Ik vind dat hij ook echt mooie grote borsten maakt :1big_boobs:.

OP NA 22 SEPTEMBER :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW! helemaal toppie,dat je al helemaal bezig bent met je wissel,en niet meer al te vaak dips hebt met de nu situatie,al je die idd niet kan vermijden,want je word er werkelijk elke dag mee geconfronteerd.

ik vind je dapper en ben reuze blij voor je dat je 22sept al naar Plovier kan,en dat is toch ookal ene leuk iets naar uit te kijken en af te tellen,is tenslotte zo,dagen vloegen voorbij,mij ervaring dan hihi

ben mega benieuwd,wat heb je zelf in gedachten??

en aftellen maar43.gif

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk had ik 2 sept. Al een consult maar heb deze verzet naar 22 sept. En ga dan samen met een vriendin ( mn tante ) op consult die gaat ook voor een wissel, dus dat is helemaal leuk! Onder het koffie drinken gaat het alleen maar over tieten LOL erg he.. Ik accepteer ze voor wat het nu is, ik kijk gewoon niet te lang in de spiegel.. En denk gewoon even volhouden komop positief blijven.. Indd de dagen vliegen voorbij en na mijn consult weet ik wat mogelijk is, hopelijk kan ik het dan echt even langs me neer leggen en lekker gaan aftellen, stoppen met roken en paar kilo afvallen want op de lijn letten kon ik de afgelopen weken zelfs niet opbrengen en ik ben echt streng normaal..

Ja, wat heb ik in gedachten.... Vind het heel moeilijk.. Want ik /wij zouden graag 2 kindjes willen over jaar of 2.. En ikvraag me af hoe je borsten worden na de zwangerschap? Ik weet dat dit van onzettend veel factoren afhangt.. Het liefst wil ik een volle f. Ik dacht zelf ong. 650 cc high profile want ik mis nu echt de projectie, ik wil het deze keer goed doen en niet weer denken had ik maar.... Maar vind het ook weer lastig omdat ik nie weet wat er met mn borsten gaat/kan gebeuren.. Kan ik bijv double bubble krijgen?

Moeilijk hoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hallow.

Wat een verhaal zeg en nu is het nog niet goed.

ik weet wel dat je er niet van alles in kan doen (CC)

ikzelf heb nu 310 en krijg een wissel 30 november.

ik wil graag een wat vollere bozem.

Hij wil er 385 in doen, maar die cc zijn al weg als je het kapsel weg haald.

hij wil proberen er dan 450 van te maken.

da's afwachten dus voor mij.......................

Ik hoop dat jij ook snel weer kan worden geholpen....en dan met een goed resultaat.

ik vind het leuk om met jou te communiseren jij moet net als ik weer geholpen worden.

als je het nu op dit moment niet goed vind dan word het ook niet goed meer.

kun je niet eerder worden geholpen?

liefs vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dames,

Leuk dat jullie aan me denken.. Ik heb alles afgeblazen en ga voor een wissel na het krijgen van kinderen (mocht dit mogelijk zijn natuurlijk).. Ik ben als de dood dat ik na de evt zwangerschappen weer niet tevreden ben en dat ik weer een operatie wil/moet en aangezien we over even +/- 1 jaar aan kinderen willen beginnen lijkt het me verstandig om een nieuwe operatie even op de lange baan te schuiven. Ik ben dus ook niet op consult geweest, had Plovier graag ontmoet (mmmmm Frank) weet zeker dat dat over een aantal jaar goed gaat komen.:). Ik ben dus ook niet meer zoveel op het forum, lees en kijk afentoe even wat en dan ga ik weer dus ik wil iedereen die nog gaat heel veel sterkte, succes en een mooi resultaat wensen.

En Piepke ik wilde even kwijt dat ik je een onwijs sterkte en positieve vrouw vind! Respect hoe je met jou situatie omgaat! Mede door jou verhaal ben ik ingaan zien dat ik het moet laten voor wat het nu is. Ik moet blij zijn dat mijn operatie goed is gegaan zonder verdere complicaties. Piepke ik hoop dat je borst snel hersteld en dat je snel van je mooie borsten kan gaan genieten. Dikke knuffel!

Dit is dan ook het laatste wat ik hier post. Ik ga mijn richten op huisje, boompje, beestje en kindje:)

Ik wens iedereen het aller beste, veel gezondheid, geluk en mooie bosten:)

En dames bedankt voor jullie steun!

Liefs

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

aahwwww wat een ontzettend wijs en doordacht besluit :59: Echt heel goed dat je het zo kan relativeren allemaal!

EN net wat je zegt... na het krijgen van kids veranderd weer vanalles, dus ik ben heel blij dat je het op een bepaalde manier een plekje kan geven 'en later wel kijkt'.

En wat een onwijs compliment voor mij :53: Dankje!

Ik wens je echt superrrrveel geluk met je nr.1 prioriteit op dit moment : Je gezinnetje en de toekomst!

Jou tietentijd komt daarna wel weer, er zijn idd meer dingen in het leven die belangrijk(er) zijn :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je compliment lieverd.

Jou verhaal zetten me zo aan het denken.. Het is niet van zelfsprekend dat alles goed gaat.. Bij mij is het gegaan zoals het hoort alleen ze zijn wat gaan hangen en daar ben ik zo down van geweest! Ik las jou verhaal en hoe je daarmeee omgaat en dacht echt waar ben ik toch mee bezig, waarom zo negatief. Na veel wikken en wegen weegt samenwonen en kinderen toch veel zwaarder dan weer een operatie met alle riscio's op nieuw. Bedankt voor het delen van je verhaal en je positiviteit, Ik vind je echt een top vrouw en als ik even negatief denk denk ik gewoon aan jou:)...

Inderdaad mijn tietentijd komt over aantal jaartjes wel, het belangrijkste is nu onze toekomst, een huisje en een gezinnetje. Ik kan haast niet wachten hierop.. Haha.. :rolleyes: Lijkt me super een kindje krijgen!

Sterkte nog met je herstel! En blijf postitief :D..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je compliment lieverd.

Jou verhaal zetten me zo aan het denken.. Het is niet van zelfsprekend dat alles goed gaat.. Bij mij is het gegaan zoals het hoort alleen ze zijn wat gaan hangen en daar ben ik zo down van geweest! Ik las jou verhaal en hoe je daarmeee omgaat en dacht echt waar ben ik toch mee bezig, waarom zo negatief. Na veel wikken en wegen weegt samenwonen en kinderen toch veel zwaarder dan weer een operatie met alle riscio's op nieuw. Bedankt voor het delen van je verhaal en je positiviteit, Ik vind je echt een top vrouw en als ik even negatief denk denk ik gewoon aan jou:)...

Inderdaad mijn tietentijd komt over aantal jaartjes wel, het belangrijkste is nu onze toekomst, een huisje en een gezinnetje. Ik kan haast niet wachten hierop.. Haha.. :rolleyes: Lijkt me super een kindje krijgen!

Sterkte nog met je herstel! En blijf postitief :D..

Ikke wel, ik blijf positief!

Als je eenmaal mama bent, dan kun je alle drama van de wereld zo ongeveer wel aan... als je kind maar niks heeft.

De reden waarom ik zo makkelijk met de hele situatie om kan gaan, is omdat mijn kids en husb mijn nr 1 zijn.

Gaat het hun goed, dan mij ook.

Heel die borsten zijn echt bijzaak voor mij en zolang ik het huisje hier draaiende kan houden kan me weinig om doen vallen.

Vind het echt héél goed van jezelf dat ook jij je priorieiten bij hebt weten te stellen want dat is écht heel moeilijk! Ik vind het een heel wijs besluit, en wie dan leeft, wie dan zorgt.

Ik hoop dat jullie heel snel je huisje en je boompje hebben, en je beepje zal vast snel volgen :148:

En als hij niet weet hoe het moet, dan laat hem maar met mijn man bellen, die wist in het donker 4x de roos te raken hahahaahahahahahahah :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.